AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Jeg skiftet P staven min i mars i fjor. Etter dette har jeg det siste året, vært svært irrittabel, er vel egentlig sint og sur 24/7. Har mistet nærmest alt av sexlyst og sliter med å fullføre og bli tent nok, ingen motivasjon til noe, og egentlig bare generelt negativ og misfornøyd. Jeg kjenner egentlig ikke meg selv igjen. Med tanke på at jeg hadde P stav i 3 år før jeg skiftet den og ikke merket noe til noen slike symptomer lurer jeg litt på om det er mulig at symptomene kommer i "runde 2" eller når den er skiftet? Er stort sett veldig fornøyd med P stav, men om det er mulighet for at det er den som forårsaker dette humøret må den nok ut. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 89b05...e90
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Er det andre ting som har endret seg? Livsstil, m.m.? Det kan jo veldig godt hende at det er P-staven altså. Fikk du samme produsent denne gangen? Hvor gammel var du da du fikk satt inn første? Anonymkode: 6c3b4...1a4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det andre ting som har endret seg? Livsstil, m.m.? Det kan jo veldig godt hende at det er P-staven altså. Fikk du samme produsent denne gangen? Hvor gammel var du da du fikk satt inn første? Anonymkode: 6c3b4...1a4 Livsstilen er ikke noe særlig endret som jeg er klar over. Fikk også samme produsent som da jeg var 17 og tok den Anonymkode: 89b05...e90
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 En grunn til at jeg aldri skal gå på hormonprevensjon igjen. Det fucker med systemet. Anonymkode: 51afa...42e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå