Fauna Skrevet 21. oktober 2005 #41 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er ikke alltid like lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. oktober 2005 #42 Del Skrevet 21. oktober 2005 Godt å se at det ser ut som det ordner seg for deg Lurven. Hva om du spør denne jenta hva søsteren ikke liker ved deg? Er hun redd for at du skal såre søsteren hennes eller er det en annen grunn? Må være enklere å forholde seg til når du vet hva det gjelder, så kan du vise hvor fantastisk du egentlig er... (Regner jeg med da, kjenner deg jo ikke.. ) ← tror egentlig hun er sjalu på en måte, at hun vil ha søstra si for seg selv, er aldri å besøker dem så da er det vanskelig å få vist hvor bra jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 21. oktober 2005 #43 Del Skrevet 21. oktober 2005 tror egentlig hun er sjalu på en måte, at hun vil ha søstra si for seg selv, er aldri å besøker dem så da er det vanskelig å få vist hvor bra jeg er ← Kanskje hun "tør opp" med tiden? Har kanskje sett andre personer som har såret søsteren og er "litt" overbeskyttende. Synes du skal stå på jeg. Du ser vel selv om det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. oktober 2005 #44 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kanskje hun "tør opp" med tiden? Har kanskje sett andre personer som har såret søsteren og er "litt" overbeskyttende. Synes du skal stå på jeg. Du ser vel selv om det er verdt det. ← forresten er det jo ikke sikkert jeg er så bra heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 22. oktober 2005 #45 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) forresten er det jo ikke sikkert jeg er så bra heller da ← Nei det er jo sant. Hva vet jeg, kjenner deg som sagt ikke. Endret 22. oktober 2005 av Violetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 22. oktober 2005 #46 Del Skrevet 22. oktober 2005 forresten er det jo ikke sikkert jeg er så bra heller da ← Det er i hvert fall ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. oktober 2005 #47 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva om du foreslo f.eks en middag ute, du og dama og søstera og typen. Så kan de bli bedre kjent med deg, og siden dere spiser middag ute, må de "oppføre seg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. oktober 2005 #48 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva om du foreslo f.eks en middag ute, du og dama og søstera og typen. Så kan de bli bedre kjent med deg, og siden dere spiser middag ute, må de "oppføre seg". ← var en god ide, men vet ikke jeg, må tenke litt på den. men nå går det hvertfall kjempebra ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå