Gå til innhold

"Ladyboner"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner får jo en oppsvulmet klitoris når dere bli kåte, akkurat som menn får ereksjon. Men kvinner får visst også dette på morgenen. Men er det noen med hånda på hjertet som kan merke at klitten er hard? Kan du se det eller merke det?

Anonymkode: e2d0e...52f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. For noe tull

Anonymkode: 9c36a...93c

• Liker 3
Skrevet

Det er riktig at vulvaen svulmer opp på samme måte som menn får morrabrød, men klitoris blir jo ikke hard sånn som en penis blir.

Anonymkode: 2e5e6...786

• Liker 2
Skrevet

Aldri tenkt over.

Merker det godt når jeg er tent, men det er området under klitten som er mest oppsvulmet, ikke den delen av klitten som ligger utenpå.

Anonymkode: e6915...f2e

• Liker 2
Skrevet

Klitten blir alltid stram og hard når jeg sutter på den.

Anonymkode: 4fd69...3aa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Nei. For noe tull

Anonymkode: 9c36a...93c

Nei, det er det aldeles ikke, men du trenger ikke tro på fakta og vitenskap, du er ikke alene. 

• Liker 3
Skrevet

Eneste ladyboneren jeg har sett var en thai ladyboy sin.

Anonymkode: 7a137...1e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eneste ladyboneren jeg har sett var en thai ladyboy sin.

Anonymkode: 7a137...1e5

Ikke det samme. 

Skrevet

Man merker vel bare at man er kåt. Morgenen er en bra tid å onanere på også, men jeg gidder ikke nødvendigvis penetrasjon. 

Anonymkode: 43ec1...d70

Skrevet

En må nok studere oss veldig nøye for å se om vi er kåte. Det er mer sannsynlig at man kan se det på oppførselen enn på fysiske tegn. Og det er egentlig digg, at vi ikke avsløres like lett. Jeg må bare le litt, jeg kom til å tenke på en ferietur i Spania med en venninne, bare vi 2, og vi hadde ikke sett noen andre vi kunne dra kjensel på der. Vi var litt morgenbrisne, 25 år og hadde lyst på…gutter…Iallefall i tankene. Vi gikk ned på stranda tidlig på dagen, lettkledd i utgangspunktet, men vi fikk jo lyst til å teste grensene litt…. Dette var en strand hvor nakenbading ikke var lov, og det var flere familier der. Likevel så lot vi bikinitoppene og trusene falle, og spankulerte lett bortover stranden i retning noen gutter som solte seg. Skal si vi stjal oppmerksomheten. Vi hadde kun på mørke solbriller, og kunne smygtitte, og det så vel ut som at vi ikke brydde oss. Var tydeligvis noen gutter der som prøvde å skjule det som vokste i buksene, men noen lot det bare stå til, vi stoppet litt opp og strekte ut ryggen litt… Var iallefall 2 gutter hvor man så at de flagget på full stang, for å si det sånn 😛. Vi nøyde oss med å bli iaktatt, og det var vel best egentlig at vi ikke prøvde å få et one-night-stand. Det var egentlig en herlig opplevelse, og jeg var sjeleglad for at ingen andre enn vi selv kjente hvor kåte vi egentlig var. Det var egentlig sykt kult å se at guttene der fikk problemer, og at de ble stående å se og rødme som noen guttunger i puberteten 😅. Men det var nok verst for de mennene som var der med kona og familiene. De gjorde det de kunne for å se bort, og så tøysete som vi var, så gikk vi jo i en slik retning at de skulle bli tvunget til å se oss. Konene deres syntes nok det var morsomt, men mennene da… De hadde vel lyst til å se, men turte ikke pga evt illsinte koner i etterkant. Hehehe😅. Men vi må jo få lov til å ha den fordelen og utnytte den, vi kvinner. Altså, det at vi kan tirre opp mennene og få en skikkelig reaksjon, uten at mennene ser noen fysiske tegn på at vi omtrent renner over av kåthet. Og ja, vi elsker å nyte det… Laaaangsomt… 😋 Og nyte hvert lille, desperate blikk vi får…

Anonymkode: 747f6...0ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En må nok studere oss veldig nøye for å se om vi er kåte. Det er mer sannsynlig at man kan se det på oppførselen enn på fysiske tegn. Og det er egentlig digg, at vi ikke avsløres like lett. Jeg må bare le litt, jeg kom til å tenke på en ferietur i Spania med en venninne, bare vi 2, og vi hadde ikke sett noen andre vi kunne dra kjensel på der. Vi var litt morgenbrisne, 25 år og hadde lyst på…gutter…Iallefall i tankene. Vi gikk ned på stranda tidlig på dagen, lettkledd i utgangspunktet, men vi fikk jo lyst til å teste grensene litt…. Dette var en strand hvor nakenbading ikke var lov, og det var flere familier der. Likevel så lot vi bikinitoppene og trusene falle, og spankulerte lett bortover stranden i retning noen gutter som solte seg. Skal si vi stjal oppmerksomheten. Vi hadde kun på mørke solbriller, og kunne smygtitte, og det så vel ut som at vi ikke brydde oss. Var tydeligvis noen gutter der som prøvde å skjule det som vokste i buksene, men noen lot det bare stå til, vi stoppet litt opp og strekte ut ryggen litt… Var iallefall 2 gutter hvor man så at de flagget på full stang, for å si det sånn 😛. Vi nøyde oss med å bli iaktatt, og det var vel best egentlig at vi ikke prøvde å få et one-night-stand. Det var egentlig en herlig opplevelse, og jeg var sjeleglad for at ingen andre enn vi selv kjente hvor kåte vi egentlig var. Det var egentlig sykt kult å se at guttene der fikk problemer, og at de ble stående å se og rødme som noen guttunger i puberteten 😅. Men det var nok verst for de mennene som var der med kona og familiene. De gjorde det de kunne for å se bort, og så tøysete som vi var, så gikk vi jo i en slik retning at de skulle bli tvunget til å se oss. Konene deres syntes nok det var morsomt, men mennene da… De hadde vel lyst til å se, men turte ikke pga evt illsinte koner i etterkant. Hehehe😅. Men vi må jo få lov til å ha den fordelen og utnytte den, vi kvinner. Altså, det at vi kan tirre opp mennene og få en skikkelig reaksjon, uten at mennene ser noen fysiske tegn på at vi omtrent renner over av kåthet. Og ja, vi elsker å nyte det… Laaaangsomt… 😋 Og nyte hvert lille, desperate blikk vi får…

Anonymkode: 747f6...0ed

Det du ikke forstår her, er at familiefedrene og alle de andre mennene faktisk fant det upassende å kle av seg på en familiestrand. Det er ikke slik at menn er kåte i enhver setting. Du får menn til å fremstille som dyr, uten evne til annen tenking. Vel, newsflash! De fleste menn har familien og barna i tankene i en slik setting. Ikke tåpelige unge kvinner som velger å gå nakne på en familiestrand...

Anonymkode: eac6d...68d

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Den kan bli litt stiv, men det er jo ikke sånn at man kan se det på lang avstand på samme måte som en stiv pikk. 

• Liker 1
Skrevet
MissCroft skrev (1 time siden):

Den kan bli litt stiv, men det er jo ikke sånn at man kan se det på lang avstand på samme måte som en stiv pikk. 

På lang avsatand er det ikke mulig å se den er stiv, men på nært hold har jeg sett den stå ganske så stiv når hun er skikkelig opphisset :) 

Skrevet
tdm900 skrev (4 minutter siden):

På lang avsatand er det ikke mulig å se den er stiv, men på nært hold har jeg sett den stå ganske så stiv når hun er skikkelig opphisset :) 

Det er klart, når du har det rett foran ansiktet vil du se det. :)

Skrevet

Om jeg tar på klitoris (eller området over da) så er det lett å kjenne forskjell fra ikke tent, til tent. Den blir hardere og "større" på en måte (Og jeg har liten klitoris i utgangspunktet) men det er ikke slik at jeg merker at den er "hard" uten å ta. Om jeg blir tent så kjenner jeg mer at hele området har svulmet opp litt og "banker" nesten litt.

Anonymkode: cb2b7...f76

Skrevet
MissCroft skrev (1 time siden):

Det er klart, når du har det rett foran ansiktet vil du se det. :)

Og det fine med klitoris, også, er jo at de er forskjellige fra kvinne til kvinne. Ei kan ha en som er tynn og stikker godt ut under akten, ei anna kan ha en som er buttere og litt tykkere😊

Skrevet
tdm900 skrev (31 minutter siden):

Og det fine med klitoris, også, er jo at de er forskjellige fra kvinne til kvinne. Ei kan ha en som er tynn og stikker godt ut under akten, ei anna kan ha en som er buttere og litt tykkere😊

Ja, ingen er like. :)

Skrevet

Jeg har en veldig liten synlig del av klitoris, bare noen millimeter stor, men resten av klitoris er jo skjult og veldig stor. Jeg kjenner veldig godt at klitoris svulmer opp og blir hard under hetten.

Når jeg ikke er kåt, kjennes det ganske flatt ut, mens når jeg er kåt, blir det liksom en struttende liten fjellrygg ned mot den synlige tuppen av klitoris.

Anonymkode: 8a568...e87

Skrevet

Hvis jeg hadde vært mann hadde jeg hatt stor pikk, med tanke på hvor stor klitoris jeg har 😄

Men jeg har aldri merket noe til morgenbrød, nei. 

Anonymkode: ba0ac...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...