Gå til innhold

Prostitusjon i naboleiligheten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 23.12):

Hvorfor bryr du deg? 

Anonymkode: 60f51...bb0

Sier seg delv at halliker, horekunder og horer ikke er noe man ønsker i naboleiligheten. Det forringer bomiljøet.

Utrolig hvor mange kjellerboere det finnes på KG som ikke kan forstå enkle ting.

Anonymkode: a10e3...e93

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Påkrevd skrev (På 17.1.2022 den 2.34):

Leste en gang at en av organisasjonene som jobber for sexarbeidere i Norge hadde gått nærmere inn på dette. Det viste seg at flesteparten av de utenlandske var her av fri vilje, vel vitende om hva de skulle gjøre når de kom hit. De vi hører om som "menneskehandlere", "halliker" og "bakmenn" (eller bakkvinner, viste det seg ofte), er inne i bildet nettopp pga de som har språkproblemer. De ordner med annonser, leilighet, fikser billetter/reise, gir dem info om norske helsetjenester etc. Får dem på plass, rett og slett. Det er klart, de tar jo en sum for dette, men for de fleste er alt dette avtalt og godtatt av begge parter på forhånd. Altså er det et mindretall der monstre tar alt eller mesteparten av fortjenesten, konfiskerer pass og utnytter dem på det groveste. Ingen av disse holder seg innenfor norske lover, og vil kunne siktes som (paraplybegrepet) hallik, men det tyder nå på at det slett ikke er så ille som man leser om i media, for der havner selvfølgelig kun de i siste kategori. Det bør de jo også for all del gjøre, men det er langt mellom nyanserte nyhetsartikler i de største avisene, dessverre.

Ingen skal behøve å bli utnyttet hverken seksuelt eller finansielt, men jeg tror mye kunne blitt bedre om man konsentrerte seg om de virkelige skurkene, heller enn å bruke dyrebar tid og ressurser på å f.eks hallikstemple eiere av bygårder der det ligger massasjesjapper, fordi de har gitt en håndjobb eller fem. Det blir å jobbe fra feil ende. 

Det stemmer. 

Googler man telefonnummerne fra annonsene ser man at horene skiftes ut, men telefonnummerne forblir i Norge. I 2018 jobba jeg på hotell og hadde østeurohorer i en av etasjene. Søkte opp tlfnr. Og fant annonser helt tilbake til 2010 i en annen landsdel. Denne piken var maks 21 år gammel, så det var nok for andre jenter ja.

Kyniske bakmenn... farlig er de også om man prøver forfølge selv. Meld politiet.

Anonymkode: a10e3...e93

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hehe, en venninne av meg bodde i samme bygg som et bordell. Hun valgte å se på det som underholdning. Hun kunne se det som foregikk også (på den andre siden av bakgården). Dette var ikke i Norge. Det var ikke en enkeltperson heller, men mange. 

Anonymkode: dd11c...306

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AliceNextDoor skrev (16 timer siden):

Hvor i all verden fant du en sånn annonse med adresse?

Ingen adresse i annonsen. Bilder i annonsen er av henne. Jeg har møtt henne i gangen å vet hvordan hun ser ut. 

Anonymkode: 320d7...398

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hehe, en venninne av meg bodde i samme bygg som et bordell. Hun valgte å se på det som underholdning. Hun kunne se det som foregikk også (på den andre siden av bakgården). Dette var ikke i Norge. Det var ikke en enkeltperson heller, men mange. 

Anonymkode: dd11c...306

Hehe ja da kan jo det være underholdende, men ikke når man må leve med denne støyen fra naboleiligheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Lukter litt sjalusi av innlegget ditt, TS.

Naboen din tjener sikkert godt over 50 tusen i mnd. skattefrie penger.

Anonymkode: 81f28...de9

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For alt du veit er jo utleieren med på det😅 Ville ringt polititet og spurt om de hadde undersøkt saken. Det er jo relativt forstyrrende. 

Anonymkode: 00aa4...e0d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 23.10):

Hei,

Det kommer og går flere menn om dagen til naboleiligheten. Mye sexstøy og bråk. Har funnet annonsen til personen som bor der på nettet. Jeg har sendt inn tips til politiet om dette, men usikker på hvor seriøst de tar det? Noen som har vært i lignende situasjon ? Hvordan burde jeg gå frem her ? 

berg84 skrev (På 16.1.2022 den 23.18):

Har prøvd men hun snakker ikke norsk eller engelsk. 

Da er nok sjansen stor for at det er bakmenn og at dama er utsatt for menneskehandel.

Anonymkode: e90c7...6be

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...