Gå til innhold

9 år ble du...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Covid-19 tok deg. Tenk at barn også dør av den forferdelige pandemien 😭

Jeg kjente ikke deg, men jeg hadde noe kontakt med mammaen din siste året på skolen. Kan ikke forestille meg hvordan de rundt deg må ha det nå. Jeg kjenner ei som går i parallellklassen din, og jeg vet at hele trinnet, - ja hele skolen er prega. Jeg tror jeg vil gi jenta ei bok om himmelen, Jesus, og et barn som dør... "Sommerlandet"... Kanskje løper du på sommersletten, høstens grøde, i vinterskogen eller vårhagene. Kanskje leker du med noen. Kanskje ligger du og sover, koser deg...

Jeg tenker sånn på mammaen din. Husker henne veldig godt fra skolen. Familien din har det vondt nå, og mange andre er preget. Sjokk og vantro. Borte for alltid, men likevel nær, - trygg i den evige hvile... 💜 🦋

Anonymkode: 4bb8b...93e

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så forferdelig trist ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Covid-19 tok deg. Tenk at barn også dør av den forferdelige pandemien 😭

Jeg kjente ikke deg, men jeg hadde noe kontakt med mammaen din siste året på skolen. Kan ikke forestille meg hvordan de rundt deg må ha det nå. Jeg kjenner ei som går i parallellklassen din, og jeg vet at hele trinnet, - ja hele skolen er prega. Jeg tror jeg vil gi jenta ei bok om himmelen, Jesus, og et barn som dør... "Sommerlandet"... Kanskje løper du på sommersletten, høstens grøde, i vinterskogen eller vårhagene. Kanskje leker du med noen. Kanskje ligger du og sover, koser deg...

Jeg tenker sånn på mammaen din. Husker henne veldig godt fra skolen. Familien din har det vondt nå, og mange andre er preget. Sjokk og vantro. Borte for alltid, men likevel nær, - trygg i den evige hvile... 💜 🦋

💜🦋

Anonymkode: 3d11d...839

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene for Vi som sørger-rommet, og videre diskusjon rundt dette. 

Minner om følgende:

Sitat

Her er det plass til alle typer sorg, og vi forventer at dette respekteres av rommets brukere. Vi sørger alle på ulike måter, og over ulike ting, og vi har derfor lav terskel her for hva som ryddes som latterliggjørende og krenkende, i henhold til forumets regelverk

Perelandra, mod. 

Skrevet

Å neeeeeeiiiiiiiiii! Er det en gutt eller jente som døde? Og hadde barnet en alvorlig underliggende sykdom? 😭

Anonymkode: ee71a...38a

Skrevet

💔🥀

Forferdelig å miste barnet sitt, spesielt et så lite barn. 💔

Anonymkode: c0203...cc6

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Helt grusomt at sånt må skje. Føler så med de pårørende. Er så drittlei det viruset nå som tar liv og ødelegger for folk😡

Jeg tror egentlig ikke på liv etter døden men håper barnet er på et fint sted nå. Uten pandemi, uten sykdommer, død og elendighet, et sted barnet kan leke og ha det gøy hele tiden❤️

De pårørende fortjener ikke denne smerten. Kan bare forestille meg hvordan de har det nå :( 

Endret av Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 18.32):

Å neeeeeeiiiiiiiiii! Er det en gutt eller jente som døde? Og hadde barnet en alvorlig underliggende sykdom? 😭

Anonymkode: ee71a...38a

Gutt. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på retningslinjene for Vi som sørger-rommet. 

Perelandra, mod. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Grusomt

Anonymkode: 11844...459

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var grusomt. Jeg te ker fortsatt mye på gutten. Håper han har det greit nå 

Anonymkode: c5a73...854

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...