AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Hver gang jeg ligger i badekaret så sitter han i døråpningen og ser helt sjokkert ut. Da det kom litt badeskum på gulvet så så han på det med et skeptisk blikk før han våget seg bort for å prøve å ta på det. Han er jo utrolig søt da 😻 men hva betyr dette? Jeg har døren åpen så han kan komme inn til meg, for hvis jeg lukker døra så står han utenfor å mjauer og skraper på døra 😸 Når jeg dusjer så reagerer han ikke på samme måte. Anonymkode: c7c02...99b
Mezzosoprena Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hver gang jeg ligger i badekaret så sitter han i døråpningen og ser helt sjokkert ut. Da det kom litt badeskum på gulvet så så han på det med et skeptisk blikk før han våget seg bort for å prøve å ta på det. Han er jo utrolig søt da 😻 men hva betyr dette? Jeg har døren åpen så han kan komme inn til meg, for hvis jeg lukker døra så står han utenfor å mjauer og skraper på døra 😸 Når jeg dusjer så reagerer han ikke på samme måte. Anonymkode: c7c02...99b Han er nysgjerrig, bare. 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Høres ut som helt ordinær katteoppførsel. Skulle likt å vite hva som egentlig foregår i hodet deres Anonymkode: 6f8f5...a4e 4
FastShadesKåre Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 (endret) Innstinkt som slår inn. Vanlige huskatter stammer jo fra tidligere kattedyr som har levd på savannen. Drikking fra vannhull var ofte eneste måte å slukke tørsten, men det var svært farlig pga. andre rovdyr som også samlet seg der. Katten er rett og slett bekymret over at du skal bli spist av en krokodille. Endret 19. januar 2022 av FastShadesKåre 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 Det finnes ganske mange bilder og videoer på nettet av akkurat dette 😄 Katter er vel kjente for å ikke like vann, og når vi mennesker synker nedi masse vann tror jeg de er bekymra for oss. Vanlig oppførsel. Jeg ville latt katten se på når jeg badet, og fått med seg at det gikk fint med meg hver gang. Anonymkode: ce866...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det finnes ganske mange bilder og videoer på nettet av akkurat dette 😄 Katter er vel kjente for å ikke like vann, og når vi mennesker synker nedi masse vann tror jeg de er bekymra for oss. Vanlig oppførsel. Jeg ville latt katten se på når jeg badet, og fått med seg at det gikk fint med meg hver gang. Anonymkode: ce866...2b6 Det må jeg se en gang 😄 Ja de er vel ikke akkurat så glad i det nei. Han får se på, men som regel tør han ikke å komme helt bort til badekaret 😸😻 Anonymkode: c7c02...99b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 FastShadesKåre skrev (23 minutter siden): Innstinkt som slår inn. Vanlige huskatter stammer jo fra tidligere kattedyr som har levd på savannen. Drikking fra vannhull var ofte eneste måte å slukke tørsten, men det var svært farlig pga. andre rovdyr som også samlet seg der. Katten er rett og slett bekymret over at du skal bli spist av en krokodille. Skjønner 😸 Da er det nok sikkert derfor. Anonymkode: c7c02...99b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #8 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Høres ut som helt ordinær katteoppførsel. Skulle likt å vite hva som egentlig foregår i hodet deres Anonymkode: 6f8f5...a4e Ja, det skulle jeg likt å vite også 🤔😸 Anonymkode: c7c02...99b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 Teatrica skrev (29 minutter siden): Han er nysgjerrig, bare. Ja, kan jo være det også... Anonymkode: c7c02...99b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #10 Skrevet 19. januar 2022 Rar oppførsel? Høres ut som helt normal katt. Anonymkode: 47e2a...281 2
Nattero Skrevet 19. januar 2022 #11 Skrevet 19. januar 2022 Perverse katt!!! Garantert en hann!!!😝 Neida- bare tuller! Dette er helt normal oppførsel for en nysgjerrig katt!🥰😊
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #12 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Rar oppførsel? Høres ut som helt normal katt. Anonymkode: 47e2a...281 Ja, jeg syns det var rart fordi jeg ikke var helt sikker på hvorfor han gjør dette. Men nå skjønner jeg at det er normalt 😸 Anonymkode: c7c02...99b
Gjest Chroma Skrevet 19. januar 2022 #13 Skrevet 19. januar 2022 FastShadesKåre skrev (1 time siden): Innstinkt som slår inn. Vanlige huskatter stammer jo fra tidligere kattedyr som har levd på savannen. Drikking fra vannhull var ofte eneste måte å slukke tørsten, men det var svært farlig pga. andre rovdyr som også samlet seg der. Katten er rett og slett bekymret over at du skal bli spist av en krokodille. Haha, denne teorien var egentlig kjempesøt. Og det forklarer hvorfor de fleste katter er redd for å bade.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #14 Skrevet 20. januar 2022 Chroma skrev (23 timer siden): Haha, denne teorien var egentlig kjempesøt. Og det forklarer hvorfor de fleste katter er redd for å bade. 😻😸 Anonymkode: c7c02...99b
Tvist Skrevet 21. januar 2022 #15 Skrevet 21. januar 2022 FastShadesKåre skrev (På 19.1.2022 den 22.01): Innstinkt som slår inn. Vanlige huskatter stammer jo fra tidligere kattedyr som har levd på savannen. Drikking fra vannhull var ofte eneste måte å slukke tørsten, men det var svært farlig pga. andre rovdyr som også samlet seg der. Katten er rett og slett bekymret over at du skal bli spist av en krokodille. Eller pus synes bare hun er kjemperar som frivillig legger seg i vann. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #16 Skrevet 23. januar 2022 Tvist skrev (På 21.1.2022 den 9.09): Eller pus synes bare hun er kjemperar som frivillig legger seg i vann. 😸 Anonymkode: c7c02...99b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå