Gå til innhold

Tinderdate, han kysset meg etter 2,5t

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi gikk en tur og tok en kaffe. Totalt 2,5 timer. Han kysset meg når vi skiltes. Det føltes veldig rart for meg. Altfor tidlig. Vi har også sms'et etterpå for å evt avtale en ny date. Han skriver "kyss fra XX".
Begge søker forhold ikke FWB eller ONS. Vi er begge ca 40år. Ikke noe tull med fyren. God jobb. Intelligent. Normalt utseende. 
Vi hadde skrevet sammen ca en uke før vi møttes. 

Nå er jeg litt uvel pga det med kyssingen. Kysse etter 2,5t - og når han dater fler, muligens...
Er det bare meg som synes det er litt for hastet og mister lysten til å treffe han mer? 

Anonymkode: 230e3...c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke være ærlig og si du følte det var altfor tidlig? Det er vel normalen å være ærlig vel? 

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, Rosatoast said:

Kan du ikke være ærlig og si du følte det var altfor tidlig? Det er vel normalen å være ærlig vel? 

Jo, om jeg treffer han igjen, så sier jeg fra at jeg følte det var for tidlig

• Liker 3
Skrevet

For meg er det bare helt unaturlig å kysse noen etter så kort tid midt på dagen i edru tilstand. 

• Liker 12
Skrevet

Det var tidlig, ja! Men, hvordan reagerte du? Lot du han kysse deg? Kysset du tilbake, eller brøt du det? 

Anonymkode: ed683...4f0

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Nesj, han tok vel en sjanse. Man lever da bare en gang. Men om du misliker det, så sier du det :) 

Endret av Mysticgirl
Skrevet

Det grenser faktisk til overgrep. Du bør ta en streng prat med han og forklare at det ikke er greit og holde på sånn. Vil også anbefale at du bryter kontakten så fort som mulig. Tenk om du hadde tatt han med hjem? hva tror du han da kunne prøvd seg på og gjøre?

Anonymkode: 84677...e0b

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var tidlig, ja! Men, hvordan reagerte du? Lot du han kysse deg? Kysset du tilbake, eller brøt du det? 

Anonymkode: ed683...4f0

Bra! Var det jeg var ute etter å høre. om det var tidlig.
Jeg ble med på kysset. Han ville ha et til, men da latet jeg som jeg så vekk og ikke fikk det med meg.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Bettyspaghetti said:

Å hjelpes.. Ikke rart en del sliter med datingen🙈 Et kyss etter en hyggelig date grenser ikke til overgrep. Hvis Hi hadde sagt nei, og han likevel trengte seg på så hadde det vært noe annet men fikk ikke inntrykk av at det var det som skjedde her.

Hva med å bare snakke sammen? Si fra at du synes det var litt for tidlig, men gi nå stakkaren en sjanse til!

Tror det var en kødd fra den brukeren som sier det er overgrep.
Jo, kanskje jeg gir han en sjanse og sier jeg vil bli bedre kjent først. Kan jo ikke være slik at man skal kysse alle på første Tinderdate 😕

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det var en kødd fra den brukeren som sier det er overgrep.
Jo, kanskje jeg gir han en sjanse og sier jeg vil bli bedre kjent først. Kan jo ikke være slik at man skal kysse alle på første Tinderdate 😕

Så overgrep er "kødd" for deg?. Det er veldig seriøst, 2/3 jenter har opplevd overgrep på en eller annen måte. 1/10 overgrep meldes ikke til politiet. Så fortell meg: Hvorfor er det jeg sa "kødd"?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så overgrep er "kødd" for deg?. Det er veldig seriøst, 2/3 jenter har opplevd overgrep på en eller annen måte. 1/10 overgrep meldes ikke til politiet. Så fortell meg: Hvorfor er det jeg sa "kødd"?

Det beklager jeg om det ikke var det. Er blitt vant til å lese mange ironiske svar her på KG, derfor trodde jeg det.
Overgrep er grusomt. Det følte jeg ikke det var. Var folk rundt oss og jeg kunne sagt nei/gjort motstand

• Liker 3
Skrevet

Mulig han ønsket å vise at han var veldig fornøyd med daten, syntes dere hadde god kjemi og at han absolutt ser potensialet mellom dere som romantiske og seksuelle partnere. Men for deg gikk det litt fort. 

Ingen skade skjedd. Fortell han at du setter pris på at han er direkte og ærlig, men at du selv syntes det var litt tidlig med et kyss og vil helst at dere skal bli bedre kjent med hverandre før dere blir fysiske. Det er en flott mulighet for å se hvordan han reagerer på en slik tilbakemelding. Reagerer han negativt, så vet du at han ikke er verdt det. Reagerer han med å beklage og at selvfølgelig kan dere bli bedre kjent først, så kan du gå videre

Anonymkode: 133d7...4de

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vi gikk en tur og tok en kaffe. Totalt 2,5 timer. Han kysset meg når vi skiltes. Det føltes veldig rart for meg. Altfor tidlig. Vi har også sms'et etterpå for å evt avtale en ny date. Han skriver "kyss fra XX".
Begge søker forhold ikke FWB eller ONS. Vi er begge ca 40år. Ikke noe tull med fyren. God jobb. Intelligent. Normalt utseende. 
Vi hadde skrevet sammen ca en uke før vi møttes. 

Nå er jeg litt uvel pga det med kyssingen. Kysse etter 2,5t - og når han dater fler, muligens...
Er det bare meg som synes det er litt for hastet og mister lysten til å treffe han mer? 

Gå videre. Hva om han vil ha sex? Da går du jo helt i oppløsning. 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mulig han ønsket å vise at han var veldig fornøyd med daten, syntes dere hadde god kjemi og at han absolutt ser potensialet mellom dere som romantiske og seksuelle partnere. Men for deg gikk det litt fort. 

Ingen skade skjedd. Fortell han at du setter pris på at han er direkte og ærlig, men at du selv syntes det var litt tidlig med et kyss og vil helst at dere skal bli bedre kjent med hverandre før dere blir fysiske. Det er en flott mulighet for å se hvordan han reagerer på en slik tilbakemelding. Reagerer han negativt, så vet du at han ikke er verdt det. Reagerer han med å beklage og at selvfølgelig kan dere bli bedre kjent først, så kan du gå videre

Anonymkode: 133d7...4de

Takk. Enig, bra at han er direkte, men vente litt med det fysiske:)

Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv said:

Gå videre. Hva om han vil ha sex? Da går du jo helt i oppløsning. 

He he, ja, om han vil ha sex på andre date løper jeg skrikende vekk.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det grenser faktisk til overgrep. Du bør ta en streng prat med han og forklare at det ikke er greit og holde på sånn. Vil også anbefale at du bryter kontakten så fort som mulig. Tenk om du hadde tatt han med hjem? hva tror du han da kunne prøvd seg på og gjøre?

Helt enig. TS bør ta avstand fra denne predatoren og anmelde han. Det blir helt sikkert ikke noe ut av det siden politiet ikke gjør jobben sin, men da har de han i registeret til neste gang han begår overgrep. 

Anonymkode: eb59a...435

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra! Var det jeg var ute etter å høre. om det var tidlig.
Jeg ble med på kysset. Han ville ha et til, men da latet jeg som jeg så vekk og ikke fikk det med meg.

Mulig at han plukka opp at du avviste han litt også da, og i såfall er det bra. Men viktig å gi tydelige signaler. Det er OK å mene at det er for tidlig, og om han er interessert så får han bare vente. 

Jeg er også enig i at det høres tidlig ut, om ikke det var helt magisk kjemi og føltes naturlig for begge. 

Anonymkode: 94ca5...589

• Liker 2
Skrevet

Så tidlig, så ville jeg tenkt at hans påstander om å ønske et forhold er bare tull. Han er bare ute etter sex han her.

Anonymkode: 848dd...13f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så tidlig, så ville jeg tenkt at hans påstander om å ønske et forhold er bare tull. Han er bare ute etter sex han her.

Anonymkode: 848dd...13f

Eller så er han desp på å gjøre et godt inntrykk eller noe sånt, for at daten ikke skal gå i glemmeboka. 

Anonymkode: 94ca5...589

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...