AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Jeg har fått inntrykk igjennom hele pandemi så har testing skjedd via nese. Men så helt på tampen så er dem ikke sikre mer, og ved en tilfeldighet så vil man teste via hals. Blir Norge først til å teste via hals? eller er det allerede land som tester seg via hals? Men spørsmålet er - hva er riktig? Anonymkode: cb594...dca
Karamellpudding Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Aner ikke. Tok nettopp en selvtest. I bruksanvisningen sto det via nesen, så da gjorde jeg det 🤷🏼♂️
Milky Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 en på jobben fikk negativ hjemmetest i nesa og positiv i halsen.. positiv pcr også
Hatsumomo Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har fått inntrykk igjennom hele pandemi så har testing skjedd via nese. Men så helt på tampen så er dem ikke sikre mer, og ved en tilfeldighet så vil man teste via hals. Blir Norge først til å teste via hals? eller er det allerede land som tester seg via hals? Men spørsmålet er - hva er riktig? Anonymkode: cb594...dca I andre land som feks England tester de seg i hals og så nese.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå