Hannah80 Skrevet 18. januar 2022 #21 Skrevet 18. januar 2022 loveli skrev (3 minutter siden): Da tar de jo beviselig feil. 😅 Eller kanskje vi må finne enda en kategori, lesber som liker selve penisen men ikke mannen og homofile menn som liker selve fitta og puppene men ikke resten av dama? Herregud, hvorfor kan ikke folk kose seg uten å måtte definere seg egentlig? Hvem bryr seg hva man er? Haha, vi trenger ikke flere båser, nei. Klarer knapt å følge med NÅ🤭 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #22 Skrevet 18. januar 2022 loveli skrev (1 minutt siden): Da tar de jo beviselig feil. 😅 Eller kanskje vi må finne enda en kategori, lesber som liker selve penisen men ikke mannen og homofile menn som liker selve fitta og puppene men ikke resten av dama? Herregud, hvorfor kan ikke folk kose seg uten å måtte definere seg egentlig? Hvem bryr seg hva man er? Ja, og hvorfor ikke andre veien også? Heterofile menn som kun liker kuken. Heterofile kvinner som kun liker fitta...vent, de finnes visst allerede de 🙃 Anonymkode: 12698...78d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #23 Skrevet 18. januar 2022 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Høres rart ut. Jeg var gift med en bifil kvinne. Og da levde hun i et lesbisk forhold. Men var likevel bifil. Ja, selvfølgelig. Det er det som er rart. Jeg kan ikke si at jeg er 80 % lesbisk og 20 % hetero. Da heter det bifil. Skjønner ikke hva som er så galt med å være det? Anonymkode: 12698...78d
Gjest loveli Skrevet 18. januar 2022 #24 Skrevet 18. januar 2022 Hannah80 skrev (16 minutter siden): Haha, vi trenger ikke flere båser, nei. Klarer knapt å følge med NÅ🤭 Hehehe! Ja, som jeg også skrev: kan vi ikke bare droppe hele greia? Hvorfor er det så jævla nøye hvem vi forelsker oss i og har sex med liksom.. Hvem bryr seg. 🤗
Gjest loveli Skrevet 18. januar 2022 #25 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, selvfølgelig. Det er det som er rart. Jeg kan ikke si at jeg er 80 % lesbisk og 20 % hetero. Da heter det bifil. Skjønner ikke hva som er så galt med å være det? Anonymkode: 12698...78d Jeg kjenner ganske mange lesbiske og de sier at i miljøet så er det mange som ikke liker at folk er bifile. Aner virkelig ikke hvorfor. 😅
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #26 Skrevet 18. januar 2022 loveli skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner ganske mange lesbiske og de sier at i miljøet så er det mange som ikke liker at folk er bifile. Aner virkelig ikke hvorfor. 😅 Jeg har opplevd det flere ganger. De sier ingenting direkte til deg, men man får høre litt av hvert som har blitt sagt senere og hva de egentlig tenker om bifile damer. Men de vil jo heller ikke at man skal kalle seg lesbisk, om man egentlig er bifil. Jeg er helt klar over at ikke alle lesbiske tenker sånn, men dessverre ganske mange. Anonymkode: 12698...78d 1
Majer Skrevet 18. januar 2022 #27 Skrevet 18. januar 2022 (endret) Det er veldig mange bifile kvinner som tror de er lesbiske, men for bifile er seksualitet ofte flytende og da er man bifil selv om man liker kvinner bedre enn menn... Det er også et visst tabu med å være bifil. Både heterofile og lesbiske tror bifile kvinner automatisk ender opp med menn tilslutt og det har ofte vært sånn, men undersøkelser viser at bifile kvinner som er sammen med menn har dårligere helse enn bifile kvinner som er sammen med andre damer eller holder seg single. Beklager norsken, men er ikke helt edru. Endret 18. januar 2022 av Majer 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #28 Skrevet 18. januar 2022 loveli skrev (10 minutter siden): Jeg kjenner ganske mange lesbiske og de sier at i miljøet så er det mange som ikke liker at folk er bifile. Aner virkelig ikke hvorfor. 😅 Jeg kjenner til det samme fra homsemiljøet. Noen sier at bifile bare er homser som ikke helt innrømmer det. Mange har tidlgere partere og vil kanskje ikke innrømme for seg selv og andre at forholdet var 100% basert på "løgn". Da er det enklere å si at man er bifil. Ikke mine ord 😀 TS Anonymkode: 68441...e98
Gjest loveli Skrevet 18. januar 2022 #29 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har opplevd det flere ganger. De sier ingenting direkte til deg, men man får høre litt av hvert som har blitt sagt senere og hva de egentlig tenker om bifile damer. Men de vil jo heller ikke at man skal kalle seg lesbisk, om man egentlig er bifil. Jeg er helt klar over at ikke alle lesbiske tenker sånn, men dessverre ganske mange. Anonymkode: 12698...78d Majer skrev (6 minutter siden): Det er veldig mange bifile kvinner som tror de er lesbiske, men for bifile er seksualitet ofte flytende og da er man bifil selv om man liker kvinner bedre enn menn... Det er også et visst tabu med å være bifil. Både heterofile og lesbiske tror bifile kvinner automatisk ender opp med menn tilslutt og det har ofte vært sånn, men undersøkelser viser at bifile kvinner som er sammen med menn har dårligere helse enn bifile kvinner som er sammen med andre damer eller holder seg single. Beklager norsken, men er ikke helt edru. Det er jo litt synd at det skal være sånn... hvorfor skal enkelte lesbiske gå i Pride når de selv sliter med bifile? Mindreverdighetskomplekser kanskje. Men jævelig synd at en gruppe som har kjempet for sine rettigheter går imot en annen seksualgruppe... veldig spesielt.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #30 Skrevet 18. januar 2022 Majer skrev (Akkurat nå): Det er veldig mange bifile kvinner som tror de er lesbiske, men for bifile er seksualitet ofte flytende og da er man bifil selv om man liker kvinner bedre enn menn... Det er også et visst tabu med å være bifil. Både heterofile og lesbiske tror bifile kvinner automatisk ender opp med menn tilslutt og det har ofte vært sånn, men undersøkelser viser at bifile kvinner som er sammen med menn har dårligere helse enn bifile kvinner som er sammen med andre damer eller holder seg single. Beklager norsken, men er ikke helt edru. Du har helt rett. Og det er derfor en del bifile kvinner bare kaller seg lesbiske eller heterofile. Det er egentlig mye lettere for å få aksept. Anonymkode: 12698...78d 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #31 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Liker å bli penetrert. Dildo eller strap-on. Ønsker ikke å ha en mann på enden av objektet jeg penetrerer med. Anonymkode: d01bd...8cb AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja. Det var noe som traff meg litt da du ba om ærlige svar. Helt ærlig så kan jeg til tider både savne ekskjæresten og sexen med ham. Og jeg er hundre prosent lesbe. Anonymkode: 5b463...ffb Altså er det ikke 100% myte, selv om jeg forstår at ....8cb ikke savner menn. Dette gjelder like mye homser som gjerne tester hetero forhold før de kommer ut av skapet. De klarer åpenbart på en eller annen måte å tenne på kvinnekropp og komme i mål. En homse vil vel kunne nyte hudkontakten og nærheten til et menneskede er glad i, selv om hun er kvinne. Jeg har ikke noe poeng her. Jeg prøver bare å forstå. Anonymkode: 68441...e98
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #32 Skrevet 19. januar 2022 Det er mulig å være seksuelt tiltrukket av begge kjønn, men romantisk tiltrukket kun av et, samme eller motsatt kjønn. Bisexual og homoromantic Anonymkode: 549f8...cef
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #33 Skrevet 19. januar 2022 Er velkjent sak at enkelte lesbiske kvinner går den andre veien når den biologiske klokka begynner å tikke. Kjenner personlig til ei som jeg har vokst opp med, hun endte opp med en mann etter å ha vært tro til å være lesbisk frem til hun nærmet seg 35. Før fylte 40 hadde hun to barn, og strålende fornøyd. Om hun og mannen praktiserer helt monogamt forhold er jeg tvilende til. Ikke noe galt i det, på noen som helst måte. Hvorfor må en legning følge en person resten av livet? Folk må slutte å føre skam over mennesker for alt som kan brukes mot de. Anonymkode: ee59b...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #34 Skrevet 19. januar 2022 Virkelig ikke. Eller, jeg har aldri hatt heterosex (har gjort ett forsøk før jeg visste at jeg var lesbisk). For meg er tanken på sex med en penis ekkel, det frastøter meg mye mer enn det tiltrekker for å si det sånn. Virker skummelt, fremmed, rart og feil. Er 40 og frivillig barnløs. Anonymkode: 060d8...50b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #35 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja det er nettopp det de er. Men det er en del som identifiserer seg som lesbiske selv om de egentlig er bifile/biseksuelle. Akkurat på samme måte som at mange kvinner identifiserer seg som heterofile selv om de egentlig er bifile/biseksuelle. Anonymkode: 12698...78d Det handler vel oftest om at andre identifiserer dem som lesbiske når de er i forhold med en kvinne, og så ramler de av stolen i forfjamselse når neste partner er en mann, fordi de har glemt at bifile finnes. Bifile er også veldig utsatt for fordommer, både fra homomilhøet og streitingene, så da er ikke det noe man gidder å flagge så veldig. Anonymkode: 12e09...529 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #36 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 18.14): Jeg håper på ærlige svar uten moralisering. Jeg spør fordi Nina Karin Monsen hevder dette i et intervju: https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/KAl77/nina-karin-monsen-vi-som-mener-at-mann-og-kvinne-hoerer-sammen-er-t "En svensk venninne som hadde mann og barn, men som ble lesbisk. Underveis fortalte hun Monsen at hun «savnet snoppen» (penis), og til slutt forelsket hun seg i en mann igjen." Det er en kjent at for eksempel kvinner som kaller seg hetero kan tenne på kvinner og at heterofile menn eksperimenterer seksuelt med menn. (Det siste mer skambelagt og skjult. Ikke veldig uvanlig) Jeg anser ikke spørsmålet som HELT idiotisk, men fyr løs. Anonymkode: 68441...e98 De eksemplene du nevner høres mest ut som seksuell inkontinens eller identitetsforvirring. Anonymkode: e37a0...418 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #37 Skrevet 20. januar 2022 loveli skrev (På 18.1.2022 den 19.19): Hehehe! Ja, som jeg også skrev: kan vi ikke bare droppe hele greia? Hvorfor er det så jævla nøye hvem vi forelsker oss i og har sex med liksom.. Hvem bryr seg. 🤗 Støttes! Hvem-bryr-seg-bevegelsen tas imot med takk! Dem av oss som enda har et langt liv foran seg, vil kanskje oppleve at mennesker oppgir "hvem bryr seg" som legning Anonymkode: 8d684...fa9 1
FruR Skrevet 23. januar 2022 #38 Skrevet 23. januar 2022 Jeg er i et monogamt heterofilt forhold og drømmer om jente sex men jeg er bi 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå