Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2005 #1 Del Skrevet 19. oktober 2005 tror jeg er på vei inn i klubben igjen. klarer aldri å holde særlig lenge på jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. oktober 2005 #2 Del Skrevet 19. oktober 2005 Huffda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. oktober 2005 #3 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hva har skjedd, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2005 #4 Del Skrevet 19. oktober 2005 har ikke hørt fra henne på flere dager jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. oktober 2005 #5 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har du tatt kontakt med henne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. oktober 2005 #6 Del Skrevet 19. oktober 2005 har ikke hørt fra henne på flere dager jeg ← Har dere kranglet? Eller har hun bare "forsvunnet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2005 #7 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) har ikke karnglet eller noe alt har vært fint. har prøvd å ta kontakt ja, men gidder jo ikke det nå lenger da Endret 19. oktober 2005 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. oktober 2005 #8 Del Skrevet 19. oktober 2005 Noe er jo galt. Hvorfor ikke dra bort til henne, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2005 #9 Del Skrevet 19. oktober 2005 kan ikke dra dit fordi hun bor hos søsteren sin, og søsteren henes liker ikke meg noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. oktober 2005 #10 Del Skrevet 19. oktober 2005 Men du kommer i såfall ikke dit for å snakke med søsteren hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2005 #11 Del Skrevet 19. oktober 2005 nei men det er ikke så lett da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. oktober 2005 #12 Del Skrevet 19. oktober 2005 Vil du kjempe for forholdet ditt, må du oppsøke henne, siden du ikke får noe respons over tlf. Tenk på det som et eventyr. Du bekjempe den fæle stemora (søsteren) for å vinne prinsessens hjerte (dama di) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2005 #13 Del Skrevet 19. oktober 2005 hun ringte meg nå å sa at hun hadde bytta nr, og så la hun på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. oktober 2005 #14 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hæh!? Det hørtes utrolig merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. oktober 2005 #15 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) bare det at søstera ikke liker lurven er et problem da. dårlige tanker smitter lett over to søstere imellom. Endret 19. oktober 2005 av waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. oktober 2005 #16 Del Skrevet 19. oktober 2005 hun ringte meg nå å sa at hun hadde bytta nr, og så la hun på ← Dropp henne og gå videre i livet. Du er mer verdt enn som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 19. oktober 2005 #17 Del Skrevet 19. oktober 2005 Uffda, det var ikke kjekt. Håper det løser seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 19. oktober 2005 #18 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hmmm, høres ikke særlig voksen ut hun dama der? Håper det ordner seg til det beste for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2005 #19 Del Skrevet 19. oktober 2005 hun ringte meg nå å sa at hun hadde bytta nr, og så la hun på ← Men var ikke denne dama nesten 30 da???? Jeg slutter aldri å forundre meg over de "voksne" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 19. oktober 2005 #20 Del Skrevet 19. oktober 2005 uff vennen dette er trist Men, jeg er nok enig med ~Alwa~ at hun ikke virker veldig voksen. Ser jo ut til at søsteren og kjæresten har gjort en grundig jobb ! F*** At ikke folk kan la andre få være i fred! Det gikk jo så fint,- kanskje det ikke gjør det mellom dem og at de er misunnelige? Vi satser på at det ligger noe spennende og enda bedre rundt neste sving,hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå