Gå til innhold

Hun ved siden av meg onanerte!

Fremhevede innlegg

Gjest Kursdeltager
Skrevet

Var på et kurs i forbindelse med jobben for noen uker siden. Vi jentene/kvinnene fra samme konsern, måtte dele rom med noen fra andre avdelinger, men som vi ikke nødvendigvis kjente fra før. Bedriften er for gjerrige til å gi hver enkelt av oss eget rom.

Hun jeg bodde sammen med var forsåvidt en grei dame, som var noe eldre enn meg. Kveld nr 2 skjedde det noe rart. Vi hadde delte senger, men jeg kunne ikke unngå å registrere hva som skjedde i nabosengen en stund etter at vi hadde gått til sengs og slukket lyset.

Hun gjorde ikke særlig mye for å skjule hva hun holdt på med. Det var faktisk litt pinlig, og litt ekkelt, å være vitne til at noen relativt fremmed holder på med svært intime personlige aktiviteter. Når hun nærmet seg orgasme, så pustet hun fortere og fortere, samtidig som hun ikke klarte å holde tilbake noen små stønn, og via lyset fra sprekken i badedøren, kunne jeg ikke unngå å legge merke til noen raske hoftebevegelser under dyna.

Så ble alt stille, og etterhvert snorket hun. Om morgenen hadde jeg lyst til å kommentere at jeg syntes det var å gå litt for langt, men lot det være. Hun opptrådte som om ingenting hadde hendt, og hun måtte jo egentlig vite at jeg hadde registrert det?? Kanskje hun trodde jeg sov?

Hva hadde dere gjort i en sånn pinlig situasjon? Bedt henne holde opp der og da, og heller holde slik for seg selv til hun ble alene?

Vil faktisk si at slik atferd hendler om mangel på folkeskikk... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Kursdeltager
Skrevet

Glemte å skrive at hun ble litt full før på kvelden.

Gjest GreenSky
Skrevet

Kanskje hun var lesbisk og tenkte på tanken med å sove sammen med dere. :ler:

Forøvrig har jeg vært på mange kurs i forb. med jobben, og vi har alltid fått eget hotellrom som vi har helt for oss selv. Enten har jobben deres utrolig dårlig råd - eller så har du en livlig fantasi.

Skrevet

Ville holdt kjeft, jeg. Kankje feigt, men kan ikke se at det kunne kommet noe godt ut av å ta opp saken.

Skrevet
Kanskje hun var lesbisk og tenkte på tanken med å sove sammen med dere.  :ler:

Forøvrig har jeg vært på mange kurs i forb. med jobben, og vi har alltid fått eget hotellrom som vi har helt for oss selv. Enten har jobben deres utrolig dårlig råd - eller så har du en livlig fantasi.

Uups, her ble det noe kluss på postingen over. Det jeg mente å si var at jeg har faktisk opplevd å måtte dele hotellrom med en annen (kvinnelig) ansatt på kurs/seminar. Så godt som alle måtte det på den turen.

Skrevet

Jeg har også vært på kurs og turer i jobb sammenheng. Vi måtte alltid dele rom med andre kvinner.

Når det gjelder problemstillingen hadde jeg aldri sagt noe, men jeg synes det er uhøflig å gjøre slikt når man deler rom. Hvis hun var så nøden kunne hun lett ha gjort det på badet så slapp du å vite det og ikke minst være vitne til det.... Makan!

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe. Men jeg hadde kanskje snudd meg litt rundt, sånn for å signalisere at jeg var våken.. Hvis ikke det hadde hjulpet hadde jeg lagt meg med ryggen til, og lukket ørene til hun var ferdig!

Skrevet

Jeg trur jeg faktisk har kommet til å si noe til henne. Kanskje slått på lyset og spurt om hva hun i all verden holder på med. Alle folk har sine grenser, og jeg ville ha følt at hun hadde tråkket langt over min grense av hva jeg jeg kan godta.

Skrevet

Jeg synes det var skikkelig uhøflig og sjokkerende vulgært. Dette må være det verste man kan være ufrivillig vitne til.. :overrasket:

Jeg ville ha slått på lyset og sagt høyt "hva er det du driver med?!" :frustrert:

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg hadde sagt noe, men jeg ville nekte å bo på rom med henne neste gang.

Skrevet
Jeg synes det var skikkelig uhøflig og sjokkerende vulgært. Dette må være det verste man kan være ufrivillig vitne til.. :overrasket:

Jeg ville ha slått på lyset og sagt høyt "hva er det du driver med?!"  :frustrert:

Enig... Hadde nok skrudd på lyset og håpet at hun tok hintet. Hvis ikke hadde jeg sagt i fra.

Skrevet

Ja fytti katta, det får da være grenser. LITT selvkontroll bør vel folk ha :forvirret:

Jeg er ikke så sikker på om jeg hadde sagt noe, men jeg hadde sikkert skrudd på lyset, gått på do et eller annet for å signalisere at jeg faktisk var våken.

Skrevet

Et tilfelle der jeg ville fått fullstendig latterkrampe, og sikkert måtte ha spist halve lakenet for å skjule det!

Skrevet

Jeg hadde helt sikkert ikke turt å si noe, men det er DRØYT å gjøre som hun gjorde da! Helt sjokkert jeg

Skrevet

Æsj! Jeg hadde nok gått på badet for å slippe å være i samme rom med henne og etter en stund gått ned i resepsjonen og bedt om eget rom... Makan! Har selv opplevd at en kunde gjorde slik mens jeg behandla henne - (er hudpleier) og sa ingenting, men en ting er sikkert: Folk er syke! Helt forferdelig!

Skrevet
Æsj! Jeg hadde nok gått på badet for å slippe å være i samme rom med henne og etter en stund gått ned i resepsjonen og bedt om eget rom... Makan! Har selv opplevd at en kunde gjorde slik mens jeg behandla henne - (er hudpleier) og sa ingenting, men en ting er sikkert: Folk er syke! Helt forferdelig!

:overrasket: hvordan i all verden gikk det seg til? jeg mener hva slags behandling fikk hun? hva gjorde du da? :overrasket:

Skrevet

Ville gått på badet og puttet fingeren i halsen. Noen skikkelige brekkningslyder ville vel gitt noen passelige hint :grine2:

Skrevet

Jeg er sjokkert -er det virkelig mulig!!??? :overrasket:

Skrevet
:overrasket:  hvordan i all verden gikk det seg til? jeg mener hva slags behandling fikk hun?  hva gjorde du da?    :overrasket:

En vanlig ansiktsbehandling. Hun trodde vel at teppet skjulte bevegelsene... Jeg prøvde å overse det, og fortsatte behandlingen, men hun får ikke noen ny time hos meg! Hun virka psykisk syk, men det er vel ingen unnskyldning... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...