AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Hva bruker dere for å vaske toalett? Jeg bruker klorin i doskåla. Og på sidene og utsiden bruker jeg jif skurekrem + svamp. Og våt klut for å få vekk skurekremen. Er dette riktig? Hva bruker dere? Anonymkode: d3e21...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Del Skrevet 17. januar 2022 Mannen. Men utover det. Han bruker klorin i skåla og på dobørsten. Eddik og vann utvendig, med papir. Skurekrem og jif gir vel raskt små riper, som igjen gjør det mer uhygienisk, og renholdet vanskeligere. Anonymkode: 156e5...5ad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen. Men utover det. Han bruker klorin i skåla og på dobørsten. Eddik og vann utvendig, med papir. Skurekrem og jif gir vel raskt små riper, som igjen gjør det mer uhygienisk, og renholdet vanskeligere. Anonymkode: 156e5...5ad Inge vaskemiddel utvendig? Holder det med vann og eddik? Ts Anonymkode: d3e21...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Inge vaskemiddel utvendig? Holder det med vann og eddik? Ts Anonymkode: d3e21...feb Eddik er desinfiserende, og fjerner kalk. Et av de beste rengjøringsmidlene vi har, og verken farlig for deg eller miljøet. På resten av badet bruker vi gjerne zalo+eddik+vann, da zalo også tar hud/fett, og såperester. Blander vann og eddik på en sprayflaske, sprayer på, tørker av. Anonymkode: 156e5...5ad 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Del Skrevet 17. januar 2022 Bruker dere hansker eller ikke? Anonymkode: 78d88...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Del Skrevet 17. januar 2022 Aldri vaska dosete, da må man se det er møkkete ihvertfall nedsi dass og på knotten vasker jeg med cilit bang. Anonymkode: 15130...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Del Skrevet 17. januar 2022 Gul Effekt wc rens fra Europris, det eneste som holder rødbrune striper fra jernet i vannet borte fra porselenet. Lukter en blanding av sitron og klor. Anonymkode: caf29...719 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Del Skrevet 17. januar 2022 Toalettrens neddi skål, og do-kost. Klorinspray og papir på ringen. Klorin eller universalspray på resten utvendig, og papir. Eventuelt wipes. Anonymkode: d0acb...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2022 #9 Del Skrevet 17. januar 2022 Blå jif-spray og papir på utsiden. Hvit jif-skurekrem på innsiden + klor. Vasker med do-kosten. Noen ganger bruker jeg bare klor på innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #10 Del Skrevet 17. januar 2022 Tilfeldig vaskemiddel på utsiden, jif skurekrem eller en form for spray (jif universal eller baderomspray - det jeg har) Nedi do bruker jeg enten skurekrem + dobørsten eller egen wc-rens + dobørsten. Man trenger ikke bruke klor hjemme, det er unødvendig. Anonymkode: e3f72...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #11 Del Skrevet 18. januar 2022 Hvorfor bruker dere klor nedi do? Anonymkode: 218ed...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #12 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor bruker dere klor nedi do? Anonymkode: 218ed...75f Fordi det er fresht Anonymkode: 78d34...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #13 Del Skrevet 18. januar 2022 Hvordan få vekk brunt belegg nede I do? Anonymkode: 2875d...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #14 Del Skrevet 18. januar 2022 Har to silikonbørster - den ene til bruk oppi skålen og den andre til bruk ellers. Disse skylles og sprayes med Klorspray etter hver bruk. Er lette å vaske rene. Men: tørker først av støv med papir. Bor i nybygg, og det støver sykt raskt på badet! Sprayer noe etellerannet på alt utenom skål (baderomsspray), vasker med silikonbørsten overalt. Nedi skålen: noe beregnet for dette, type Domestos e.l. Vasker med den andre børsten. Skyller av alt. Evt tørker det av med papir. Anonymkode: 4aa3e...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #15 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan få vekk brunt belegg nede I do? Anonymkode: 2875d...fa3 Wc rens. Anonymkode: 218ed...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #16 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Wc rens. Anonymkode: 218ed...75f Klor Anonymkode: d3e21...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #17 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan få vekk brunt belegg nede I do? Anonymkode: 2875d...fa3 Hvis det er rust: Coca cola Anonymkode: 32e58...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #18 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bruker dere hansker eller ikke? Anonymkode: 78d88...aa9 Bruker aldri hansker. Anonymkode: 04465...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 18. januar 2022 #19 Del Skrevet 18. januar 2022 Bruker engangshansker. Først har jeg Wc rens/gel i toalettet, som jeg lar stå mens jeg vasker toalettet utvendig. Sprayer klorspray over hele toalettet, og bruker skuresvamp, deretter tørker jeg det bort med papir. Gjør det samme med dolokket og ringen. Når jeg er ferdig bruker jeg dobørsten nede i toalettet, og så skyller jeg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #20 Del Skrevet 18. januar 2022 Jeg har en sprayflaske som jeg har vann og litt ren klor i. Sprayer denne over hele doen og lar det stå mens jeg vasker speil, vasken osv. Har en liten bøtte som kun brukes til formålet som jeg har rent vann i vasker av kloren med vann og mikrofiberklut. Nede i doen har jeg vanligvis en klunk ren klor og så vasker jeg med dobørsten med det klorvannet som da blir. Anonymkode: be03a...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå