AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Tar Imovane for å få sove, får black out av dem. Husker lite av hva som har skjedd/ingenting. Jeg er deprimert, har mye angst, eupf…Livet suger for tiden. Føler jeg er en plage for kjæresten, trenger mye bekreftelse. Vi hadde lagt oss, jeg kysset henne. Vi endte om med å ha sex. Jeg har tatt imovane, det vet hun og at jeg bruker å ikke huske hva som har skjedd. Noe hun syns er ekkelt. Dårlig følelse nå. Fordi jeg har hatt sex selv om jeg egentlig ikke ville fordi det var en måte å få bekreftelse på. Og fordi det blir et helvette om kjæresten får vite det eller hvis jeg ikke husker dette i morgen. Jeg trenger hjelp. Kommer sikkert ikke til å huske dette innlegget heller. Anonymkode: e1901...6bc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Alt 1: få andre sovetabletter Alt 2: ta imovane etter sex Anonymkode: 1eb1f...258 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 Please, please, please... Ikke la Gjenferdet komme inn i denne tråden. 🙏 Anonymkode: 2a17a...681 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå