Gå til innhold

Selge brukte truser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mulig å selge brukte truser anonymt? 

Ser for meg at dette er en lettvint måte å tjene litt ekstra på, men det er kanskje ikke mulig å gjennomføre betaling uten at kjøper vet hvem jeg er? Vil helst ikke at noen skal kunne finne ut at det er meg..

Anonymkode: fcc78...77a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest anonyme er vel krypto

Skrevet

Man tjener mest på personlig levering, men da er det ikke lett å være anonym. En utfordring med div betalingsløsninger også. Noe må du nok risikere hvis du vil tjene på dette.

Anonymkode: 887d4...f1e

Skrevet

ENDA ET innlegg om disse brukte truse-salgene? Er det ingen som bruker søkefunksjonen her? Det kryr av slike innlegg på forumet, og jeg har sikkert sett ti innlegg om hvordan man kan være anonym når man selger brukte truser her!

Lag deg en Paypal konto og knytt det til en anonym epostadresse du lager kun til det formålet. Kundene dine betaler med Paypal, uten å se noe annet enn den epostadressen du har laget. Penger fra Paypal-kontoen din kan overføres til bankkontoen din.

Anonymkode: 41cfc...c16

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke mulig å gjøre dette 100% anonymt med mindre du kan en del om datasikkerhet. Selv da er det vanskelig. 

Anonymkode: daccb...509

Skrevet

Bruk paypal med en fake adresse.

Og husk at det skal være uvaskede truser. Noen kvinner tror alle truser som ikke er nye fra butikk er "brukte truser". Men det vi vil ha er altså brukte og uvaskede truser. 

Anonymkode: ef616...79a

Skrevet

Og disse kvinnene er vår fremtid 😂

Anonymkode: 03be4...66c

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Er det mulig å selge brukte truser anonymt? 

Ser for meg at dette er en lettvint måte å tjene litt ekstra på, men det er kanskje ikke mulig å gjennomføre betaling uten at kjøper vet hvem jeg er? Vil helst ikke at noen skal kunne finne ut at det er meg..

Anonymkode: fcc78...77a

Kanskje vi kan bytte 2 mot 1 ? 

Skrevet

Brukte truser skal i søpla når du er ferdig med dem! Jakker og andre plagg kan du selge. 

Skrevet

creep1.jpeg

Anonymkode: 93d5e...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...