AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Ønsker å ha et skap over kjøleskapet og vurderer å kjøpe på IKEA. Men vårt kjøkken er ikke et IKEA kjøkken og fargen på stamme og skap er i en gråtone som jeg nok ikke får tak i hos IKEA. Ville dere bare gått for et hvitt skap da eller blir det rart? Hvor stor avstand mellom kjøleskap og skap bør det være? Noen som vet? ☺️ Anonymkode: 9a925...e24
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Dette vil potensielt bare se helt rart ut uansett hva du gjør. Dersom kjøleskapet er hvitt så kan det være at det ikke ser helt dust ut, men sjansen er stor for at dette vil se skikkelig dumt ut. Hva med å heller sette opp åpne hyller eller bruke kurver? Anonymkode: 1f047...c09 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette vil potensielt bare se helt rart ut uansett hva du gjør. Dersom kjøleskapet er hvitt så kan det være at det ikke ser helt dust ut, men sjansen er stor for at dette vil se skikkelig dumt ut. Hva med å heller sette opp åpne hyller eller bruke kurver? Anonymkode: 1f047...c09 Er redd det vil se rart ut, ja. 🙈 Nå står kjøleskapet slik at en ikke ser sååå godt når en ser inn på kjøkkenet. Altså, ikke midt i kjøkkeninnredningen. Åpen kjøkkenløsning, men det er en lettvegg ved siden av kjøleskapet og ikke det første en ser når en ser inn, så det blir ikke et blikkfang for å si det slik. Men kanskje åpne hyller med kurver er bedre ja. Må være kurver, slik at vi kan oppbevare litt ting som ikke passer seg for å stå på utstilling. Da ser det bare rotete ut. Kakebokser, oppbevaringsbokser o.l som kommer til å bli plasser der. ☺️ Anonymkode: 9a925...e24
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Noen flere meninger? ☺️ Anonymkode: 9a925...e24
Amberleaf Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 Hvorfor drar du ikke dit kjøkkenet er kjøpt å ser om det mulig å få likt som resten av kjøkkenet?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 8 minutter siden, Amberleaf said: Hvorfor drar du ikke dit kjøkkenet er kjøpt å ser om det mulig å få likt som resten av kjøkkenet? Tenkte det samme, sjekk om produsenten av deres kjøkken har et skap som matcher...? Er det innebygget kjøleskap (i skap) eller frittstående? Er det frittstående er det jo bare å sjekke bruksanvisningen (ligger sikkert på nett) om det må ha noe luft over seg. Anonymkode: cb136...b37
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 Amberleaf skrev (6 timer siden): Hvorfor drar du ikke dit kjøkkenet er kjøpt å ser om det mulig å få likt som resten av kjøkkenet? Fordi jeg ikke husker hvilken kjøkkenleverandør det var. Forrige huseier som bygget kjøkkenet. Det var ikke en kjent kjøkkenleverandør for meg. Skal jo alltids finne det ut. Anonymkode: 9a925...e24
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Fordi jeg ikke husker hvilken kjøkkenleverandør det var. Forrige huseier som bygget kjøkkenet. Det var ikke en kjent kjøkkenleverandør for meg. Skal jo alltids finne det ut. Anonymkode: 9a925...e24 Det kan hende det står på innsiden av dørene et sted, ville sjekket. Anonymkode: cb136...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå