Kjempeliten Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Jeg fikk positivt på hjemmetest, og skal bestille pcr test. Samboer er jo da hjemme i karantene og skal også ta pcr test. Jeg har ikke lappen, kan ikke ta buss, og det er langt å gå. Kan jeg og samboer kjøre til testing sammen? Er det lov ? Vi skal vel helst holde avstand, men vi gjorde jo ikke det i perioden før jeg fikk positivt uansett.
Patriotpaula Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Kjempeliten skrev (9 minutter siden): Jeg fikk positivt på hjemmetest, og skal bestille pcr test. Samboer er jo da hjemme i karantene og skal også ta pcr test. Jeg har ikke lappen, kan ikke ta buss, og det er langt å gå. Kan jeg og samboer kjøre til testing sammen? Er det lov ? Vi skal vel helst holde avstand, men vi gjorde jo ikke det i perioden før jeg fikk positivt uansett. Kjør sammen
Mezzosoprena Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Kjempeliten skrev (4 timer siden): Jeg fikk positivt på hjemmetest, og skal bestille pcr test. Samboer er jo da hjemme i karantene og skal også ta pcr test. Jeg har ikke lappen, kan ikke ta buss, og det er langt å gå. Kan jeg og samboer kjøre til testing sammen? Er det lov ? Vi skal vel helst holde avstand, men vi gjorde jo ikke det i perioden før jeg fikk positivt uansett. Dere er nærkontakter av hverandre uansett, så det er ikke noe problem å kjøre sammen. 1
Anbefalte innlegg