AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #21 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Deilig kropp er; Trent! Styrketrening, ikke dvask joggekropp med utstikkende hofteben. Det skal være sprett i rumpa og ikke tynne lår. Muskulaturen i rumpa skal dirre når man går - ikke flesk som dirrer. Kroppen skal være mellom 16-23. Størrelsen på pupper er ikke så nøye så lenge de er faste. Henge/bananpupper er ikke bra. Areola må matche selve størrelsen på puppene. Høyden bør ligge mellom 155-167. Slik at ikke det blir feil i proporsjoner mellom lår og hofte / bryst. Huden skal være myk. Ustelt/uren hud eller store områder med appelsinhud ødelegger helhetsinntrykket. En viss gyllen farge er bra. Ikke vær likblek. Hårfarge / øyne er ikke så viktig. Skjønner denne beskrivelsen ikke blir å matche noen av dere travere på KG, men prøv å ikke bli så snurt og bitter bare fordi dere ikke har deilige kropper! Anonymkode: 5956d...8b9 Lykke til med livet videre som singel Anonymkode: ac1b6...818 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #22 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): https://www.xnxx.com/video-sr2c7e/metro_-_stop_my_ass_is_on_fire_05_-_scene_4_-_extract_1 Anonymkode: 53db7...21b hun var litt for feit, også har hun hengepupper Anonymkode: 596e9...b9c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #23 Skrevet 21. januar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hadde vært fint om du virkelig er mann at du kommenterte med brukeren din. Høres ut som ei dame som har skrevet dette. Anonymkode: 40efb...d9a Hehe nei jeg er ikke en kvinne, men en mann med stort bustete skjegg og er elektriker Anonymkode: 2d07f...828
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #24 Skrevet 21. januar 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Så du liker barn (de under 18)? Anonymkode: c93a6...5e8 Seksuelle lavalder er 16 år i Norge. Det er helt greit hvis en vil ligge med en 16 åring. Anonymkode: 2d07f...828 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #25 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hehe nei jeg er ikke en kvinne, men en mann med stort bustete skjegg og er elektriker Anonymkode: 2d07f...828 Det er nå typisk. Tipper det helst er spinkle menn med usikker maskulinitet som er avhengig av at dama er liten og nett. Anonymkode: 77170...3bd 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #26 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nå typisk. Tipper det helst er spinkle menn med usikker maskulinitet som er avhengig av at dama er liten og nett. Anonymkode: 77170...3bd 90% av menn i 2022 med andre ord? Anonymkode: 596e9...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #27 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 90% av menn i 2022 med andre ord? Anonymkode: 596e9...b9c Neida, det finnes en drøss med robuste menn der ute. Du har bare vært for lenge på KG. Anonymkode: 77170...3bd 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #28 Skrevet 21. januar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nå typisk. Tipper det helst er spinkle menn med usikker maskulinitet som er avhengig av at dama er liten og nett. Anonymkode: 77170...3bd Så det du sier er at kvinner med høydekrav og krav om at mannen er stor, er usikre og overvektige og store? Anonymkode: f5a33...818 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #29 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det du sier er at kvinner med høydekrav og krav om at mannen er stor, er usikre og overvektige og store? Anonymkode: f5a33...818 Det var ikke det jeg sa nei, men er enig i det også. Man finner sjelden lekre kvinner som er opptatt av at mannen skal se slik og sånn ut. Kresenhet på andre er oftest et tegn på usikkerhet på seg selv. Anonymkode: 77170...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #30 Skrevet 21. januar 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hehe nei jeg er ikke en kvinne, men en mann med stort bustete skjegg og er elektriker Anonymkode: 2d07f...828 Ikke jeg heller. Er også skjeggete, og er hobbybonde og maskinfører. Men det hjelper jo ikke hva vi sier. Menn skal ha EN smak, for det har disse andre bestemt. Anonymkode: bc7ba...d43 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #31 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. Er også skjeggete, og er hobbybonde og maskinfører. Men det hjelper jo ikke hva vi sier. Menn skal ha EN smak, for det har disse andre bestemt. Anonymkode: bc7ba...d43 Haha. Har faktisk større problemer med å tro at bønder, elektrikere og maskinførere henger på KG, enn at dere liker normale damer. Anonymkode: 77170...3bd 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #32 Skrevet 21. januar 2022 Jeg er ikke særlig fan av celluclitter, men jeg synes strekkmerker er veldig fint 🙂 Anonymkode: a4c2d...e54 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #33 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha. Har faktisk større problemer med å tro at bønder, elektrikere og maskinførere henger på KG, enn at dere liker normale damer. Anonymkode: 77170...3bd Jeg er Korporal klasse 1, Har hatt oppdrag i både Afghanistan og et par land i Afrika igjennom Telemark bataljonen. Jeg liker damer som er runde, de som putter maten på bordet da jeg kommer hjem fra jobb Anonymkode: d3e17...8ae 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #34 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Typisk kropp som alle menn liker Anonymkode: 53db7...21b Lurer på hvordan hun så ut før kjøpepuppene. Hun har en fin fasong ellers, men de ødela alt. Anonymkode: f7ac4...b4b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #35 Skrevet 21. januar 2022 Jessica Alba Anonymkode: d21d1...7d6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #36 Skrevet 21. januar 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er Korporal klasse 1, Har hatt oppdrag i både Afghanistan og et par land i Afrika igjennom Telemark bataljonen. Jeg liker damer som er runde, de som putter maten på bordet da jeg kommer hjem fra jobb Anonymkode: d3e17...8ae Det hjelper ikke hva vi sier, kvinnekropp-smakspolitiet vil ikke tro oss før vi er på forsiden av VG med tåredryppende intervju, eller de får oss i gapestokk på ett eller annet torg. Men kanskje ikke da heller, da er vi vel bare kjøpt og betalt av Carina E. Karlsen, eller Sonja Iren, tenker jeg. Vi fins jo ikke, tross alt. Anonymkode: bc7ba...d43 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #37 Skrevet 21. januar 2022 Tror det ikke finnes en kvinnekropp ALLE menn vil ha. Men vil gjette på at den kroppen flest menn kunne syntes var attraktiv er relativt slank, men ikke tynn, BMI rundt 21 har studier vist er et snitt av hva mange menn liker best. Relativt ung, rundt 20-25 år. Litt pupper, litt former, men ikke noe ekstremt. Sunn hud, sunt hår, symmetrisk ansikt og kropp. En helt sunn, ung kvinne som ikke er for unormal i noen retning med andre ord. Men det meste er individuelt. Selv liker jeg for eksempel både små og store pupper, men hater trente kvinnekropper (ja, vet jeg får tyn for det her inne). Og jeg mener da ikke bare muskeldamer, men selv relativt lett vektløfting er ikke noe for meg. Å ha tydelige turn offs eller turns on er helt normalt, men ikke så lett å generalisere. Anonymkode: 078b9...9b3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #38 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror det ikke finnes en kvinnekropp ALLE menn vil ha. Men vil gjette på at den kroppen flest menn kunne syntes var attraktiv er relativt slank, men ikke tynn, BMI rundt 21 har studier vist er et snitt av hva mange menn liker best. Relativt ung, rundt 20-25 år. Litt pupper, litt former, men ikke noe ekstremt. Sunn hud, sunt hår, symmetrisk ansikt og kropp. En helt sunn, ung kvinne som ikke er for unormal i noen retning med andre ord. Men det meste er individuelt. Selv liker jeg for eksempel både små og store pupper, men hater trente kvinnekropper (ja, vet jeg får tyn for det her inne). Og jeg mener da ikke bare muskeldamer, men selv relativt lett vektløfting er ikke noe for meg. Å ha tydelige turn offs eller turns on er helt normalt, men ikke så lett å generalisere. Anonymkode: 078b9...9b3 Mye sannhet i dette. Man har ulike ting man liker og har preferanser for. Noen menn liker kvinner med tatoveringer, andre avskyr det. Noen menn liker store pupper, andre syns ikke noe om det. Noen menn foretrekker konservative kvinner, andre foretrekker liberale kvinner. Folk er ulike og folks smak er også ulik. Anonymkode: 40efb...d9a 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #39 Skrevet 21. januar 2022 Tittelen på denne tråden fikk meg til å Google bilder av Ashley Graham igjen. Anonymkode: 847a3...994 3
Gjest Paramount Skrevet 22. januar 2022 #40 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 21.34): Typisk kropp som alle menn liker Anonymkode: 53db7...21b En kvinnekropp som ikke er alt for høy eller brei. Som har et passe lag med underhudsfett. Dersom det hele toppes med myke pupper og ei våt fitte, er det en kropp de aller fleste menn liker veldig godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå