AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Hvorfor tar mange overvektige jenter misvisende bilder på datingapper? Også vegrer de seg om man spør om og få se hele kroppen på snap? Anonymkode: db5c8...7b3 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Fordi så mange har fordommer mot overvektige? De har kanskje opplevd å bli avskrevet kun basert på utseendet. Anonymkode: 312e5...816 8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Fordi så mange har fordommer mot overvektige? De har kanskje opplevd å bli avskrevet kun basert på utseendet. Anonymkode: 312e5...816 Jeg vil ikke ligge med overvektige. Det tenner meg ikke. Så enkelt er det. Ikke prøv å lure meg fordi du har entitlement issues. Anonymkode: 99a99...b09 15
Mæn40 Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Tenker vel heller at vedkommende har lyst til å vise sider av seg selv de liker. Folk velger jo å ikke vise "dårlige" sider av personligheten også. 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 Fordi de er usikre. De føler seg mindre attraktive pga kroppen sin og har vel derfor ikke lyst til å vise den. Noe som er synd, for da er det mye vanskeligere å finne en mann som vil like dem for dem de er - inkludert kropp. I stedet må de gå igjennom flere runder med avvisninger når mennene oppdager at de er svært overvektige. Jeg kaller det dumskap. Anonymkode: 55f8b...d95 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor tar mange overvektige jenter misvisende bilder på datingapper? Også vegrer de seg om man spør om og få se hele kroppen på snap? Anonymkode: db5c8...7b3 Selve svaret her er ganske innlysende. De fleste som har noen kilo ekstra er selvbevisste, særlig på overfladiske datingapper. De vet godt selv at de er over snittet stor og ønsker ikke kommentarer på det. Da blir det gjerne bilder kun av ansikt, eller bilder tatt ovenfra som skjuler fysikken. Anonymkode: 6148e...6d8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 Dating apper er 100% overfladiske, så da bør det ikke komme som noen overraskelse at folk ønsker å vise seg på sitt beste. Anonymkode: 87bd9...bc6 2
wandagirl Skrevet 19. januar 2022 #8 Skrevet 19. januar 2022 De aller fleste på datingapper legger ut det de anser som flatterende bilder av seg selv. Dette gjelder begge kjønn. Når det er sagt er det ikke så lett å skjule overvekt, det synes ikke bare på helfigurbilde, så er litt opp til deg hva du vil se tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi så mange har fordommer mot overvektige? De har kanskje opplevd å bli avskrevet kun basert på utseendet. Anonymkode: 312e5...816 så jeg må kaste bort på tiden på noe som ikke tenner meg bare for de er redde for og ikke bli valgt pga utsende, når online dating baserer seg på akkurat dette?. Veldig irriterende de gangene det har skjedd meg. AnonymBruker skrev (1 time siden): Dating apper er 100% overfladiske, så da bør det ikke komme som noen overraskelse at folk ønsker å vise seg på sitt beste. Anonymkode: 87bd9...bc6 en ting er og vise seg på sitt beste men når man velger og ikke vise 20kg da blir det litt feil tenker jeg 🤢 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi de er usikre. De føler seg mindre attraktive pga kroppen sin og har vel derfor ikke lyst til å vise den. Noe som er synd, for da er det mye vanskeligere å finne en mann som vil like dem for dem de er - inkludert kropp. I stedet må de gå igjennom flere runder med avvisninger når mennene oppdager at de er svært overvektige. Jeg kaller det dumskap. Anonymkode: 55f8b...d95 Helt enig, det er en kortsiktig ego boost som på langsikt vil bare skape mer frustrasjon for dem selv og andre. For de kaster jo ikke bare bort min tid, men også sin egen. Anonymkode: db5c8...7b3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #10 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor tar mange overvektige jenter misvisende bilder på datingapper? Også vegrer de seg om man spør om og få se hele kroppen på snap? Anonymkode: db5c8...7b3 Jeg er slank - men om en mann hadde «krevd» helfigurbilde av meg ville han ikke fått det. Jeg er ikke et stykke kjøtt heller. Det er dessuten drøssevis av menn som profilerer seg på nett med eldgamle bilder av seg selv. Anonymkode: 7669a...055 22
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #11 Skrevet 19. januar 2022 Menn gjør det samme. De bruker flere år yngre bilder, nesten alle gjør det og tar flatterende bilder Anonymkode: 22dc8...800 8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #12 Skrevet 19. januar 2022 Dette er et problem. Jeg liker store jenter. Men finner de ikke på Tinder. Mens andre klager over at de bare finner jenter som viser "misvisende" bilder. Irriterende. Anonymkode: 0fcc0...7a5 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #13 Skrevet 19. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Menn gjør det samme. De bruker flere år yngre bilder, nesten alle gjør det og tar flatterende bilder Anonymkode: 22dc8...800 Jeg tror vi kan slå fast ganske så kategorisk at kvinner legger ut mer flatterende bilder av seg selv enn menn gjør. Det er forøvrig veldig mange damer som nettopp klager over at menn legger ut lite flatterende bilder Anonymkode: a0cca...20a 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #14 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror vi kan slå fast ganske så kategorisk at kvinner legger ut mer flatterende bilder av seg selv enn menn gjør. Det er forøvrig veldig mange damer som nettopp klager over at menn legger ut lite flatterende bilder Anonymkode: a0cca...20a Helt enig, Har møtt damer som jeg ikke kjenner igjen en gang i fra bildene. Som så ut som en modell på profil bilde men som var under normalen i virkeligheten. Veldig kjedelig når sånt skjer.. skjønner de ikke at jeg setter pris på tiden min? Og det gjelder ikke bare fedme, nå snakker jeg om kameravinkler og photoshop AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Menn gjør det samme. De bruker flere år yngre bilder, nesten alle gjør det og tar flatterende bilder Anonymkode: 22dc8...800 Hva med oss som er unge, som bruker realistiske bilder å ikke prøver og selge en urealistisk forventning? Anonymkode: db5c8...7b3
Gjest AprilRyan Skrevet 19. januar 2022 #15 Skrevet 19. januar 2022 Alle har vel til en viss grad misvisende bilder på datingapper siden alle ønsker å vise seg fra sin beste side og det er nok derfor de som er overvektige noen ganger vegrer seg for å vise hele kroppen sin. Selv hadde jeg ikke turt å gjøre det og gjør det ikke nå heller siden jeg har noen ekstra kilo. Jeg vil jo at mannen skal like meg og det er da ikke vits i å fremstille meg som veldig slank. Men jeg misliker å sende bilder utenom de som ligger på profilen. Jeg har heldigvis ikke snap så slipper bildemas der, men har opplevd sjeldent at noen vil ha flere bilder av meg. Noe som er helt greit siden jeg hater selfies og den type fokus.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #16 Skrevet 19. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette er et problem. Jeg liker store jenter. Men finner de ikke på Tinder. Mens andre klager over at de bare finner jenter som viser "misvisende" bilder. Irriterende. Anonymkode: 0fcc0...7a5 I samme båt som deg. Jeg skjønner greia med å være usikker og vise seg fra det folk tenker er sine beste sider, men likevel gjør det alt langt vanskeligere for dem som faktisk genuint vil være tiltrukket til den de er og den kroppen de har. Anonymkode: 37783...9a3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #17 Skrevet 19. januar 2022 Jeg er slank, men har ingen helprofil bilder av meg selv som jeg liker, så fra brystet og opp eller bare ansikt er alt jeg har lagt ut. Passer på å ikke ha bilder med filter da, og ikke for mye sminke, skjønner ikke at noen tar sjansen på at daten blir negativt overraska når de treffes, man ønsker jo det motsatte.. Anonymkode: 758b0...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #18 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er slank, men har ingen helprofil bilder av meg selv som jeg liker, så fra brystet og opp eller bare ansikt er alt jeg har lagt ut. Passer på å ikke ha bilder med filter da, og ikke for mye sminke, skjønner ikke at noen tar sjansen på at daten blir negativt overraska når de treffes, man ønsker jo det motsatte.. Anonymkode: 758b0...2fe Ja, det mange som ikke har helprofil bilder, det er derfor det er ekstra misvisende når overvektige ikke viser helprofil for man vet jo ikke hva man kan forvente.. Anonymkode: db5c8...7b3
Pingvinen Skrevet 20. januar 2022 #19 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg vil ikke ligge med overvektige. Det tenner meg ikke. Så enkelt er det. Ikke prøv å lure meg fordi du har entitlement issues. Anonymkode: 99a99...b09 Kan du ikke bare skrive det i profilen da? At de må ha lav bmi 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #20 Skrevet 20. januar 2022 Kvinner tror dessverre at de må være modeller for å få matches, så istedet for å legge ut ordentlige/ærlige bilder så legges det ut filterbilder og bilder som skjuler. Venninnen min har litt ekstra kjøtt på bena (og bruker omtrent ikke sminke) men la ut bilder hvor hun smiler og driver med aktiviteter. Flere i helfigur (feks skiturbilde). Nå har hun møtt en kjempefin fyr som hun har datet i flere mnd. Man kan komme langt med å være ærlig. Men om man gjemmer seg bak filtere så er det mange som ser på det som rødt flagg. Man kan komme langt med et bilde som viser litt personlighet 👍 Det må ikke være picture perfect. Men vær ærlige!🙏 Anonymkode: 01416...609 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå