AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Tok tredje vaksine for 4 dager siden. De to siste dagene har jeg hatt feber (38) kroppsverk, hodepine og det klør i halsen, hoster mye. Er dette normalt da? Eller er det korona jeg har dratt på meg? Smakssans er helt normal Anonymkode: 73c18...639 1
trøndermann38 Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Helt normale bivirkninger, kjenner folk som har vært dårlig på ukesvis etterpå 5
Mezzosoprena Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tok tredje vaksine for 4 dager siden. De to siste dagene har jeg hatt feber (38) kroppsverk, hodepine og det klør i halsen, hoster mye. Er dette normalt da? Eller er det korona jeg har dratt på meg? Smakssans er helt normal Anonymkode: 73c18...639 Du har ikke, på all denne tiden, fått med deg de mest vanlige bivirkningene av koronavaksinen? 11
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Skrevet 16. januar 2022 Det er helt normalt. Pleier å være syk 10-14 dager etter influensavaksina også. Anonymkode: 01f24...6f0 3
Elysion Skrevet 16. januar 2022 #5 Skrevet 16. januar 2022 Fikk du ikke utdelt ark med informasjon om normale bivirkninger? Har fått det begge gangene jeg iallfall. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #6 Skrevet 16. januar 2022 Teatrica skrev (3 minutter siden): Du har ikke, på all denne tiden, fått med deg de mest vanlige bivirkningene av koronavaksinen? Fikk ikke med noe ark eller noe, og helt ærlig så er jeg så lei lese om korona og snakke om det at jeg får åndenød. blokker ute alt som har med korona å gjøre, men følger retningslinjene. Har venninner som jeg har trekt meg bort fra da de snakker om korona hele tiden. spyr snart av hele pandemien Anonymkode: 73c18...639 9
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #7 Skrevet 16. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fikk ikke med noe ark eller noe, og helt ærlig så er jeg så lei lese om korona og snakke om det at jeg får åndenød. blokker ute alt som har med korona å gjøre, men følger retningslinjene. Har venninner som jeg har trekt meg bort fra da de snakker om korona hele tiden. spyr snart av hele pandemien Anonymkode: 73c18...639 Så, du har ikke lest om bivirkningene? Alltid lurt å sette seg inn i bivirkninger. Anonymkode: 01f24...6f0 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #8 Skrevet 16. januar 2022 Du kan jo ha fått corona også... Jeg fikk 3. dosen en onsdag, litt kløe i halsen 3 dager etter, å positiv test noen dager etter det igjen 🤷♀️ Anonymkode: 9674a...c80 2
Mezzosoprena Skrevet 16. januar 2022 #9 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fikk ikke med noe ark eller noe, og helt ærlig så er jeg så lei lese om korona og snakke om det at jeg får åndenød. blokker ute alt som har med korona å gjøre, men følger retningslinjene. Har venninner som jeg har trekt meg bort fra da de snakker om korona hele tiden. spyr snart av hele pandemien Anonymkode: 73c18...639 Jeg skjønner det, og det er lov å skjerme seg hvis det er det man trenger. Men likevel er det merkelig å ikke bare kjapt google "bivirkninger koronavaksine" når man faktisk skal ta den. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #10 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan jo ha fått corona også... Jeg fikk 3. dosen en onsdag, litt kløe i halsen 3 dager etter, å positiv test noen dager etter det igjen 🤷♀️ Anonymkode: 9674a...c80 Du kødder? Kløe i halsen? Altså - kan jeg ta en hjemmetest i dag? Anonymkode: 73c18...639
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #11 Skrevet 16. januar 2022 Jeg tok hjemmetest 4 dager da etter vaksinen, den var negativ, men positiv 1,5 døgn etter det igjen. Så ja, ta en test nå å en ny om et par dager kanskje hvis du ikke føler deg bedre. Men det kan være bivirkninger også, det var det jeg trodde først 😅 Anonymkode: 9674a...c80
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #12 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fikk ikke med noe ark eller noe, og helt ærlig så er jeg så lei lese om korona og snakke om det at jeg får åndenød. blokker ute alt som har med korona å gjøre, men følger retningslinjene. Har venninner som jeg har trekt meg bort fra da de snakker om korona hele tiden. spyr snart av hele pandemien Anonymkode: 73c18...639 Helt normale bivirkninger av pandemien dette også😉 Men altså, ja dette er helt normalt når en tar korona vaksinen og helt ærlig trodde jeg at uansett hvor lei en er av pandemien så hadde en fått med seg bivirkningene av vaksinen til nå. Vi har nå tross alt hatt vaksinen i over et år her til lands nå. Men ja en kan få alt i fra milde forkjølelse symptomer til sterkere symptomer enn det du har hatt, til ingenting igjen, det varierer.. Anonymkode: d9cf7...f88 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #13 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok hjemmetest 4 dager da etter vaksinen, den var negativ, men positiv 1,5 døgn etter det igjen. Så ja, ta en test nå å en ny om et par dager kanskje hvis du ikke føler deg bedre. Men det kan være bivirkninger også, det var det jeg trodde først 😅 Anonymkode: 9674a...c80 Uff, ble du veldig syk? Jeg tok en test nå i sted, den var negativ. Har en test igjen jeg skal ta om et par dager om jeg ikke føler meg bedre. Anonymkode: 73c18...639
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #14 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt normale bivirkninger av pandemien dette også😉 Men altså, ja dette er helt normalt når en tar korona vaksinen og helt ærlig trodde jeg at uansett hvor lei en er av pandemien så hadde en fått med seg bivirkningene av vaksinen til nå. Vi har nå tross alt hatt vaksinen i over et år her til lands nå. Men ja en kan få alt i fra milde forkjølelse symptomer til sterkere symptomer enn det du har hatt, til ingenting igjen, det varierer.. Anonymkode: d9cf7...f88 Joda jeg vet de vanligste symptomene, men har ikke tenkt over det med vaksinen, da jeg var fin form etter de to første. Jeg hater å være syk, blir så slapp og tom. Takler ikke at kroppen ikke fungerer. Får katastrofetanker og redd jeg aldri vil bli frisk igjen. irrasjonelt - ja. Anonymkode: 73c18...639
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #16 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er helt normalt. Pleier å være syk 10-14 dager etter influensavaksina også. Anonymkode: 01f24...6f0 Da kunne du jo likegjerne sjanset på å få influensa. Anonymkode: 83479...92b 7
Akr0ym Skrevet 16. januar 2022 #17 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fikk ikke med noe ark eller noe, og helt ærlig så er jeg så lei lese om korona og snakke om det at jeg får åndenød. blokker ute alt som har med korona å gjøre, men følger retningslinjene. Har venninner som jeg har trekt meg bort fra da de snakker om korona hele tiden. spyr snart av hele pandemien Anonymkode: 73c18...639 Du vet at alle medisiner og vaksiner kommer med bivirkninger? Så det sier seg at covid vaksinen ikke er noe unntak 1
Fakta? Skrevet 16. januar 2022 #18 Skrevet 16. januar 2022 Hoste er ikke en vanlig bivirkning av vaksinen og tyder på at du er smittet av noe.
Sen ve ben Skrevet 17. januar 2022 #19 Skrevet 17. januar 2022 Teatrica skrev (18 timer siden): Jeg skjønner det, og det er lov å skjerme seg hvis det er det man trenger. Men likevel er det merkelig å ikke bare kjapt google "bivirkninger koronavaksine" når man faktisk skal ta den. Ikke google nei, det er en u ting.
Mezzosoprena Skrevet 17. januar 2022 #20 Skrevet 17. januar 2022 Sen ve ben skrev (Akkurat nå): Ikke google nei, det er en u ting. Tull! Du googler, og leser resultatene fra anerkjente nettsider - som f.eks. FHI eller Helsedirektoratet. 1
Anbefalte innlegg