AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Har nå bestilt meg tannbleking som jeg skal ta her hjemme. Bestilt fra Dentway, de stripsene. Har noen erfaring med disse? Mitt problem er at jeg har en fortann som er "plastikk" . Slo den ut når jeg gikk på barneskolen. Leste at den ikke ville blekes mer enn ned til sin opprinnelige farge. Men jeg tenkte at litt er bedre enn ingenting🙈 (den har vel blitt misfarget i årenes løp den også, er minst 10 år siden den ble byttet ut). Håper at det vil fungere litt iallefall. Anonymkode: fa7b2...e80
xaca Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 er du meg? har helt likens problem 😄 over halve fortannen er plastikk, slo også den når jeg var barn. stripsene hjelper litt for plastikk tannen, har brukt stripser mange ganger.. men så klart blir det aldri perfekt.. jeg tenkte å spør tannlegen hvis de kan bytte fortannen.. men det er dyrt tror jeg
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 xaca skrev (4 minutter siden): er du meg? har helt likens problem 😄 over halve fortannen er plastikk, slo også den når jeg var barn. stripsene hjelper litt for plastikk tannen, har brukt stripser mange ganger.. men så klart blir det aldri perfekt.. jeg tenkte å spør tannlegen hvis de kan bytte fortannen.. men det er dyrt tror jeg Ja jeg har vært inne på tanken selv om å få den byttet ut. Men når du bruker strips blir det veldig synlig at den plastikk tannen ikke blekes ordentlig? Jeg tror jeg får dekket å bytte ut når/hvis den faller ut. Har gjort det for meg 2 ganger på 35 år men vet ikke om de dekker det bare fordi en vil ha hvitere tenner liksom🙈 Anonymkode: fa7b2...e80
xaca Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja jeg har vært inne på tanken selv om å få den byttet ut. Men når du bruker strips blir det veldig synlig at den plastikk tannen ikke blekes ordentlig? Jeg tror jeg får dekket å bytte ut når/hvis den faller ut. Har gjort det for meg 2 ganger på 35 år men vet ikke om de dekker det bare fordi en vil ha hvitere tenner liksom🙈 Anonymkode: fa7b2...e80 såklart bytter de den hvis man betaler for det men gratis sikkert ikke.. hos meg bleket den helt ok og balansert overalt på plastikk tannen, men såklart blir den aldri like "hvit" som nabo tennene.. men man merker det ikke så mye kanskje hvis man stirrer ikke for mye på den 😄 kanskje det synes best ute i sollyset og hvis du røyker/eller har gule tenner fra før, så er det nesten umulig å få 100% hvite tenner med stripser.. men kan i hvertfall få ganske lyse jeg er i allefall fornøyd me lyse, trenger ikke så hvite som de amerikanske har 😄 ser så unaturlig ut.. laser bleking og andre dyre metoder er best hvis du vil ha 1000% hvite. men da er det enda viktigere å bytte den plastikktannen. Endret 20. januar 2022 av xaca
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Skrevet 20. januar 2022 xaca skrev (16 minutter siden): er du meg? har helt likens problem 😄 over halve fortannen er plastikk, slo også den når jeg var barn. stripsene hjelper litt for plastikk tannen, har brukt stripser mange ganger.. men så klart blir det aldri perfekt.. jeg tenkte å spør tannlegen hvis de kan bytte fortannen.. men det er dyrt tror jeg Er dere to meg? Samme her 😂 Anonymkode: a0d19...8c2
xaca Skrevet 20. januar 2022 #6 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dere to meg? Samme her 😂 Anonymkode: a0d19...8c2 hahaa😆 artig 😂
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dere to meg? Samme her 😂 Anonymkode: a0d19...8c2 Hahahaha...🤣🤭🤭 Ts Anonymkode: fa7b2...e80
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #8 Skrevet 20. januar 2022 xaca skrev (5 minutter siden): såklart bytter de den hvis man betaler for det men gratis sikkert ikke.. hos meg bleket den helt ok og balansert overalt på plastikk tannen, men såklart blir den aldri like "hvit" som nabo tennene.. men man merker det ikke så mye kanskje hvis man stirrer ikke for mye på den 😄 kanskje det synes best ute i sollyset og hvis du røyker/eller har gule tenner fra før, så er det nesten umulig å få 100% hvite tenner med stripser.. men kan i hvertfall få ganske lyse jeg er i allefall fornøyd me lyse, trenger ikke så hvite som de amerikanske har 😄 ser så unaturlig ut.. laser bleking og andre dyre metoder er best hvis du vil ha 1000% hvite. men da er det enda viktigere å bytte den plastikktannen. Nei amerikanske blendende smil trenger jeg ikke. Nei røyker ikke men gjorde det før så det sitter nok litt igjen der. Drikker litt kaffe på morgenen, men ille glad i Pepsi max🙈 Jeg tror jeg skal bli fornøyd bare de blir litt lysere. Så det blir spennende det her. Aldri gjort det før men det høres jo ut på deg at det fungerer👍 Ts Anonymkode: fa7b2...e80 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå