Gå til innhold

Min type - nevne i Tinder/FB-dating/whatever-profil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fascinert lest meg gjennom den tråden om spørsmålet til menn og hva som er vår type. Jeg har en veldig bestemt type, og det er at jeg elsker overvektige. Bør jeg nevnte dette i bio? For jeg har prøvd litt Tinder, og det er et fåtall jenter som faller under denne kategorien der... 😕 

Anonymkode: d27c4...557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok flere enn du tror, spesielt basert på folks erfaring med å møte folk derfra. Damer er stort sett større enn de utgir seg for å være og er flinke til å ta bilder så man ikke ser hvor store de er.

Om det er lurt å oppgi sånt i profilen vet jeg ikke. 

Anonymkode: 16c62...0ce

Gjest Alterego666
Skrevet

Hva er galt med å være åpen og ærlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er nok flere enn du tror, spesielt basert på folks erfaring med å møte folk derfra. Damer er stort sett større enn de utgir seg for å være og er flinke til å ta bilder så man ikke ser hvor store de er.

Om det er lurt å oppgi sånt i profilen vet jeg ikke. 

Anonymkode: 16c62...0ce

Haha, stemmer. De ser ut som modeller på bilde, mens egentlig er det veldig runde i kantene. Kaller det false advertising og det er ganske irriterende.

Anonymkode: 443e5...084

• Liker 1
Skrevet

Ville faktisk heller skrevet noe a la liker kvinner i alle størrelser og fasonger. Da vil de tjukke tørre å ta sjansen samtidig som de ikke føler at du velger dem FORDI de er tjukke. 

Anonymkode: 44d52...863

• Liker 2
Skrevet

Blir jo like dumt som å skrive man vil ha slanke damer.
Jeg liker best slanke menn, men kunne aldri skrevet det i Tinder-profilen
Overflatisk deluxe

Anonymkode: 03f91...c3b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ville faktisk heller skrevet noe a la liker kvinner i alle størrelser og fasonger. Da vil de tjukke tørre å ta sjansen samtidig som de ikke føler at du velger dem FORDI de er tjukke. 

Anonymkode: 44d52...863

Enig. Viser at han er åpen uten at det bikker over i fetisjisering av store damer.

Anonymkode: b8923...37f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...