Gå til innhold

Vanndrivende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med vanndrivende midler som fungerer, med eller uten resept? Alt er av interesse, også kjerringråd. Jeg tar jod og magnesium etter å ha fått tips om det.

Jeg gikk på spironolakton en periode og merket en viss bedring, men ikke komplett. Har undersøkt magen med ultralyd og vært hos hjertespesialist, og jeg er helt frisk, så konklusjonen er at jeg antagelig har noen svake klaffer av et eller annet slag i de små årene mine som slipper inn for mye væske. Mer vet jeg ikke om jeg kan belaste helsevesenet for å forsøke å få bukt med et nesten utelukkende estetisk problem. 

Dette går veldig utover selvtilliten min, siden jeg normalt pleier å ha maks noen dager med flat mage og slanke legger i måneden før det begynner å bygge seg opp igjen.

Anonymkode: 259b2...39f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Stardust Water loss i perioder, fungerer veldig bra for meg. Men du burde kanskje konferere med helsepersonell først? 

Skrevet
FantasDick skrev (11 minutter siden):

Jeg bruker Stardust Water loss i perioder, fungerer veldig bra for meg. Men du burde kanskje konferere med helsepersonell først? 

Tusen takk for tipset!

Helsen min er god, jeg bruker ingen medisiner, og jeg er ganske gjennomsjekket, så jeg vil absolutt tro det er innenfor å prøve seg frem med kosttilskudd.

Skrevet

Jeg har hjerteklaffproblemer som gjør at hjertet mitt er temmelig ineffektivt og det samler seg opp vann i lungene. Jeg går på vanndrivende på resept og har gjort det nå i 1,5 år. Hør med legen.

Anonymkode: 5c47b...fd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har hjerteklaffproblemer som gjør at hjertet mitt er temmelig ineffektivt og det samler seg opp vann i lungene. Jeg går på vanndrivende på resept og har gjort det nå i 1,5 år. Hør med legen.

Anonymkode: 5c47b...fd8

Takk. Hjertet mitt er sjekket og friskmeldt. Jeg hadde forhøyet proBNP en periode, og det var da problemet oppstod for første gang, men årsaken ble funnet og verdiene er nå helt normale igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...