tdm900 Skrevet 26. januar 2022 #21 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvis jeg hadde vært mann hadde jeg hatt stor pikk, med tanke på hvor stor klitoris jeg har 😄 Men jeg har aldri merket noe til morgenbrød, nei. Anonymkode: ba0ac...1a7 Er den nesten synlig hele tiden?
Kroppogmann Skrevet 23. mars 2022 #22 Skrevet 23. mars 2022 Madammen har stor klitoris, den står ut 3-4cm…den synes gjennom trusa og man ser lett at det er mye mus der. Hun har også voldsomme lepper og alt dette synes jeg er superdigg. Suge på klitten er veldig deilig og opphissende, så vil si jeg er heldig 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #23 Skrevet 23. mars 2022 Kroppogmann skrev (3 timer siden): Madammen har stor klitoris, den står ut 3-4cm…den synes gjennom trusa og man ser lett at det er mye mus der. Hun har også voldsomme lepper og alt dette synes jeg er superdigg. Suge på klitten er veldig deilig og opphissende, så vil si jeg er heldig 🤩 Selv om den synlige delen av klitoris ikke er stor, vil likevel den skjulte delen av klitoris svulme opp og bli hard, akkurat som en penis. Anonymkode: 8a568...e87 1
Bamseklemmer Skrevet 23. mars 2022 #24 Skrevet 23. mars 2022 Kroppogmann skrev (3 timer siden): Madammen har stor klitoris, den står ut 3-4cm…den synes gjennom trusa og man ser lett at det er mye mus der. Hun har også voldsomme lepper og alt dette synes jeg er superdigg. Suge på klitten er veldig deilig og opphissende, så vil si jeg er heldig 🤩 Vakkert❣️ Hun "min" på 68 år hadde også diger klitt, lange labiarer, onanerte nesten daglig. Hun drev med mye trening da.. ikke som muskelbygger, men hun var normalvektig, stramme magemuskler, med mye løst skinn som dannet mange små skrukker. Ei helt fantastisk og nydelig syn av en 68 åring. Jeg lurer bare på om det er en myte, at kvinner får stor klitt og skjemmende hårvekst av mye testosteron? Hun var riktignok barbert, men hun hadde ikke antydning til hår på legger, armer og ansikt... Så er det noen som kan avkrefte myten her?
Kroppogmann Skrevet 23. mars 2022 #25 Skrevet 23. mars 2022 Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): Vakkert❣️ Hun "min" på 68 år hadde også diger klitt, lange labiarer, onanerte nesten daglig. Hun drev med mye trening da.. ikke som muskelbygger, men hun var normalvektig, stramme magemuskler, med mye løst skinn som dannet mange små skrukker. Ei helt fantastisk og nydelig syn av en 68 åring. Jeg lurer bare på om det er en myte, at kvinner får stor klitt og skjemmende hårvekst av mye testosteron? Hun var riktignok barbert, men hun hadde ikke antydning til hår på legger, armer og ansikt... Så er det noen som kan avkrefte myten her? Jeg aner ikke hva det kommer av, men fruen er skapt sånn…hun skjemmes dessverre litt av og til. Jeg viser at jeg elsker at hun er slik! Hun barberer seg der så er ekstremt synlig klitt og lepper. Hun er ikke veldig hårete ellers, som armer, ben så hvorfor hun er stor vet jeg som sagt ikke. Bare vet at jeg elsker det! 1
Bamseklemmer Skrevet 23. mars 2022 #26 Skrevet 23. mars 2022 Kroppogmann skrev (32 minutter siden): Jeg aner ikke hva det kommer av, men fruen er skapt sånn…hun skjemmes dessverre litt av og til. Jeg viser at jeg elsker at hun er slik! Hun barberer seg der så er ekstremt synlig klitt og lepper. Hun er ikke veldig hårete ellers, som armer, ben så hvorfor hun er stor vet jeg som sagt ikke. Bare vet at jeg elsker det! "Gleden ligger nok på din tunge.. men jeg elsker deg! kan ikke sies for ofte til kvinnen" 😂
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #27 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 5.27): Det du ikke forstår her, er at familiefedrene og alle de andre mennene faktisk fant det upassende å kle av seg på en familiestrand. Det er ikke slik at menn er kåte i enhver setting. Du får menn til å fremstille som dyr, uten evne til annen tenking. Vel, newsflash! De fleste menn har familien og barna i tankene i en slik setting. Ikke tåpelige unge kvinner som velger å gå nakne på en familiestrand... Anonymkode: eac6d...68d Mennesker er dyr, pattedyr. Men uansett så oppfører ikke andre dyr seg som kåte galninger bare fordi dem ser et motsatt kjønn i nærheten, så kommentaren din i starten kunne du spart deg for. Du driter deg ut, vi er kommet lengre mentalt i 2022 enn å sammenligne mennesker (som også er dyr), med andre dyr. Anonymkode: a4a67...af5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå