Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere hoste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et spørsmål som ofte er å se på disse forumene. Men jeg hadde korona for ca 3 uker siden. Hoster fremdeles ekstremt mye. Noen dager er bedre enn andre og når jeg tror at jeg er på bedringens vei så kommer den tilbake. Har brukt både cosylan og prednisolonkur uten å bli spesielt bedre. Noen som har opplevd at hoste har vart spesielt lenge?

Skrevet

Fikk påvist i starten av januar. Jeg hoster enda. 

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor relevant dette er, men jeg fikk en heftig virusinfeksjon i midten av oktober (test var negativ, så ikke covid). Masse feber, hoste og alt som hører med. Måtte tilbake på jobb før jeg var helt frisk, fikk bare 4 dager med ro - og hoster fortsatt om jeg blir litt andpusten.. Plages med mye slim i halsen også. 

• Liker 1
Skrevet

To uker siden jeg hadde korona - hosten er så og si borte, men jeg er tett i bihulene og syyykt trøtt/sliten enda. Blir andpusten av å gå opp en trapp, og kan sove 8 timer på natta uten å føle meg uthvilt dagen etter 😰

Skrevet

Okei, så den sitter altså i en god stund! Interessant å se hvor lenge den varer. Går på jobb som normalt, men det er så irriterende å få lite søvn og konstant være støl av hoste.

bib_84 skrev (34 minutter siden):

To uker siden jeg hadde korona - hosten er så og si borte, men jeg er tett i bihulene og syyykt trøtt/sliten enda. Blir andpusten av å gå opp en trapp, og kan sove 8 timer på natta uten å føle meg uthvilt dagen etter 😰

Så kjedelig 😕 Du må bare gi deg selv tid til å hvile masse. Det tar som regel en god stund å komme seg tilbake til normalen etter en kraftig influensa også så krysser fingrene for at utmattelsen ikke henger igjen for lenge.

Skrevet

Jeg har ikke hatt corona men har en tendens til at hoste sitter veldig lenge i. Om det har vært infeksjoner eller helt vanlige forkjølelser. Kan gå flere måneder med hoste og slim, aner ikke hvorfor.

• Opprett ny...