AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Jeg håper på ærlige svar uten moralisering. Jeg spør fordi Nina Karin Monsen hevder dette i et intervju: https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/KAl77/nina-karin-monsen-vi-som-mener-at-mann-og-kvinne-hoerer-sammen-er-t "En svensk venninne som hadde mann og barn, men som ble lesbisk. Underveis fortalte hun Monsen at hun «savnet snoppen» (penis), og til slutt forelsket hun seg i en mann igjen." Det er en kjent at for eksempel kvinner som kaller seg hetero kan tenne på kvinner og at heterofile menn eksperimenterer seksuelt med menn. (Det siste mer skambelagt og skjult. Ikke veldig uvanlig) Jeg anser ikke spørsmålet som HELT idiotisk, men fyr løs. Anonymkode: 68441...e98
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 Savner man sex med motsatt kjønn, er jo sannsynligheten høy for at man er biseksuell. At noen som helst skal ha betrodd seg til Nina Karin Monsen etter å ha kommet ut som lesbisk er vel det minst troverdige med historien. Anonymkode: 07422...7bf 16
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 Athena79 skrev (Akkurat nå): Da er de ikke lesbiske. La oss kalle dem "kvinner som identifiserer seg som lesbiske". Anonymkode: 68441...e98 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #5 Skrevet 18. januar 2022 Er mange lebestiftlesbiske som bare later som om. Du skal være bra traktor før du er helt uinteressert i menn resten av livet. Anonymkode: 4f6f4...5a4 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #6 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er mange lebestiftlesbiske som bare later som om. Du skal være bra traktor før du er helt uinteressert i menn resten av livet. Anonymkode: 4f6f4...5a4 Det er jo bare tull. Men det er godt du har selvtilliten på plass, for all del. Anonymkode: 07422...7bf 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #7 Skrevet 18. januar 2022 Kvinner som har vært med menn for så å ha gått over til kvinner kan vel tenkes å savne penetrering. Selv om de ikke liker menn er jo penisen som redskap noe mange liker i senga. Synes ikke det høres så rart ut. Anonymkode: bd26c...71d 4
FruR Skrevet 18. januar 2022 #8 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg håper på ærlige svar uten moralisering. Jeg spør fordi Nina Karin Monsen hevder dette i et intervju: https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/KAl77/nina-karin-monsen-vi-som-mener-at-mann-og-kvinne-hoerer-sammen-er-t "En svensk venninne som hadde mann og barn, men som ble lesbisk. Underveis fortalte hun Monsen at hun «savnet snoppen» (penis), og til slutt forelsket hun seg i en mann igjen." Det er en kjent at for eksempel kvinner som kaller seg hetero kan tenne på kvinner og at heterofile menn eksperimenterer seksuelt med menn. (Det siste mer skambelagt og skjult. Ikke veldig uvanlig) Jeg anser ikke spørsmålet som HELT idiotisk, men fyr løs. Anonymkode: 68441...e98 Kanskje hun er bifil…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #9 Skrevet 18. januar 2022 Huff, folk glemmer fullstendig at det finnes bifile. Anonymkode: 12698...78d 2
Gjest loveli Skrevet 18. januar 2022 #10 Skrevet 18. januar 2022 Men da er de jo ikke lesbiske men enten bifile eller biseksuelle. Eller panfile eller noe.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #11 Skrevet 18. januar 2022 Kan vel like en penis selv om man er lesbisk?? Hvorfor har man dildoer liksom? Anonymkode: 87459...b49 4
Hannah80 Skrevet 18. januar 2022 #12 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er mange lebestiftlesbiske som bare later som om. Du skal være bra traktor før du er helt uinteressert i menn resten av livet. Anonymkode: 4f6f4...5a4 Haha, jeg har ikke et eneste "traktor-gen" i meg. Men er fullstendig uinteressert i menn😀 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #13 Skrevet 18. januar 2022 loveli skrev (Akkurat nå): Men da er de jo ikke lesbiske men enten bifile eller biseksuelle. Eller panfile eller noe. Ja det er nettopp det de er. Men det er en del som identifiserer seg som lesbiske selv om de egentlig er bifile/biseksuelle. Akkurat på samme måte som at mange kvinner identifiserer seg som heterofile selv om de egentlig er bifile/biseksuelle. Anonymkode: 12698...78d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #14 Skrevet 18. januar 2022 Liker å bli penetrert. Dildo eller strap-on. Ønsker ikke å ha en mann på enden av objektet jeg penetrerer med. Anonymkode: d01bd...8cb 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #15 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker å bli penetrert. Dildo eller strap-on. Ønsker ikke å ha en mann på enden av objektet jeg penetrerer med. Anonymkode: d01bd...8cb *penetreres Anonymkode: d01bd...8cb
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #16 Skrevet 18. januar 2022 Ja. Det var noe som traff meg litt da du ba om ærlige svar. Helt ærlig så kan jeg til tider både savne ekskjæresten og sexen med ham. Og jeg er hundre prosent lesbe. Anonymkode: 5b463...ffb 3
Hannah80 Skrevet 18. januar 2022 #17 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det er nettopp det de er. Men det er en del som identifiserer seg som lesbiske selv om de egentlig er bifile/biseksuelle. Akkurat på samme måte som at mange kvinner identifiserer seg som heterofile selv om de egentlig er bifile/biseksuelle. Anonymkode: 12698...78d Høres rart ut. Jeg var gift med en bifil kvinne. Og da levde hun i et lesbisk forhold. Men var likevel bifil. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #18 Skrevet 18. januar 2022 4 minutter siden, Hannah80 said: Haha, jeg har ikke et eneste "traktor-gen" i meg. Men er fullstendig uinteressert i menn😀 Har du noen gang prøvd sex med en mann? Hvis du aldri har prøvd blir det kanskje litt annerledes enn for damene i artikkelen Anonymkode: bd26c...71d 1
Gjest loveli Skrevet 18. januar 2022 #19 Skrevet 18. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja det er nettopp det de er. Men det er en del som identifiserer seg som lesbiske selv om de egentlig er bifile/biseksuelle. Akkurat på samme måte som at mange kvinner identifiserer seg som heterofile selv om de egentlig er bifile/biseksuelle. Anonymkode: 12698...78d Da tar de jo beviselig feil. 😅 Eller kanskje vi må finne enda en kategori, lesber som liker selve penisen men ikke mannen og homofile menn som liker selve fitta og puppene men ikke resten av dama? Herregud, hvorfor kan ikke folk kose seg uten å måtte definere seg egentlig? Hvem bryr seg hva man er? Endret 18. januar 2022 av loveli
Hannah80 Skrevet 18. januar 2022 #20 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du noen gang prøvd sex med en mann? Hvis du aldri har prøvd blir det kanskje litt annerledes enn for damene i artikkelen Anonymkode: bd26c...71d Joda. Det har jeg. I min ungdom. Før jeg fikk min første jentekjæreste, og turte å komme ut av det berømmelige skapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå