Gå til innhold

Tilgang til TV2 hjelper deg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger å se en av Tv2 hjelper deg sine episoder i forbindelse med bacheloroppgaven, der kjørte dem en reportasje som var interessant å se på iforhold til min oppgave, men jeg ser at jeg må kjøpe tilgang til TV2 play for en måned for på ca 89,- for å få tilgang til det. Litt mye for kun en episode mens man er student. Noen som har noe alternative metoder? 

Anonymkode: 56314...d81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har du råd til!

Anonymkode: 9e903...b4f

• Liker 6
Skrevet

Du kan eventuelt høre om noen i klassen eller andre venner har tv2 play. Vi er fire stykker på mitt abonnement, mot at jeg får hbo tilgang eller andre streming kanaler av de.. Sharing is caring and so on:tommelsmil:

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trenger å se en av Tv2 hjelper deg sine episoder i forbindelse med bacheloroppgaven, der kjørte dem en reportasje som var interessant å se på iforhold til min oppgave, men jeg ser at jeg må kjøpe tilgang til TV2 play for en måned for på ca 89,- for å få tilgang til det. Litt mye for kun en episode mens man er student. Noen som har noe alternative metoder? 

Dersom du ikke kan avse 89 kroner, så har du et problem.

89, ikke 899, ikke 8999. 

Anonymkode: 42eec...f13

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dersom du ikke kan avse 89 kroner, så har du et problem.

89, ikke 899, ikke 8999. 

Anonymkode: 42eec...f13

Har råd til det ja. Men jeg synes at det ikke er verdt det å binde seg for en måned. Verdien jeg får fra episoden er mindre verdt enn det jeg betaler for det.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har råd til det ja. Men jeg synes at det ikke er verdt det å binde seg for en måned. Verdien jeg får fra episoden er mindre verdt enn det jeg betaler for det.  

Hvordan vet du det, når du ikke har sett den? 😛 

Da jeg var student kjøpte jeg masse materiell, bøker og forskningsrapporter. Det er dette studielånet ditt er til. 

Den eneste alternative metoden er om du kjenner noen andre som har TV 2 Play. Sannsynligvis en kompis som følger med på Premier League for eksempel. 

Men hallo.. 89 kroner? Drikk en mindre halvliter denne måneden, så er det spart inn. Mye annet å se på TV 2 Play, så du får merverdi enn bare den episoden. 

Anonymkode: 0c43f...f95

• Liker 5
Skrevet

Har du en konto på TV2 play fra før? Hvis ikke, tror jeg du får x-antall uker gratis for å prøve det 😊

• Liker 2
Skrevet
skreppamedleppa skrev (15 timer siden):

Du kan eventuelt høre om noen i klassen eller andre venner har tv2 play. Vi er fire stykker på mitt abonnement, mot at jeg får hbo tilgang eller andre streming kanaler av de.. Sharing is caring and so on:tommelsmil:

Har du lest brukervilkårene du godtok når du opprettet abonnementet?, det er ikke lov til å dele tilgangen med andre utenfor husstanden og sånn er det med ALLE strømmetjenester.

Sharing er ikke caring i dette tilfellet, det er rett og slett piratvirksomhet. Dere som gjør dette risikerer å bli utestengt fra tjenestene dere abonnerer på. 

Anonymkode: 8efcb...5fb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 14.51):

Har du lest brukervilkårene du godtok når du opprettet abonnementet?, det er ikke lov til å dele tilgangen med andre utenfor husstanden og sånn er det med ALLE strømmetjenester.

Sharing er ikke caring i dette tilfellet, det er rett og slett piratvirksomhet. Dere som gjør dette risikerer å bli utestengt fra tjenestene dere abonnerer på. 

Anonymkode: 8efcb...5fb

Mye mulig de er samme husstand da, et kollektiv feks😅

Anonymkode: 1f1c0...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...