AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Jeg er så sint på meg selv!! ENDA en gang har jeg altså klart å involvere meg i en fyr, håpet og trodd at NÅ, NÅ er det riktig! Endelig var det min tur! Men så raser alt og som regel er det jeg som ødelegger det. I dag avsluttet JEG det med en fyr, men jeg visste innerst inne at han hadde gjort det snart om ikke jeg gjorde det først. Og han var VELDIG enig i at vi burde avslutte når jeg sa det. Og av en eller annen grunn blir jeg så sinnsykt lei meg! Prøver hardt å holde på humøret, men har mest lyst å grine meg i søvn og sove ut neste uke. Er så drittlei!!! Jeg er 34, blir 35 i år. Og det finnes tydeligvis ingen for meg. Så sinnsykt kjipt. Anonymkode: aef7c...437 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Såså.... Dgb. Anonymkode: 202ce...2a2 2
AnyonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Hvis du går rundt og legger sånn press på deg selv at nestemann du møter MÅ være din "forever after" så blir det vanskelig. På samme måte som at gutter blir anbefalt om å ta en kjapp en før de stikker på date så de får kontrollert tankene om personen og ikke sex. Senk skuldrene og ha det gøy. Ikke rush noe med første og beste 14
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Akkurat vært ute for det samme selv. Er 38.. Anonymkode: cbbc7...584 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 AnyonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du går rundt og legger sånn press på deg selv at nestemann du møter MÅ være din "forever after" så blir det vanskelig. På samme måte som at gutter blir anbefalt om å ta en kjapp en før de stikker på date så de får kontrollert tankene om personen og ikke sex. Senk skuldrene og ha det gøy. Ikke rush noe med første og beste Prøver å ikke rushe, avsluttet det etter bare 5 møter, men føles så sykt nedtur og er ikke sånn at det står kø av menn utenfor her. Syntes det er vanskelig å ikke bli skuffa. Men skjønner at jeg må ta meg sammen Anonymkode: aef7c...437
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat vært ute for det samme selv. Er 38.. Anonymkode: cbbc7...584 Er du dame? Hva tenker du om det? Jeg syntes dette er så vanskelig! Spyr snart av å skulle prøve å møte noen. TS Anonymkode: aef7c...437
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 Det er lov å være lei seg! Anonymkode: 6eac0...b7a 8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 Men hurra for at dere forstod at det ikke kom til å bli noe bra, skjønner at det er kjipt når det blir slutt, men bruk heller energien din på andre menn som passer bedre for deg. Anonymkode: 09ab6...809 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #9 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hurra for at dere forstod at det ikke kom til å bli noe bra, skjønner at det er kjipt når det blir slutt, men bruk heller energien din på andre menn som passer bedre for deg. Anonymkode: 09ab6...809 Skulle gjerne det, men jeg finner ikke noen som passer meg. De jeg møter liker å feste 3-6 ganger per uke (menn på 40 år), og prøve diverse narkotika. Jeg forstår ikke hvorfor jeg kun tiltrekker meg sånne?? Hvor finner dere menn som er normale? Som tåler å være hjemme en lørdagskveld i ny og ne? De finnes ikke her jeg bor. Og jeg har prøvd å date menn jeg ikke finner kjekke engang! Men det har ikke hjulpet noe som helst. Anonymkode: aef7c...437
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #10 Skrevet 17. januar 2022 Står i det samme selv. Trodde faktisk det var mannen i mitt liv, men i går kveld så gikk det til helvette. Tenker at nå er det nok for min del, jeg skal ikke involvere meg med noen på flere år. Jeg hsr fysisk vondt i kroppen, helt forferdelig. Stor klem til deg. Anonymkode: d19be...295 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #11 Skrevet 17. januar 2022 Det er ikke deg, det er.. Eller? Tenker de som lever et helt halvt liv slik du gjør har laget en forestilling om hvordan sin livsledsager skal være. Selvfølgelig er det ingen som passer inn i denne rammen. Det er kun i bøker, filmer og sitt eget hode disse mennene eksisterer Har et par slike venninner selv, de har rundet 45 år, hørt den samme leksa fra de siden de var 30. De forholdene de har hatt har vart opp til et år, da klarer de å gjøre det slutt av flere små bagateller som har hopet seg opp. Som om de er uten feil eller mangler. Må ærlig innrømme at jeg er lei av å høre den samme klagingen over og over igjen. Anonymkode: 007a2...f6c 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #12 Skrevet 17. januar 2022 Du er da ikke gammel engang!!! Skjønne det er frustrerende. Du har all rett i være skuffet og lei deg, men det virker som det var for det beste. Du har nok også godt av en liten pause fra datingen. De fleste finner ikke den perfekte på flere forsøk. Jeg fant heller ikke min veldig fort og var igjennom en del forskjellige folk, noen bra og noen dårlige før jeg kom dit jeg ville. Jeg har prøvd selv og det har ikke fungert med å håpe at den neste skal være "the one". Så klisjé som det høres ut fant jeg min når jeg sluttet å lete. Jeg drev bare med min hobby som vanlig og ble kjent med en på jobb pga av det. Hadde mest sannsynligvis aldri snakket noe mer til han enn vanlig kollega prat med mindre det var for den hobbien. Nå sier jeg ikke at du må slutte å gå på byen eller slutte å være på dating app er, men ta det litt rolig. Kanskje dra ut bli kjent fasen litt så du vet mer hvem du holder på med før det blir for særriøst. Ikke vær redd for å stille særriøst spørsmål. Hva er i det hele tatt vitsen med å holde på med noen som har andre ønsker i livet eller helt andre verdier enn deg? Slike spørsmål er ikke så skumle som enkelte føler. Selvfølgelig ikke så lurt å ta opp alt dette på første date men jeg føler det er innafor at man ikke gidder å kaste bort tid på none som for eksempel ikke vil ha barn hvis du vil eller at man bare ser for ser forskjellige liv. Jeg og min nåværende samboer (altså den kollegaen) snakket og møttes som venner en god stund før det ble noe mer. Da ble det naturlig snakk om hobbien, livet, forrige forhold, hva vi har lært fra dem, hva vi ønsker i framtiden og generelt bare sånn venne prat som fløt naturlig uten at det betydde noe mer en bare en prat. Han hadde nettopp kommet ut av et langt forhold og jeg var på slutten av mitt (langdistanse som korona tok knekken på) så ingen av oss hadde noe interesse av dating. En vakker dag gikk det bare naturlig fra venner til mer. Han spurte plutselig om han kunne kysse meg (han var redd for å ødelegge vennskapet) og jeg sa ja. Det skal selvfølgelig sies at jeg da også var singel og hadde vært det en stund. Vi hadde egentlig håndtert bruddene våresammen. Snakket om ting rundt det og følesene. Siden vi da også hadde snakket om alt og ingenting i flere uker allerede som venner viste vi jo hva vi gikk til. Vi hadde så og si samme verdier og samme ønsker for familie i framtiden osv. Ta tiden du trenger men ikke kast bort for mye tid på folk som ikke vil det samme i livet som du. Et godt vennskap er en veldig trygg grunning av et langt forhold. Vi var bestevenner som ble sammen og jeg har aldri hatt det så bra som nå ❤️ Anonymkode: 21613...067 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #13 Skrevet 17. januar 2022 Du får trøste deg med at det kunne vært så mye verre. Nå fant du tidlig ut at dere ikke passet sammen - før dere ble for følelsesmessig involvert. Snart vil du være klar til å møte neste. Men jeg forstår det føles som et nederlag. Man må møte så mange før man finner en man passer godt sammen med. Jeg gråter selv. Hadde endelig funnet en jeg likte virkelig godt, men det skar seg totalt nå. Basert på erfaring vil det ta år før jeg finner en jeg føler like god kjemi med. Anonymkode: a35a0...6d0 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #14 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skulle gjerne det, men jeg finner ikke noen som passer meg. De jeg møter liker å feste 3-6 ganger per uke (menn på 40 år), og prøve diverse narkotika. Jeg forstår ikke hvorfor jeg kun tiltrekker meg sånne?? Hvor finner dere menn som er normale? Som tåler å være hjemme en lørdagskveld i ny og ne? De finnes ikke her jeg bor. Og jeg har prøvd å date menn jeg ikke finner kjekke engang! Men det har ikke hjulpet noe som helst. Anonymkode: aef7c...437 Nysgjerrig på hvor du bor? Anonymkode: 2be00...031
Rosatoast Skrevet 17. januar 2022 #15 Skrevet 17. januar 2022 Dere var enig i at dette må avsluttes, hvorfor tar du dette så hardt? Hvor mange har du vært på date med? Hva er du på leting etter, vil du stifte familie? Enig i at man må roe seg ned, ikke fokusere så mye på "kjærlighet livet ut". Dating(app) er en veldig overlegen måte å bli kjent, og mange tenker absolutt ikke " kjærlighet ved første blikk". Og mange blir derimot veldig desperate fordi de ikke får det de egentlig vil ha.. Og det er jo trist. Jeg har faktisk ingen "ordentlige" tips, foruten at man ikke burde ha sex på første date hvis man vil noe seriøst og langvarig. Tinder blir jo kalt for hooke app , folk i hele verden bruker denne appen for å ha one night stands.. Vet ikke hvor mange superseriøse folk som er der inne.. Føler jeg er veldig glad for, at jeg har samboer og ikke trenger å forholde meg til sånt tull. Uff
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #16 Skrevet 17. januar 2022 Jeg har det på akkurat samme måte nå 😔 Min var jeg aldri i tvil om var interessert i meg, var så oppmerksom, hyggelig og alt stemte liksom. Koste oss på dates.. Endelig traff jeg den rette, tenkte jeg. Så var det plutselig ikke nok interesse fra han lenger.. og jeg føler for å ALDRI åpne meg for noen eller utsette følelsene mine for dating igjen. Det gjør bare vondt hele greia. Ikke minst å stirre på den jæ… mobilen hvor displayet lyste opp fra han hele tiden.. nå er det bare stillhet 😔 Anonymkode: da01f...58a 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #17 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nysgjerrig på hvor du bor? Anonymkode: 2be00...031 Oslo.. TS Anonymkode: aef7c...437
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #18 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har det på akkurat samme måte nå 😔 Min var jeg aldri i tvil om var interessert i meg, var så oppmerksom, hyggelig og alt stemte liksom. Koste oss på dates.. Endelig traff jeg den rette, tenkte jeg. Så var det plutselig ikke nok interesse fra han lenger.. og jeg føler for å ALDRI åpne meg for noen eller utsette følelsene mine for dating igjen. Det gjør bare vondt hele greia. Ikke minst å stirre på den jæ… mobilen hvor displayet lyste opp fra han hele tiden.. nå er det bare stillhet 😔 Anonymkode: da01f...58a Ikke sant? Helt håpløst å vite, som han her som virket interessert, men så fort jeg avsluttet, var han plutselig helt enig. Så mao om ikke jeg hadde sagt noe, så hadde han tatt meg med på flere dates selv om han visste det var feil. Enig, blir helt sprø av det med mobilen spesielt. Sykt deprimerende at det aldri kommer til å komme inn flere meldinger fra han, selv om jeg vet at det uansett hadde skjært seg i lengden. Anonymkode: aef7c...437 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #19 Skrevet 17. januar 2022 40 minutter siden, AnonymBruker said: Er du dame? Hva tenker du om det? Jeg syntes dette er så vanskelig! Spyr snart av å skulle prøve å møte noen. TS Anonymkode: aef7c...437 Dame her, ja:) Jeg er også som deg, at jeg er trett av å treffe nye menn. Har lyst på en kjæreste - for resten av livet. Synes jeg er heldig, for har mange tilbud som i felles bekjente, menn på byen eller Tinder. Gir nok litt for mange en sjanse. Jeg må være mer tydlig med meg selv tror jeg og sile ut fortere. Anonymkode: cbbc7...584 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #20 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke sant? Helt håpløst å vite, som han her som virket interessert, men så fort jeg avsluttet, var han plutselig helt enig. Så mao om ikke jeg hadde sagt noe, så hadde han tatt meg med på flere dates selv om han visste det var feil. Enig, blir helt sprø av det med mobilen spesielt. Sykt deprimerende at det aldri kommer til å komme inn flere meldinger fra han, selv om jeg vet at det uansett hadde skjært seg i lengden. Anonymkode: aef7c...437 Ja, det er nesten en sorg hele greia. Etter noen måneder venner jo man seg til personen og ikke minst oppmerksomheten. Å være trøtt på jobb fordi man har chattet halve natten.. at noen spør deg om hvordan dagen din har vært, bilder han sendte.. sånne ting.. 😔 Aldri om jeg vil oppleve dette igjen .. Anonymkode: da01f...58a 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå