Gå til innhold

Urinveisinfeksjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

har ikke hatt uvi på 1 år. Og før dette hadde jeg konstant uvi, så jeg er svært godt kjent med typisk uvi symptomer og kjenner dette lett igjen når jeg har infeksjon. Med disse symptomene: kvalme, vont nede i urinblæren og ikke svie ved vannlating.

Jeg har nå gått kanskje en uke med en rar brennede følelse i magen.
Akkuratt som en tråd fra navelen og ned til blæren. Dette er litt av og på. Mer smerter når jeg urinerer og sliter med å strekke ut ryggen etter vannlating. 

det skal sies at jeg tok en graviditetstest også for jeg har ikke vært i form i det hele tatt! Feber følelse uten å ha feber og utrolig sliten. Så dette er ikke de samme symtomene som jeg er vandt med. 

Anonymkode: ecb77...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide å komme seg til legen. Er ikke vanskelig å få levert en urinprøve. Uvi kan bli farlig, det vil gå til nyrene og gi nyrebekkenbetennelse og deretter kan det bli enda verre. Å levere en urinprøve er en liten sak, evt. ring legekontoret og hør hva de tenker i morgen når de åpner. 

Hilsen ei som har hatt tre nyrebekkenbetennelser pga manglende, tydelige symptomer på Uvi. 

• Liker 1
Skrevet

Du kommer deg til legen fortere enn fanden kan fise. Det kan være at du har nyrebekkenbetennelse.

Jeg hadde det og ble sendt rett til innleggelse på sykehus, så dette er ikke noe å vente med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...