BalledHead Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 ..bak kan for mange av oss menn som kjent gi en magisk orgasme. Men, dere damer - er det noe dere gjør/ville gjort for mannen deres om dere visste han nøt det? Eller er det uaktuelt?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Jeg gjør det. Hvis jeg vet at sexpartneren min nyter det, hvorfor skal jeg nekte han denne nytelsen? Enten er det avklart på forhånd eller så er det noe jeg finner ut i løpet av "akten" (gjerne i forbindelse med utvendig prostatamassasje). Eller han ber om det der og da. (Og så tar man sine forhåndsregler: Godt med glidemiddel, godt med tid, og ingen skarpe/lange negler ) Anonymkode: 4e6a6...e4a 2
Scoops Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Ja,det er null problem og gjøre visst han vil 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Herregud. Hedonismen her i landet er gjennom taket. Man graver i rumpa på gubben sin men skiller seg fordi han ikke vasker opp nok på kjøkkenet. Anonymkode: c64ab...ed1 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Gir en finger med glede, synes det er dritsexy om han har lyst på og elsker å se partner nyte. Liker å få selv også. Anonymkode: 68b80...f68 3
Frøken Rosa Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 Ja,selvfølgelig.Vet hvor godt det er med en finger bak der selv om jeg ikke er mann😅 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 Ja, hvis han liker det, gjør jeg selvsagt det. Gjør det meste som er godt 😄 Anonymkode: fe4f7...8f9 1
Siris Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 Det gjør jeg ofte 😋 Ingenting gjør meg mer opphisset enn å høre lydene og kjenne rykningene av den orgasmen han får da 😊 2
BalledHead Skrevet 17. januar 2022 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2022 For en herlig gjeng dere er 🥰🤤 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg gjør det. Hvis jeg vet at sexpartneren min nyter det, hvorfor skal jeg nekte han denne nytelsen? Enten er det avklart på forhånd eller så er det noe jeg finner ut i løpet av "akten" (gjerne i forbindelse med utvendig prostatamassasje). Eller han ber om det der og da. (Og så tar man sine forhåndsregler: Godt med glidemiddel, godt med tid, og ingen skarpe/lange negler ) Anonymkode: 4e6a6...e4a 3 hours ago, Scoops said: Ja,det er null problem og gjøre visst han vil 2 hours ago, AnonymBruker said: Gir en finger med glede, synes det er dritsexy om han har lyst på og elsker å se partner nyte. Liker å få selv også. Anonymkode: 68b80...f68 2 hours ago, Frøken Rosa said: Ja,selvfølgelig.Vet hvor godt det er med en finger bak der selv om jeg ikke er mann😅 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, hvis han liker det, gjør jeg selvsagt det. Gjør det meste som er godt 😄 Anonymkode: fe4f7...8f9 27 minutter siden, Siris said: Det gjør jeg ofte 😋 Ingenting gjør meg mer opphisset enn å høre lydene og kjenne rykningene av den orgasmen han får da 😊 2
GulSitron Skrevet 17. januar 2022 #10 Skrevet 17. januar 2022 Kunne gjort det ja, men da skal han være nyvaska bak, ha vært på toalettet i forkant og jeg ville helst hatt en kondom på hånda (pga lukt, for den lukta setter seg). 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #11 Skrevet 17. januar 2022 TS, hvis du vil ha mer vann på mølla... Min kjære og jeg brukte usannsynlig lang tid på å komme dit, dessverre kanskje, men helt plutselig ble det klart at begge kunne like en finger oppi bak, og det ble fort en av våre nye felles gleder - om ikke hver gang, så stadig oftere! Anonymkode: 6c443...b5c 3
BalledHead Skrevet 17. januar 2022 Forfatter #12 Skrevet 17. januar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: TS, hvis du vil ha mer vann på mølla... Min kjære og jeg brukte usannsynlig lang tid på å komme dit, dessverre kanskje, men helt plutselig ble det klart at begge kunne like en finger oppi bak, og det ble fort en av våre nye felles gleder - om ikke hver gang, så stadig oftere! Anonymkode: 6c443...b5c Så deilig - da er der håp 😅😇 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #13 Skrevet 17. januar 2022 5 minutter siden, GulSitron said: Kunne gjort det ja, men da skal han være nyvaska bak, ha vært på toalettet i forkant og jeg ville helst hatt en kondom på hånda (pga lukt, for den lukta setter seg). Hehe, det skal være visst. Min kjære, ny på dette, snakker om engangshansker. Får det hele til å virke enda mer kinky for min del, men skal ikke protestere hvis det er det det kommer an på. Anonymkode: 6c443...b5c 1
GulSitron Skrevet 17. januar 2022 #14 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hehe, det skal være visst. Min kjære, ny på dette, snakker om engangshansker. Får det hele til å virke enda mer kinky for min del, men skal ikke protestere hvis det er det det kommer an på. Anonymkode: 6c443...b5c Engangshansker funker nok også og er sikkert enklere enn en kondom fordi fingrene er mer fri. For min del synes jeg hansker minner meg mer om jobb enn en fin stund i senga siden jeg jobber på sykehjem 😅 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #15 Skrevet 17. januar 2022 3 minutter siden, BalledHead said: Så deilig - da er der håp 😅😇 Her handlet det bare om at vi hadde vært litt dårlige på å kommunisere og hadde blitt litt reserverte overfor hverandre seksuelt gjennom mange år. Vi greide for ikke lenge siden å snu dette i over i en mer åpen og utforskende retning, mest bare ved å gjøre sex mer til et tema enn det hadde vært. Begge hadde ett og annet mer å komme med... komme med, hehe... Anonymkode: 6c443...b5c 1
BalledHead Skrevet 17. januar 2022 Forfatter #16 Skrevet 17. januar 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Her handlet det bare om at vi hadde vært litt dårlige på å kommunisere og hadde blitt litt reserverte overfor hverandre seksuelt gjennom mange år. Vi greide for ikke lenge siden å snu dette i over i en mer åpen og utforskende retning, mest bare ved å gjøre sex mer til et tema enn det hadde vært. Begge hadde ett og annet mer å komme med... komme med, hehe... Anonymkode: 6c443...b5c Det er nok gode tips det der - problemstillingen høres kjent ut 🙈 Ble jo nyskjerrig på hva annet spennende som dere kom med 😂 - hvis du vil dele da 😉
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #17 Skrevet 17. januar 2022 Vil en buttplug gjør samme nytten? Om det kommer avføring på fingen min er sexøkten over lystmesdig for min del dessverre. Men, vil gjerne gi han den nytelsen på annen måte, altså med hjelpemidler. Eller er ikke det like bra? Anonymkode: c8e5f...f27 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #18 Skrevet 17. januar 2022 1 minutt siden, GulSitron said: Engangshansker funker nok også og er sikkert enklere enn en kondom fordi fingrene er mer fri. For min del synes jeg hansker minner meg mer om jobb enn en fin stund i senga siden jeg jobber på sykehjem 😅 Kan jeg skjønne, og jeg er ikke veldig opptatt av sykepleier-fantasier, men kan nok strekke meg litt i den retningen for en god sak! Hvis litt ekstra renslighet gjør alt mer avslappet og greit, mener jeg. Anonymkode: 6c443...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #19 Skrevet 17. januar 2022 26 minutter siden, BalledHead said: Det er nok gode tips det der - problemstillingen høres kjent ut 🙈 Ble jo nyskjerrig på hva annet spennende som dere kom med 😂 - hvis du vil dele da 😉 Nja, hun (og jeg) vil prøve analsex (vi varmer rolig opp til det for tiden) og hun har avslørt at hun kan få noen reale sprutorgasmer, helst med min hjelp. (Herlig!!!) Og jeg har fortalt henne om mine erfaringer med aneros (prostata-leketøy) som har vært "hemmelige" i årevis. Og hun liker rumpekos noe veldig nå når hun får, det merkes! Så det er faktisk litt nytt under kjolen, så og si. Forfriskende og spennende etter mange år med "det samme gamle" (men for all del gode!)... Og vi har alltid likt "det samme" i senga, men nå er det faktisk bare enda flere ting å leke seg med som det viser seg at begge tenner på og liker. Så det er gøy!! Mye samtaler, endelig mer "åpen linje", noen besøk hos sexolog, osv. Lang historie...men har ført til en "ny vår" etter mange år sammen. Så ja, det er mulig! Anonymkode: 6c443...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #20 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nja, hun (og jeg) vil prøve analsex (vi varmer rolig opp til det for tiden) og hun har avslørt at hun kan få noen reale sprutorgasmer, helst med min hjelp. (Herlig!!!) Og jeg har fortalt henne om mine erfaringer med aneros (prostata-leketøy) som har vært "hemmelige" i årevis. Og hun liker rumpekos noe veldig nå når hun får, det merkes! Så det er faktisk litt nytt under kjolen, så og si. Forfriskende og spennende etter mange år med "det samme gamle" (men for all del gode!)... Og vi har alltid likt "det samme" i senga, men nå er det faktisk bare enda flere ting å leke seg med som det viser seg at begge tenner på og liker. Så det er gøy!! Mye samtaler, endelig mer "åpen linje", noen besøk hos sexolog, osv. Lang historie...men har ført til en "ny vår" etter mange år sammen. Så ja, det er mulig! Anonymkode: 6c443...b5c Dette høres fantastisk ut. Skulle ønske at vi også kunne komme fram til noe mer å utforske sammen, utvide repertoaret og finne nye gleder. Problemet er at vi har utforsket og prøvd alt som frister allerede. Noe gav mersmak og har blitt en del av repertoaret, andre ting falt ikke i smak. Føler at det ikke er noe mer å prøve eller snakke om. Gjort alt, snakket om alt. Nå kjeder jeg meg. Og ja, diverse fingre i diverse åpninger er fast del av repertoaret. Anonymkode: 3ebaf...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå