_ems Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Hei! Hvor gammel var hunden din når hn var alene en hel arbeidsdag første gangen? 😄
Jalee Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 (endret) En uke etter at vi fikk han (var 4mnd gammel da). Var hjemme hele arbeidsdagen og det gikk veldig fint. Trente mye på å ligge i bur før det og kjøpte kamera. En time før jeg kom hjem så jeg han ikke på kamera. Viste seg at han hadde klart å åpne døra til soverommet og lagt seg komfortabelt til i senga vår 😂 Endret 21. januar 2022 av Jalee Skrivefeil
_ems Skrevet 21. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2022 Jalee skrev (9 minutter siden): En uke etter at vi fikk han (var 4mnd gammel da). Var hjemme hele arbeidsdagen og det gikk veldig fint. Trente mye på å ligge i bur før det og kjøpte kamera. En time før jeg kom hjem så jeg han ikke på kamera. Viste seg at han hadde klart å åpne døra til soverommet og lagt seg komfortabelt til i senga vår 😂 Haha, såpass ja! Jeg er så redd klædden min ikke klarer det. Har aldri prøvd, men han roer seg fint etter en liten stund og legger seg for å sove. Han er 18 uker nå, så er vel på tide å prøve!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 Vår valp er 7 måneder nå og vi har økt hjemme alene-tiden til seks timer nå. Det har kostet oss noen måneder med fleksible arbeidsgivere som har sagt ok på fleksible arbeidstider og valpen har vært med på jobb. Vi har to hunder, men synes ikke at den gamle skulle ha «ansvaret» for den lille. Tror at vi prøver en helt arbeidsdag i løpet av de neste to ukene… men rase og temperament har mye å si, altså Anonymkode: 3360c...40e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 6.mnd Men han må jo trenes step by step - slik at han opplever at det å være alene er en fin ting. Dette krever trening og Tolmodighet av deg. Man kan ikke forvente at en hund skal venne seg til dette av seg selv, som naboen min feks. Da utvikler de en for jævlig separasjonsangst 🤯 Anonymkode: 71a48...7b8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå