Gå til innhold

Deilig kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk kropp som alle menn liker ;)

Anonymkode: 53db7...21b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig kropp er; 

Trent! Styrketrening, ikke dvask joggekropp med utstikkende hofteben.

Det skal være sprett i rumpa og ikke tynne lår. Muskulaturen i rumpa skal dirre når man går - ikke flesk som dirrer. 

Kroppen skal være mellom 16-23. 

Størrelsen på pupper er ikke så nøye så lenge de er faste. Henge/bananpupper er ikke bra. Areola må matche selve størrelsen på puppene. 

Høyden bør ligge mellom 155-167. Slik at ikke det blir feil i proporsjoner mellom lår og hofte / bryst. 

Huden skal være myk. Ustelt/uren hud eller store områder med appelsinhud ødelegger helhetsinntrykket. En viss gyllen farge er bra. Ikke vær likblek. 

Hårfarge / øyne er ikke så viktig. 

Skjønner denne beskrivelsen ikke blir å matche noen av dere travere på KG, men prøv å ikke bli så snurt og bitter bare fordi dere ikke har deilige kropper! 

Anonymkode: 5956d...8b9

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Deilig kropp er; 

Det skal være sprett i rumpa og ikke tynne lår. Muskulaturen i rumpa skal dirre når man går - ikke flesk som dirrer. 

Størrelsen på pupper er ikke så nøye så lenge de er faste. Henge/bananpupper er ikke bra. Areola må matche selve størrelsen på puppene. 

Høyden bør ligge mellom 155-167. Slik at ikke det blir feil i proporsjoner mellom lår og hofte / bryst. 

Huden skal være myk. Ustelt/uren hud eller store områder med appelsinhud ødelegger helhetsinntrykket. En viss gyllen farge er bra. Ikke vær likblek. 

Skjønner denne beskrivelsen ikke blir å matche noen av dere travere på KG, men prøv å ikke bli så snurt og bitter bare fordi dere ikke har deilige kropper! 

Jeg liker såkalte hengebryst og store areolaer. Og man må ikke være veltrent eller trent. Man kommer helt fint langt nok med sine medfødte former. Appelsinhud er ikke problen. Kroppen må ikke være mellom 16-23. Min kone er 6 år eldre enn meg.

Klart det er idealer, men menn flest synes "vanlige" kvinnekropper er mer enn nok deilig. Noen liker smått, noen liker stort, noen liker ditt og andre datt. Kjedelig om alle damene var etter en idealistisk blueprint og alle menn likte kun en type dame. 

Anonymkode: 2d07f...828

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Typisk kropp som alle menn liker ;)

Anonymkode: 53db7...21b

Finnes ikke. Menn har individuell smak, akkurat som alle andre kjønn. 

• Liker 19
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Deilig kropp er; 

Må være vanskelig å være så innmari kresen. Men nå er det vel et ideal det også? Som jeg lever veldig fint med å ikke leve opp til. 

Anonymkode: bc7ba...d43

• Liker 12
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Deilig kropp er; 

Så du liker barn (de under 18)? 

Anonymkode: c93a6...5e8

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg liker såkalte hengebryst og store areolaer. Og man må ikke være veltrent eller trent. Man kommer helt fint langt nok med sine medfødte former. Appelsinhud er ikke problen. Kroppen må ikke være mellom 16-23. Min kone er 6 år eldre enn meg.

Klart det er idealer, men menn flest synes "vanlige" kvinnekropper er mer enn nok deilig. Noen liker smått, noen liker stort, noen liker ditt og andre datt. Kjedelig om alle damene var etter en idealistisk blueprint og alle menn likte kun en type dame. 

Anonymkode: 2d07f...828

Hadde vært fint om du virkelig er mann at du kommenterte med brukeren din. Høres ut som ei dame som har skrevet dette. 

Anonymkode: 40efb...d9a

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde vært fint om du virkelig er mann at du kommenterte med brukeren din. Høres ut som ei dame som har skrevet dette. 

Nå var det ikke jeg som skrev dette, men vi med "avvikende" syn på kvinnekropper blir konsekvent mistrodd av visse andre menn og mistenkt for å være kvinner, av sånne som deg, som mener at alle menn må mene det samme. Så vi kan velge å poste anonymt. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå var det ikke jeg som skrev dette, men vi med "avvikende" syn på kvinnekropper blir konsekvent mistrodd av visse andre menn og mistenkt for å være kvinner, av sånne som deg, som mener at alle menn må mene det samme. Så vi kan velge å poste anonymt. 

Ja, når dere ikke står frem med meningene deres og ikke sier det høyt så er det ikke rart at ingen tror på at dere finnes. Med andre ord finnes dere ikke, og både du og han jeg siterte, er kvinner. 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Må være vanskelig å være så innmari kresen. Men nå er det vel et ideal det også? Som jeg lever veldig fint med å ikke leve opp til. 

Dette er ikke å være kresen. Det er mange nok som matcher disse kriteriene til at man ikke trenger å fire på kravene. Med mindre man er uattraktiv selv, men da er løsningen bare at man betaler for det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er forskjell på å være uattraktiv selv, og ikke ha andre valg, for å så forsvare det med å si at man liker det. Og på å faktisk like det. 

Skrevet

Så lenge dama er nogenlunde ung og slank er de fleste deilige i større eller mindre grad. Høye damer tiltrekker meg ikke, men de kan likevel ha en deilig kropp de og

Anonymkode: f5a33...818

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så du liker barn (de under 18)? 

Anonymkode: c93a6...5e8

Jeg også trodde det, men jeg troooor han mener BMI. 

Anonymkode: ca722...0c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Deilig kropp er; 

Ikke i alderen du oppgir (er i midten av 30 årene), men ellers passer beskrivelsen godt 🙃 helt greie preferanser det og ikke noen bitterhet her 😉 liker også at kroppen er slik og de menn jeg har truffet har også likt det, tross min høye alder

Anonymkode: 7d1b7...33e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan signere på det som ble sagt.

Og jeg foretrekker faktisk "vanlig" kvinnekropp.

Så har du minst 1 autograf å vise til.

Endret av ClausSaus
  • Liker 4
Skrevet

Kropp mindre viktig men størrelse på penisutstyret er helt avgjørende. 

Anonymkode: ec77c...2a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...