Gå til innhold

Hjelp! Rar utflod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sopp av og på i årevis. Fastlegen fant det ut på en soppprøve, så ble jeg satt på Diflucan 150 mg i 6 mnd. Altså en tablett hver uke. Har så vidt begynt, men merker at det hjelper.

Anonymkode: 3a2ba...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja, gikk lenge med det. Var kornete og litt mye utflod hele tiden, så ut som klumpete Cottage cheese.

Anonymkode: 4ea9b...f0e

Oj serr da får jeg virkelig håpe det fungerer!

Anonymkode: 8823b...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Henviste hun deg ikke til gynekolog heller? 

Anonymkode: bb359...985

Nei, siden jeg aldri har hatt samleie og har en lav alder var liksom mye utelukket.

Anonymkode: 8823b...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har hatt sopp av og på i årevis. Fastlegen fant det ut på en soppprøve, så ble jeg satt på Diflucan 150 mg i 6 mnd. Altså en tablett hver uke. Har så vidt begynt, men merker at det hjelper.

Anonymkode: 3a2ba...084

Har problemet forsvunnet når du eventuelt har prøvd canesten o.L for å så komme tilbake, eller har plagene vært der hele tiden?

Anonymkode: 8823b...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Først vil jeg starte med å si- jeg har vært hos legen, hun sa det ikke var noe, men jeg er overbevist. I tillegg går jeg på p-piller og er jomfru. Okei problemet- jeg har klumpete hvit utflod! Og det er ikke sånn vare innimellom, det er sånn hele tiden. Det har vært slik i flere måneder og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan jo aldri ha sex når det er slik. Har noen noe tips? (Ps legen min var helt sikker på at det ikke var sopp.)

Anonymkode: 8823b...28f

Høres jo ut som sopp da men hvis legen sa det ikke var det så vet jeg ikke. Klør du der nede eller er rød da? Ville uansett kanskje prøvd en soppkur tror jeg for det skader iallefall ikke å gjør heller ingen skade om det skulle vise seg å ikke være det.

Anonymkode: 02069...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres jo ut som sopp da men hvis legen sa det ikke var det så vet jeg ikke. Klør du der nede eller er rød da? Ville uansett kanskje prøvd en soppkur tror jeg for det skader iallefall ikke å gjør heller ingen skade om det skulle vise seg å ikke være det.

Anonymkode: 02069...94d

Nei klør ikke og er ikke rød. Bare utfloden med klumper: har prøvd canesten, det fungerte ikke. Skal prøve diflucan som en anbefalte nå, så får håpe det virker!

Anonymkode: 8823b...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, siden jeg aldri har hatt samleie og har en lav alder var liksom mye utelukket.

Anonymkode: 8823b...28f

Men har du gått på antibiotika er sjansen for sopp stor :

AE5B60CF-CFDB-42F5-801D-499CFE80AAA3.jpeg

Anonymkode: 4ea9b...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men har du gått på antibiotika er sjansen for sopp stor :

AE5B60CF-CFDB-42F5-801D-499CFE80AAA3.jpeg

Anonymkode: 4ea9b...f0e

Har aldri i hele mitt liv gått på antibiotika så det er nok ikke en utløsende faktor nei

Anonymkode: 8823b...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker, men jeg har hørt at det kan være slik det bare er

Anonymkode: 8823b...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sopp gir flere symptomer. (Intens) kløe, såre slimhinner, rifter 

Anonymkode: a35b4...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en dilfucan kur og se om det hjelper da. Hvis det fortsetter som før så er nok utfloden din som den skal være. Må du bruke truseinnlegg forresten eller er det ikke så ille? Utflod kan være mye av i perioder i livet så det er ikke unormalt. Har hatt mye av det selv men blitt mindre av med årene. 

Anonymkode: 51b71...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ta en dilfucan kur og se om det hjelper da. Hvis det fortsetter som før så er nok utfloden din som den skal være. Må du bruke truseinnlegg forresten eller er det ikke så ille? Utflod kan være mye av i perioder i livet så det er ikke unormalt. Har hatt mye av det selv men blitt mindre av med årene. 

Anonymkode: 51b71...244

Beklager sent svar! Nei må ikke bruke truseinnlegg, er ikke noe spesielt mye, og kommer ikke klumper i trusa, det er bare om jeg sjekker eller hva keg skal si! Men takk for tips skal absolutt prøve dilfucan, mener du bare sånn en tablett da?

Anonymkode: 8823b...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...