Gå til innhold

Tørre samtaler på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møter dere dem uansett, eller er erfaringen at hvis samtalen er seig, så er kjemien sjelden særlig bedre i virkeligheten? Er så rart hvordan noen samtaler der inne flyter greit, mens andre er litt tamme... 

Anonymkode: 7b044...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Møter dere dem uansett, eller er erfaringen at hvis samtalen er seig, så er kjemien sjelden særlig bedre i virkeligheten? Er så rart hvordan noen samtaler der inne flyter greit, mens andre er litt tamme... 

Hvordan er de tørre samtalene da? Eksempel? 🤔 

Anonymkode: 53b35...b13

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan er de tørre samtalene da? Eksempel? 🤔 

Det er litt forskjellig, men mener vel generelt når samtalen går litt "trått", og meldingene blir litt kjedelige. Folk som gir lite av seg selv og som svarer ganske kort. Er liksom så stor forskjell der inne. Noen samtaler flyter av seg selv, men så har vi andre som man må jobbe for å holde igang. Tror de er interessert i å bli kjent, for de spør om å møtes. Men får liksom ikke helt interessen når det er så tørt alt som kommer derfra. Bare derfor jeg gjerne ville høre dere andres erfaring, på om det finnes håp om at det er bedre "live" :) 

Skrevet

Slik blir det jo når man har flere på tråden samtidig.

• Liker 1
Skrevet
Chagall skrev (Akkurat nå):

Slik blir det jo når man har flere på tråden samtidig.

Mulig han løy, men han siste nå sa at han ikke hadde fått noen andre matcher siste tiden. Om det er sant vet jeg ikke, men i så fall er ikke mange parallelle samtaler årsaken.. ? Han var uansett veldig tørr å prate med, så det ble en unmatch herfra etter noen dager. Da ga jeg opp 😅

Skrevet

Men uansett, spørsmålet mitt er det samme: når samtalen på Tinder går litt trått - har dere erfart at daten har gått veldig bra allikevel da? Eller er det greit å bruke Tinder-samtalen som en indikator på om man er på bølgelengde?  

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men uansett, spørsmålet mitt er det samme: når samtalen på Tinder går litt trått - har dere erfart at daten har gått veldig bra allikevel da? Eller er det greit å bruke Tinder-samtalen som en indikator på om man er på bølgelengde?  

Jeg hadde absolutt vurdert samtalen som en indikator, ja. Man får et visst inntrykk. Er selv dame som ikke har kommet i gang med dating etter samlivsbrudd ennå. Men jeg er på Tinder. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg som mann blir alltid invitert hjem av damer etter de spør typen sin når jeg er på byen. Enslige er det sjeldent man kommer i kontakt med. På tinder sletter de meg ofte da jeg aner ikke hvordan man blir kjent over en app. 

de færreste jentene legger spesielt mye i å prøve å bli kjent. Til nå i år har 3 skrevet til meg å to av de har slettet matchen når det ikke ble noe særlig samtale. Så teknisk sett har jeg mer hell på byen en tinder så tror ikke man skal legge så alt for mye i at en samtale er tørr. Mange er ikke flinke til å skrive og man kan seriøst ikke bedømme kjemi utifra en profil på nett. 

jeg har hørt før folk som har skrevet og hatt masse kjemi på nett også møtt hverandre å null kjemi. Så det er motsatt av hva endel her sier også.

Anonymkode: 14205...3bb

• Liker 2
Skrevet

Å chatte på Tinder er nitrist synes jeg. Legger ikke mye sjel i det. Om matchen ikke vil treffes er vi dødfødt, for chatting kommer aldri til å være min greie. Å snakke med noen derimot. En ordentlig samtale med blikk og tonefall… det er noe helt annet. Så nei… behøver ikke å være noen indikasjon. 

Anonymkode: d477b...970

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mann, og Tinder er litt spesiell siden jeg ikke klarer å oppnå dater med noen derifra, men basert på erfaring fra Happn og Sukker er det ingen sammenheng mellom flyt skriftlig og i virkeligheten. En skriftlig samtale som flyter godt virker mest som flaks og tilfeldigheter.

Anonymkode: 04ef3...3b9

• Liker 1
Skrevet

Skjer a? Er en slager

Gjør på? En annen

Ligger i senga og slapper av .. tredje variant kl 14 på dagen.

Skal ta en dusj .. etter 2 setninger

Følger tindermareritt på insta. Ler godt av de😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen hater å chatte, de er rett og slett ikke glad i å sitte og skrive, men liker heller å prate med folk. Og noen er omvendt, elsker å skrive, men evner ikke å holde en verbal samtale. Det kan være lurt å ha i bakhodet at folk har forskjellig forhold til det å skrive mye, før man dømmer dem nord og ned. 

Anonymkode: 03627...984

Skrevet

Chat'en går i stå når jeg slutter å stille spørsmål. Det er fornøyelig når det går i stå og fyren må stå for fremdriften.

En kar som ikke klarer å konversere er ikke interessant å møte på date.

Anonymkode: 66734...4de

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Chat'en går i stå når jeg slutter å stille spørsmål.

Anonymkode: 66734...4de

Ja den kjenner jeg 100% igjen. Skjedd mange ganger her og

Føles til tider som om samtalen er et intervju av fyren, ettersom han svarer på spørsmål men bidrar lite utover det

Anonymkode: 7a4b2...962

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Noen hater å chatte, de er rett og slett ikke glad i å sitte og skrive, men liker heller å prate med folk. Og noen er omvendt, elsker å skrive, men evner ikke å holde en verbal samtale. Det kan være lurt å ha i bakhodet at folk har forskjellig forhold til det å skrive mye, før man dømmer dem nord og ned. 

Anonymkode: 03627...984

De må jo kunne føre en samtale på en dating app hvis de har registrert seg der for å søke etter partner??? Ellers er det jo bare å slette appen og gå ut istedet så slipper en å skrive. De som ikke liker å skrive må jo også ha i bakhodet at når man blir kjent med en ny det er umulig å kommunisere med så blir det fint lite interessant. 

• Liker 2
Skrevet

Kjemien i tekst og virkeligheten er omtrent 1 til 1 er min erfaring. Noen er litt mer sjenerte når vi treffes, eller litt mer deprimerte.. Men alt i alt klarer en som er god til å prate også å skrive litt. Så hvis samtalen går i stå, sier jeg at det er for dårlig flyt og lykke til videre. 

For noen år tilbake skrev jeg med en ung mann med doktorgrad. Han skrev så "fornemt" og gammeldags at jeg trodde kanskje det var tull. Jeg måtte møte han for å se og høre. Joda, han snakket slik også. I tillegg til å være helt stiv i kroppen og mene alt annet enn det han var interessert i var overfladisk. Aldri møtt på maken. Håper han har funnet den ene, spesielle som blir sjarmert av gamledager-vibber. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...