Gå til innhold

Er jeg deprimert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før pleide jeg å elske å skrive, planlegge og spille videospill. Jeg gjør ingen av delene lenger, for det er bare kjedelig og irriterende. Apropos, blir veldig lett irritert og lei meg. Bare en kommentar kan ødelegge hele dagen, fra en fremmed til og med. Noen ganger skipper jeg skolen fordi jeg orker ikke være der hele dagen. Batteriet inni meg blir liksom bare helt tomt. 

Jeg soner ut og har vanskeligheter med å formulere meg. Føler meg tung og trøtt i kroppen. Blir ofte lei meg, og gråter flere ganger i uka. 

Har opplevd psykisk mishandling av foreldrene mine i tillegg til fysisk mishandling av broren min i fortiden. 

Tenker på å ta selvmord noen ganger, har tenkt på å drukne meg selv. Synes det høres bedre ut enn å leve noen dager.

Begge foreldrene mine har kjærester og nye familier, føler meg nedprioritert. Har én venn, ettersom resten av vennegruppa er toxic (én jente styrer showet). Skolen er kjedelig, jeg mestrer mye og ønsker bare å jobbe for meg selv. Har noe tillitstrøbbel etter at overnevnte venn ditcha meg for en annen. 

Var trist hele julaften bare fordi. Klarte ikke å være glad, smile og le slik alle andre gjør. Strirret bare ut i lufta. Var hos mamma på nyttår og kjæresten hennes skjelte meg ut fordi vi var uenige på opprinnelsen til navnet hans (?). Trist akkurat nå, fordi pappa har kjæresten sin over og har det mye morsommere med henne (og hennes barn) enn med meg. Som om jeg er bare kjedelig hverdag, mens de er gud og allting godt. 

Jeg fullfører 10.klasse i år. 

Anonymkode: 4ef4c...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan absolutt høres ut som en depresjon. Uansett hva det er, så vil jeg anbefale deg å oppsøke hjelp ❤️

Det skal ikke være sånn her! Du trenger ikke å prate med foreldrene dine om det. Du kan ta det opp med fastlegen, en lærer, helsesøster på skolen. Så skal du se at du kan få det mye bedre :klem:

Anonymkode: 41384...22c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...