Gå til innhold

_Utrolig_ kvalmt bilde


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir du dårlig av og se noen forholdsvis nedslitte tenner? Wow :overrasket:

Det er ikke så vakkert med nedtygde tenner, men å bli dårlig da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er de så dårlige de der da? Gule ja, men jeg synes ikke de ser spesielt nedslitte ut.

De er jo tverre på tuppen, fortenner skal vel ikke være sånn? Ser ut som om en millimeter eller to er slitt vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo tverre på tuppen, fortenner skal vel ikke være sånn? Ser ut som om en millimeter eller to er slitt vekk...

Det er underkjeven. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. hvorfor sprer du det selv hvis du kritiserer andre for å legge det ut?

(Syns forresten ikke det var spes ekkelt)

Det var min tanke også :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting ekkelt eller uvanlig med det bildet der synes jeg! :ler:

Og den lille slitasjen på kanten er helt normalt, tenner slites der med alderen helt naturlig.

Tror ikke bildet hadde noen direkte sammenheng med artikkelen :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er jo tverre på tuppen, fortenner skal vel ikke være sånn? Ser ut som om en millimeter eller to er slitt vekk...

Skal ikke være sånn? nei, ikke etter ditt syn nei. Ikke alle har "reklametenner"

Det handler om at noen får problemer...skjønner du ikke det heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Jeg har også tenner i underkjeven, de er ikke nedslitte av den grunn..

Hvis en tar hensyn til alder og hvilket tyggemønster vedkommende har, så er en slik slitasje på kanten av tennene helt normalt.

Men det er selvsagt induviduelt, noen sliter mer enn andre på tennene. Men at tennene blir mer slitt med alderen, DET er hvertfall helt sikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

synes den ene fingeren så mer ekkel ut,  :ler:  men det er sikkert bare nærbilde og lyset som gjør det.

Synes borren var det absolutt verste på det bildet, brrr :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg (og mange med meg) har tannlegeskrekk, og nei, jeg ville aldri finne på å bli tannlege. Jeg la inn link til bildet fordi jeg ble opprørt av det, og ønsket å høre hvordan andre reagerte. Skjønner ikke hvorfor de måtte bruke noe sånnt, artikkelen handlet jo om fyllinger...

Helt vanlig å få sånne tenner? :overrasket::overrasket: Da har jeg noe å se fram til skjønner jeg! De ser jo ut som de er helt hule inni! Og den ekle fingeren, med tørr, hard sprukket hud... som drar i huden rundt munnen... og borret... grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den ekle fingeren, med tørr, hard sprukket hud... som drar i huden rundt munnen... og borret... grøss.

Den "ekle fingeren med tørr hud" er faktisk en hanske da.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "ekle fingeren med tørr hud" er faktisk en hanske da.... :roll:

:ler:

Ikke noe unormalt med de tennene der nei. Hos noen slites tennene mer enn hos andre, og etter mangeårig slitasje kan det se sånn ut. Tennene er ikke hule inni, det er bare tannbenet som kommer mer fram når emaljen slites bort, og dette har en mørkere farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...