AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Del Skrevet 19. januar 2022 Har kjøpt et par varmeputer (de man knekker for å få varme) som jeg skal ha i votter De ligger nederst i baggen i bilen under et lass med pikkpakk Men før jeg reiser så skal jeg overnatte et sted hvor jeg ikke trenger ta med alt inn. Tenkte bare la alt ligge i bilen. Men så tenkte jeg på de varmelappene. Tåler de å ligge i en bil i -10 grader i en natt? Har det noe å si? Har kjøpt inn for masse penger, er lapper til 10 personer for 3 døgn, så ligger litt penger i det 😅 (1000 kr) Anonymkode: b44bf...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Del Skrevet 19. januar 2022 Nei. Anonymkode: 37144...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei. Anonymkode: 37144...c80 Hæ? Selvfølgelig kan de ligge ute i minusgrader. Når skulle man ellers trenge de… Anonymkode: 201c9...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå