Gå til innhold

En finger..

Fremhevede innlegg

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette høres fantastisk ut. Skulle ønske at vi også kunne komme fram til noe mer å utforske sammen, utvide repertoaret og finne nye gleder. Problemet er at vi har utforsket og prøvd alt som frister allerede. Noe gav mersmak og har blitt en del av repertoaret, andre ting falt ikke i smak. Føler at det ikke er noe mer å prøve eller snakke om. Gjort alt, snakket om alt. Nå kjeder jeg meg.

Og ja, diverse fingre i diverse åpninger er fast del av repertoaret.

Anonymkode: 3ebaf...9b2

Ja, nå må jeg/vi faktisk ikke ha masse nytt og spennende hele tiden for å nyte sex og ikke "kjede oss" heller, da.

Ordet "kjedelig" er ikke noe det kan falle meg inn å bruke om sex enten den blir sånn eller slik. Sex er det beste jeg vet, punktum. Sånn sett er jeg ikke så kravstor. Bare det BLIR så er jeg i grunnen storfornøyd. Men jeg syns dager uten sex er MYE kjedeligere enn dager med sex...det skal jeg innrømme! 

I utgangspunktet er vi et "vanilje-par" med et ganske fast repertoar av ting begge nyter hver eneste gang,  og trives helt fint med det begge to. 

Men litt mer å variere med og ett og annet "nytt og spennende" er jo herlig likevel, selvfølgelig! Inkl. fingre på nye steder!

At vi kom til å slippe oss litt mer løs med noen nye gleder pga bedre kommunikasjon rundt sex er jo herlig, men aller mest er det følelsen av å være seksuelt friere sammen helt generelt. Da blir alt vi gjør mer intimt og føles bedre enn før, også det "samme gamle". 

Anonymkode: 6c443...b5c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. Jeg har bedt om å få putte fingeren min i rumpa på to av mine ekser. Ingen likte det, men jeg hadde det gøy så lenge det varte 😔

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og latterliggjøring. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Kunne gjerne prøvd dette hvis jeg fikk bruke en kondom eller en engangshanske på fingeren. Uansett om personen har vært på do i forkant, og uansett hvor god hygiene, så vil det kunne komme avføringsrester og lukt på fingeren når man trekker den ut. Og det er ikke spesielt hot😅

Anonymkode: 25c06...43a

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fått noe finger i rumpa enda ?

Anonymkode: 99ae3...455

Skrevet

Selvfølgelig, men bare om det er noe han er komfortabel med. Og jeg nærmer meg det spørsmålet/området med forsiktighet siden det er forbausende mange menn som absolutt ikke ønsker oppmerksomhet "der bak". Det gir meg tenning å gjøre det best mulig for mannen, så lenge det ikke går utover mine egne grenser som å bæsje på hverandre eller andre supersære ting. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror han fikk en finger i rumpa han, endelig. Derfor sluttet han å svare. Så Bra for deg da ts. 

Anonymkode: 99ae3...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...