AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Er det bedre enn Tinder? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 46ed8...d1a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 ja og nei. Gir ofte mer informasjon, man kan se om man har felles kjente bl.a. plus høyde, barn m.m. Samt at man kan se de som har likt deg uten at det koster noe. Men det er betydelig færre brukere. Og veldig mye utledinger av en eller annen grunn. Anonymkode: 71b16...df9 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ja og nei. Gir ofte mer informasjon, man kan se om man har felles kjente bl.a. plus høyde, barn m.m. Samt at man kan se de som har likt deg uten at det koster noe. Men det er betydelig færre brukere. Og veldig mye utledinger av en eller annen grunn. Anonymkode: 71b16...df9 Takk for svar. Men er det de samme folka som går igjen på Tinder, eller er det litt sånn at folk er "enten her eller der"? Anonymkode: 46ed8...d1a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ja og nei. Gir ofte mer informasjon, man kan se om man har felles kjente bl.a. plus høyde, barn m.m. Samt at man kan se de som har likt deg uten at det koster noe. Men det er betydelig færre brukere. Og veldig mye utledinger av en eller annen grunn. Anonymkode: 71b16...df9 Akkurat det samme er min oppfatning. Lurer på det med alle utlendingene? Mulig det er falske profiler... MEN, når det er sagt, så har jeg vært på FB-dating i kanskje et halvt år nå og det ser ut som det kommer flere og flere der, så mulig folk er i ferd med å oppdage muligheten? Jeg dater en fin fyr jeg traff der nå, så akkurat nå er jeg rimelig fornøyd 🙂 Anonymkode: bfb06...afd 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Men er det de samme folka som går igjen på Tinder, eller er det litt sånn at folk er "enten her eller der"? Anonymkode: 46ed8...d1a Ikke meg du siterte, men jeg svarer likevel. Jeg har sett en del av de samme begge steder, men også noen nye fjes. Han jeg dater nå hadde profil begge steder, men jeg kan ikke huske å ha sett ham på Tinder. Mulig jeg sveipet han til venstre der 😮 Anonymkode: bfb06...afd 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Men er det de samme folka som går igjen på Tinder, eller er det litt sånn at folk er "enten her eller der"? Anonymkode: 46ed8...d1a En god del er begge steder, eller kanskje som meg, veksler litt mellom. men det er noen nye. Det har hendt at menn som jeg har sveipet vekk på Tinder har fått et hjerte av meg på FB, fordi med mer informasjon i profilen var de brått mer aktuelle. Anonymkode: 71b16...df9 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #7 Skrevet 21. januar 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Men er det de samme folka som går igjen på Tinder, eller er det litt sånn at folk er "enten her eller der"? Anonymkode: 46ed8...d1a Jeg tipper de aller fleste som bruker disse appene er innom alle, enten etter tur eller samtidig. Så godt som alle prøver Tinder, litt færre prøver Facebook, Bumble og Happn. Anonymkode: 1843a...de8 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #8 Skrevet 21. januar 2022 Jeg traff min på FBdating 😍 Før jeg fikk redigert avstand etc der så var det endel svensker så jeg var ganske kjapp til å få ned avstanden å da ble det mest folk herfra som jeg håpte på. Heldigvis var det ikke bare jeg som drev med tlf på lille julaften i fjor 😅🤩 ❤️ Anonymkode: 5edb6...a37 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #9 Skrevet 21. januar 2022 Som mann er det på FB jeg ser færrest gjengangere, men selvsagt noen. Veldig mange med en hjemmestrikka stil, som kanskje ikke tør registrere seg på Tinder? M50 Anonymkode: 95b90...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #10 Skrevet 21. januar 2022 2009 ringte og ville ha datingmetodene sine tilbake. Man dater ikke på Facebook. Og ikke på Tinder heller for den saksskyld. Om du faktisk vil treffe noen å innlede et forhold med gjør du det ute i den virkelige verden, ikke på nettet. Med mindre du er ekstremt desperat etter kjæreste og ikke er spesielt attraktiv. Anonymkode: 449a0...57b 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #11 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 2009 ringte og ville ha datingmetodene sine tilbake. Man dater ikke på Facebook. Og ikke på Tinder heller for den saksskyld. Om du faktisk vil treffe noen å innlede et forhold med gjør du det ute i den virkelige verden, ikke på nettet. Med mindre du er ekstremt desperat etter kjæreste og ikke er spesielt attraktiv. Anonymkode: 449a0...57b Jaja. Det ene trenger vel ikke utelukke det andre? Hvis du ønsker å avvikle nettdating, så har du tatt på deg en stor oppgave. Anonymkode: 95b90...0d4 3
Gjest someone_here Skrevet 22. januar 2022 #12 Skrevet 22. januar 2022 Facebook er dritt, bare prinsesser og "cryptoinvestører" som er der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå