AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Jeg er 22 år, og har hatt uregelmessig blødning nå siden før jul, altså i 4 uker kanskje til sammen. Har ikke vært så store mengder blod, kun litt sånn her og der, samt typisk restemens. De siste dagene har det vært ekstreme mengder blod som kommer, og det er helt rødt, så er ferskt blod. Jeg har testet meg for kjønnssykdommer, har ikke hatt sex med noen siden før jul, og har ikke tatt korona-vaksine siden i sommer. Jeg har i tillegg p-stav, og vanligvis har jeg ikke mensen i det hele tatt. Var hos gynekolog før jul og tok celleprøver, og alt så greit ut. Hva kan dette være? Jeg har ikke råd til å gå til legen akkurat nå, er uansett ektremt lang ventetid og har ingen andre å spørre. Er det noen grunn til bekymring? Eller er dette normalt mtp p-stav eller vaksine i sommer? Anonymkode: b28a4...0ea
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Kan være staven. Anonymkode: 4e109...3ff
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan være staven. Anonymkode: 4e109...3ff Har hatt stav i 4 år nå, og den jeg har nå i 1,5 år. Skal jo ikke byttes før hvert 3 år.. Anonymkode: b28a4...0ea
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har hatt stav i 4 år nå, og den jeg har nå i 1,5 år. Skal jo ikke byttes før hvert 3 år.. Anonymkode: b28a4...0ea Jeg begynte få uregelmessig blødning etter 12 år på p-sprøyte, kroppen endrer seg og kan begynne reagere på ting den har tålt før. Men det blir vill gjetning, det kan også være bare stress, eller noe forbigående. Det kan være kreft, det kan være graviditet, spontanabort, og en rekke andre sykdommer. Det er kun lege eller gynekolog som kan gjøre undersøkelser for å se hva det kan være... Anonymkode: 4e109...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 Kan være vaksinen selv om det er flere måneder siden. Anonymkode: d1f55...7ef
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #7 Skrevet 21. januar 2022 Har du hatt noen endringer i kosthold og livsstil? Anonymkode: 4878f...887
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #8 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du hatt noen endringer i kosthold og livsstil? Anonymkode: 4878f...887 Ja, har begynt å spise færre kalorier samt sunnere. Også begynt å trene mer Anonymkode: b28a4...0ea
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #9 Skrevet 21. januar 2022 Man skal jo alltid sjekke slike blødninger, etter hva jeg forstår. Jeg vil bare påpeke at det slettes ikke trenger være noe farlig. Jeg har hatt sporadiske blødninger hele mitt voksne liv. Jeg er undersøkt på alle bauer og kanter og de finner ikke noe galt. Men plagsomt, det er det! Anonymkode: e4c4a...717
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå