AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Er det mulig for menn? Eller har det med vaginaen å gjøre? Hvordan lære f.eks ri fort slik at mann kommer på maks 2 min? Og hvorfor bruker noen menn så lang tid før de kommer? Anonymkode: b68ad...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Kan tenke meg at de som bruker lang tid på å komme ikke er særlig tent egentlig. Fordi den dama de har sex med ikke er spesielt attraktiv. Noe som dessverre er realiteten for de aller fleste menn. Anonymkode: 233c3...4c4 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan tenke meg at de som bruker lang tid på å komme ikke er særlig tent egentlig. Fordi den dama de har sex med ikke er spesielt attraktiv. Noe som dessverre er realiteten for de aller fleste menn. Anonymkode: 233c3...4c4 Eller så har de runka med hard hånd. Eller tatt forhuden, det kan gi nedsatt følsomhet. Eller hormonelle problemer. Eller tatt antidepressiva etc. Eller så er de bare sånn fra naturens side. Ikke alt er dama sin feil vettu. Stakkars menn som puler i det minste, er da nok av dem som aldri gjør det. Anonymkode: 4afd6...558 6
Gjest Smeltemann Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan tenke meg at de som bruker lang tid på å komme ikke er særlig tent egentlig. Fordi den dama de har sex med ikke er spesielt attraktiv. Noe som dessverre er realiteten for de aller fleste menn. Anonymkode: 233c3...4c4 Støtter den,noen ganger puler man kun for og være snill med henne. Man må gi av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 Hvorfor komme fort? Slutt på kos og moro snarest mulig? Nei takk! Anonymkode: b9875...677 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 Tror ikke damer flest ønsker at mannen kommer fort. Hører stadig at mannen får fortidlig utløsning. Når dama rir, må jeg be ho roe ned so ikke jeg spruter fortidlig. Etter en stund da, kan jeg holde ut leeeeenge. Anonymkode: e8772...43b 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #7 Skrevet 21. januar 2022 Her var det mye rart.. jeg kan godt knulle uten orgasme, vil helst knulle noen timer av å på for kosens skyld når vi først starter. Om dama er pen eller ei er nesten trivielt, er jeg trygg med henne å hun treffer rett kommer jeg i mål relativt fort. Men ofte et mas for min del dette med orgasme mann 34 Anonymkode: 407a9...4d0 3
sicario Skrevet 21. januar 2022 #8 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det mulig for menn? Eller har det med vaginaen å gjøre? Hvordan lære f.eks ri fort slik at mann kommer på maks 2 min? Og hvorfor bruker noen menn så lang tid før de kommer? Anonymkode: b68ad...b6d Lettere for menn å trene på å utsette orgasme en å fremskynde den. selvfølgelig kan skjeden ha noe med det å gjøre. Om det er veldig mye sekret/glid/fukt/smørning, så kan det dempe den friksjonen som trengs for at mannen skal stimuleres nok til å oppnå orgasme. Det blir litt samme utfordring en del menn har med kondom. Det blir ikke nok friksjon. Om du aktivt ønsker å bidra til at mannen skal oppnå orgasme så raskt som mulig, så bruk musklene dine. Knip i vei. Hvorfor noen bruker lengre tid en andre på å oppnå orgasme er det utallige årsaker til. For det første er vi alle forskjellige fra naturens side. Onanimønster fra ungdommen av kan spille inn. Medisiner/sykdom, Alder. Finnes ikke ett konkret svar på hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #9 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan tenke meg at de som bruker lang tid på å komme ikke er særlig tent egentlig. Fordi den dama de har sex med ikke er spesielt attraktiv. Noe som dessverre er realiteten for de aller fleste menn. Anonymkode: 233c3...4c4 Er du er jævla glansbilde du da? Anonymkode: 5c43f...2a0 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #10 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Her var det mye rart.. jeg kan godt knulle uten orgasme, vil helst knulle noen timer av å på for kosens skyld når vi først starter. Om dama er pen eller ei er nesten trivielt, er jeg trygg med henne å hun treffer rett kommer jeg i mål relativt fort. Men ofte et mas for min del dette med orgasme mann 34 Anonymkode: 407a9...4d0 Så kan jeg jo gi noen tips også, utforsk mannens andre erogene soner, for min del kan du ha fokuset på penis i timesvis uten at det gjør deg noen tjeneste, men tafser du litt på ballene under doggy eller biter/kysser meg rundt halsen så kommer jeg mye fortere i mål. Anonymkode: 407a9...4d0
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #11 Skrevet 21. januar 2022 Ts; alt kan læres. Hvis du setter på en timer, og bare avslutter samleiet likt hver gang, så skal jeg love deg at han etterhvert vil jobbe for å komme, før alarmen. Anonymkode: b867b...a74
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #12 Skrevet 21. januar 2022 Jeg koster på meg og komme fort med damer som er vide. De trange elsker jeg og pule lenge,da de er yngre og ikke har fått barn som har ødelagt musa deres. Anonymkode: d47a6...f78
Tennplugg Skrevet 22. januar 2022 #13 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det mulig for menn? Eller har det med vaginaen å gjøre? Hvordan lære f.eks ri fort slik at mann kommer på maks 2 min? Og hvorfor bruker noen menn så lang tid før de kommer? Anonymkode: b68ad...b6d Min erfaring er at det ikke har noe med vagina å gjøre, men med hvilken setting det er snakk om, for eksempel: A) En ung mann som fantaserer om en voksen dame som virkelig sier "pang", da kan den unge gjerne fyre av ganske kjapt. B) Min egen mann, når han får høre/vite om/kjenne hvor uskikkelig jeg har vært sammen med en "elsker" eller mannlig leketøy vi inviterer noen ganger (som selvsagt kan være som eksempel A), så kan gubben plutselig bli 19 år igjen å fyre av ganske kjapt, særlig om jeg oppmuntrer til det. Kan være veldig sexy det altså.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #14 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 19.44): Kan tenke meg at de som bruker lang tid på å komme ikke er særlig tent egentlig. Fordi den dama de har sex med ikke er spesielt attraktiv. Noe som dessverre er realiteten for de aller fleste menn. Anonymkode: 233c3...4c4 Men møtes for sex skal de... utrolig. Anonymkode: 30ff7...858 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #15 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er du er jævla glansbilde du da? Anonymkode: 5c43f...2a0 😁 Anonymkode: 30ff7...858
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #16 Skrevet 22. januar 2022 On 1/21/2022 at 7:44 PM, AnonymBruker said: Kan tenke meg at de som bruker lang tid på å komme ikke er særlig tent egentlig. Fordi den dama de har sex med ikke er spesielt attraktiv. Noe som dessverre er realiteten for de aller fleste menn. Anonymkode: 233c3...4c4 Jah, fin teori det... Men det er ting som kan endre seg en del bare med alderen og erfaring. Selv kunne jeg komme på et par minutter med onani da jeg var i 20-årene. 25 år senere er det bare å glemme, kan behøve MYE lenger tid uansett "metode". Akkurat det samme med penetrerende sex. Så det kan godt ha fint lite med dama eller hennes vagina å gjøre. Hvordan blir sex bedre hvis det er slutt straks man har begynt? Er det snakk om rekordforsøk eller noe? Ellers er dere litt på feil spor hvis dere tror damene liker menn som kommer veldig fort. Vanligvis regnes det mest som et seksuelt problem både menn og deres partnere plages med. Anonymkode: b9875...677 1
Fioljenta Skrevet 22. januar 2022 #17 Skrevet 22. januar 2022 Hmm… jeg tror faktisk det er mulig å lære seg å styre orgasmen slik at man kommer når man vil. Mannen min kan lett gå fra 0 til 100 på under to minutter, men også holde lenge hvis han vil. Jeg har ikke helt den samme styringen - for meg er det viktig å fokusere på å nyte og at vi har det kjekt sammen. Uansett hvor lang tid vi har tilgjengelig akkurat da. Og uansett orgasme eller ei. Prestasjonsjag er en skikkelig orgasme-dreper! 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #18 Skrevet 22. januar 2022 1 hour ago, Fioljenta said: Hmm… jeg tror faktisk det er mulig å lære seg å styre orgasmen slik at man kommer når man vil. Mannen min kan lett gå fra 0 til 100 på under to minutter, men også holde lenge hvis han vil. Jeg har ikke helt den samme styringen - for meg er det viktig å fokusere på å nyte og at vi har det kjekt sammen. Uansett hvor lang tid vi har tilgjengelig akkurat da. Og uansett orgasme eller ei. Prestasjonsjag er en skikkelig orgasme-dreper! Ok...sånn kontroll har ikke alle, men det kan sikkert øves opp. Kom i neste omgang på at "kjappiser" har vært litt vanskelig for meg og min kjære, siden hun har veldig type responsiv tenning og må ofte ha en god del tid på å bli tent selv etter at vi "er i gang", mens jeg ikke har så lett for å komme fort. Så vi må helst bruke litt tid, og er best vant til det. Men kjappiser er jo en egen "sportsgren" det også, med sine kvaliteter... Vi har likevel begynt å prøve oss litt på det etter mange år, hun utfordret meg litt på det helt plutselig, og det har faktisk gått overraskende bra noen ganger. Men det har veldig mye med forventningen og innstillingen å gjøre. Anonymkode: b9875...677
Fioljenta Skrevet 23. januar 2022 #19 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok...sånn kontroll har ikke alle, men det kan sikkert øves opp. Kom i neste omgang på at "kjappiser" har vært litt vanskelig for meg og min kjære, siden hun har veldig type responsiv tenning og må ofte ha en god del tid på å bli tent selv etter at vi "er i gang", mens jeg ikke har så lett for å komme fort. Så vi må helst bruke litt tid, og er best vant til det. Men kjappiser er jo en egen "sportsgren" det også, med sine kvaliteter... Vi har likevel begynt å prøve oss litt på det etter mange år, hun utfordret meg litt på det helt plutselig, og det har faktisk gått overraskende bra noen ganger. Men det har veldig mye med forventningen og innstillingen å gjøre. Anonymkode: b9875...677 Jeg har også sånn responsiv tenning. Det tar tid. Under kjappiser, vel, så rekker jeg ikke å bli tent. Løsningen vår har blitt at vi ikke jager mot at jeg får orgasme. Da er det lettere for meg å nyte også en kjappis. Det er jo litt kos det også og fungerer helt fint så lenge det ikke bare blir kjappiser. Jeg liker jo de lengre bedre! 😉 (Jeg tror det må en del trening til for å komme kjapt eller tregt etter ønske. Og ikke sikkert at det går for alle. Men vi har i alle fall begge mye mer kontroll nå enn i starten.)
Bamseklemmer Skrevet 23. januar 2022 #20 Skrevet 23. januar 2022 Hvorfor ha det så travelt med å få han til å komme, har du ikke ro i ræva?😅 Jeg er kanskje litt snål, men hvis jeg ikke hører henne stønne og ser at hun virkelig nyter det... har jeg store vanskeligheter med å komme, men samtidig er jo det et tegn på at hun vil at sexen skal vare også. Dette kodespråket har fungert veldig fint med de fleste, men det er ikke helt uten kommunikasjon på forhånd. Det gir også større nytelse for meg å se og høre henne slik, den trigger hjernen min til å komme. Det beste med hele orgasmen er de 20-30 sekundene jeg kjenner før, at orgasmen ikke er til å unngå. Den tiden er viktig at hun holder samme fart og takt... akkurat på samme måte som hos dere kvinner🙏 Trener han på å komme fort, vil han ikke ha så stor mulighet til å holde igjen. Men hvis han trener på å holde igjen, kan han også styre sin egen ogasme. På den måten kan dere ha større sjanse å komme samtidig... det hadde vært noe det?🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå