AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Jeg har i 2 måneder nå datet en mann som er far til en liten jente på 3 år. Vi har jevnlig møttes, overnattet hos hverandre, hatt sex og datet ute offentlig. Det går gjenerelt super bra. For min del, er det ikke noe negativt i at han har barn, men vi har begge snakket om at vi gjerne vil ha flere barn. ☺️ Jeg er veldig ny på området omkring det å date en som har barn fra før av. Hvor lenge gikk det før dere tok datingen videre til å bli kjærester? Tar det lengre tid når det er barn involvert? Vi oppfører oss som kjærester og har snakket om at vi ikke ser andre. Vi har bare ikke tatt snakken. Jeg er bare litt redd for å gå for fort frem, selvom jeg tror han gjerne vil være kjærester, men kanskje venter enda lengre i og med han har en datter?? Er det noen som har erfaring indenfor dette?? Anonymkode: 418dc...c92
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Anbefaler ikke mann som har datter, det er det verste, en sønn er lettere, de er ikke like bitchy og manipulerende, for dette ser ikke menn uten barnemoren og om du sier fra så er du bare en ond stemor Anonymkode: 597a1...2e5 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anbefaler ikke mann som har datter, det er det verste, en sønn er lettere, de er ikke like bitchy og manipulerende, for dette ser ikke menn uten barnemoren og om du sier fra så er du bare en ond stemor Anonymkode: 597a1...2e5 Er det bare en måte å være skilt far på ? Det finnes de som greier å tenke sjøl og ta ansvar Anonymkode: 45719...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Skrevet 16. januar 2022 Jeg ble sammen med en mann som har en datter som var under året, og det har vært et helvete i mange år. Barnemoren blandet seg inn de første fire årene og nektet meg å være i nærheten av barnet, hvis ikke fikk ikke faren sett datteren sin. Dette førte til at vi ikke flyttet sammen men ble særboere. Finn deg en mann uten barn Anonymkode: 86ebc...83f 2
Gjest Alterego666 Skrevet 16. januar 2022 #5 Skrevet 16. januar 2022 Ta det rolig. Ta det først rolig med å etablere dere som par. Når dere har gjort det, tar dere det enda roligere med å introdusere deg for datteren. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #6 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det bare en måte å være skilt far på ? Det finnes de som greier å tenke sjøl og ta ansvar Anonymkode: 45719...9f7 Menn har ikke vært jenter som barn og sett hvordan jenter manipulerer og narrer folk især fedre, og uten mor så ser ikke fedre dette, unntaket er vel om han vokste opp med 3 søstre Anonymkode: 597a1...2e5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #7 Skrevet 16. januar 2022 Jeg ble sammen med min mann som hadde en datter på 5 år. Hun er i dag 9 og vi har en sønn sammen. Barnemoren og jeg går godt overens. Ingen problemer i vårt forhold. Men klart det hadde vært lettere å hatt en mann uten barn. Men hos oss har det gått bra. Anonymkode: f9463...91c 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #8 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ble sammen med min mann som hadde en datter på 5 år. Hun er i dag 9 og vi har en sønn sammen. Barnemoren og jeg går godt overens. Ingen problemer i vårt forhold. Men klart det hadde vært lettere å hatt en mann uten barn. Men hos oss har det gått bra. Anonymkode: f9463...91c Åå, godt å høre ☺️ Hvor lang tid datet dere inden dere definerte dere som par? Anonymkode: 418dc...c92
10ur Skrevet 16. januar 2022 #9 Skrevet 16. januar 2022 Har vært både opp og nedturer for min del. Man skal være sterk. hadde ikke valgt det samme på nytt.
Gjest BethD Skrevet 16. januar 2022 #10 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Anbefaler ikke mann som har datter, det er det verste, en sønn er lettere, de er ikke like bitchy og manipulerende, for dette ser ikke menn uten barnemoren og om du sier fra så er du bare en ond stemor Anonymkode: 597a1...2e5 Kan virkelig skrive under på denne!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #11 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Åå, godt å høre ☺️ Hvor lang tid datet dere inden dere definerte dere som par? Anonymkode: 418dc...c92 Håper virkelig ikke du stresser med dette etter bare 2 måneder……………. jeez. Han har barn! Dette må gå sakte. Anonymkode: dde8d...949
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #12 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Håper virkelig ikke du stresser med dette etter bare 2 måneder……………. jeez. Han har barn! Dette må gå sakte. Anonymkode: dde8d...949 Jeg stresser ikke. Vi har det veldig fint! Var bare nysgerrig på om andre hadde noen erfaring, da jeg er helt ny på området omkring det å date en som er far. ☺️ Anonymkode: 418dc...c92
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #13 Skrevet 16. januar 2022 Vil anbefale å vente et år minst før barn blir involvert. Anonymkode: 572af...77a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #14 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har i 2 måneder nå datet en mann som er far til en liten jente på 3 år. Vi har jevnlig møttes, overnattet hos hverandre, hatt sex og datet ute offentlig. Det går gjenerelt super bra. For min del, er det ikke noe negativt i at han har barn, men vi har begge snakket om at vi gjerne vil ha flere barn. ☺️ Jeg er veldig ny på området omkring det å date en som har barn fra før av. Hvor lenge gikk det før dere tok datingen videre til å bli kjærester? Tar det lengre tid når det er barn involvert? Vi oppfører oss som kjærester og har snakket om at vi ikke ser andre. Vi har bare ikke tatt snakken. Jeg er bare litt redd for å gå for fort frem, selvom jeg tror han gjerne vil være kjærester, men kanskje venter enda lengre i og med han har en datter?? Er det noen som har erfaring indenfor dette?? Anonymkode: 418dc...c92 Ikke oppdra andre sine barn. Anonymkode: 9fa71...34a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #15 Skrevet 16. januar 2022 Se an barnemoren. Blir mest sannsynlig helvete med hun, der hun bruker datteren imot faren. Enten ved å ha datteren mye, slik at dere ikke skal få fred. Eller å nekte å se datteren sin. Viss hun er normal, skal det gå ok. Pass på at kjæresten din ikke adlyder barnemoren. Anonymkode: 23dfa...e55
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #16 Skrevet 16. januar 2022 Vi ventet nesten et år før mannen ble introdusert .. Jeg ville være helt sikker på at det var rette karen, det vet man ikke etter 2 måndter /eller annenhver uke om de har normalt samvær 😅😊 Anonymkode: c76e7...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #17 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi ventet nesten et år før mannen ble introdusert .. Jeg ville være helt sikker på at det var rette karen, det vet man ikke etter 2 måndter /eller annenhver uke om de har normalt samvær 😅😊 Anonymkode: c76e7...7e2 Ja, jeg er helt enig i at vente lenge før datteren blir introdusert. ☺️ Men først skal man jo finne ut av våres relasjon og være sikker før noe som helst annet skjer. De har ikke samvær 1 uke og en uke av, mere dager fordelt og anden hver helg. Så jeg ser ham oftere en anden hver uke ☺️ Gjemmomsnitlig 2 ganger i uken, hvor vi sover hos hverandre. Anonymkode: 418dc...c92
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #18 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åå, godt å høre ☺️ Hvor lang tid datet dere inden dere definerte dere som par? Anonymkode: 418dc...c92 Vi datet vel en uke. Tok vel 2-3 mnd før jeg hilste på datteren. Dette fungerte fint for oss. Anonymkode: f9463...91c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #19 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi datet vel en uke. Tok vel 2-3 mnd før jeg hilste på datteren. Dette fungerte fint for oss. Anonymkode: f9463...91c Okei ☺️🙌🏻 Anonymkode: 418dc...c92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå