Gå til innhold

Dere som har tatt kikkhull

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som har tatt kikkhullsoperasjon i forbindelse med gynekologisk undersøkelse (endo etc), hvor lenge hadde dere vondt i navlen/innafor magen? Syns det er vondt å reise meg opp/gå og ligge i forskjelllige stillinger. Klarer mest å ligge på ryggen. Tok lapraskopi på torsdag.

Anonymkode: 84fa3...a9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke egentlig vondt i navlen men var øm i hele mageområdet. Stavret meg rundt en ukes tid før det ble bedre. Litt var jeg vel skyld i det selv også for jeg følte jo stingene ville gå opp bare jeg rørte på meg. Det var rett og slett småflaut da jeg skulle legge på nye kompresser etter noen dager og så hvor små sårene egentlig var. Ble operert en fredag og jeg det var ikke mye futt i meg på søndag husker jeg, og mandag var ikke mye bedre så du er nok i rute. Lå vel flatt ut de første dagene (bortsett fra nødvendige ærend på toalettet og kjøkkenet). Husker de humret litt av meg på jobb da jeg kom for å levere sykemeldingen på mandagen. Det var ikke mye tempo inn døra. 

• Liker 1
Skrevet
Cata skrev (4 minutter siden):

Hadde ikke egentlig vondt i navlen men var øm i hele mageområdet. Stavret meg rundt en ukes tid før det ble bedre. Litt var jeg vel skyld i det selv også for jeg følte jo stingene ville gå opp bare jeg rørte på meg. Det var rett og slett småflaut da jeg skulle legge på nye kompresser etter noen dager og så hvor små sårene egentlig var. Ble operert en fredag og jeg det var ikke mye futt i meg på søndag husker jeg, og mandag var ikke mye bedre så du er nok i rute. Lå vel flatt ut de første dagene (bortsett fra nødvendige ærend på toalettet og kjøkkenet). Husker de humret litt av meg på jobb da jeg kom for å levere sykemeldingen på mandagen. Det var ikke mye tempo inn døra. 

Ja, er kanskje mer i mageområdet. Haha, føler akkurat det på samme måte - livredd for at stingene skal åpnes. Har ikke sett stingene heller for de er jo i navlen og hørte at jeg hadde en dyp navle så de hadde gravd litt i tillegg. Men da får jeg ta tiden til hjelp og ikke stresse 😅

Anonymkode: 84fa3...a9d

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Kan ikke huske at det var noe særlig vondt i det hele tatt. Litt ømt et par dager, bare.

Skrevet

En ukes tid, ble bedre hver dag. Var overraskende lite vondt.

Anonymkode: f1b71...413

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...