AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Jeg er mann, men spørsmålet er sikkert vel så relevant for kvinner. Scenario: Jeg er ute blant folk, enten en tur på byen, i parken (dagtid altså), på cafe etc. og ser en person som virker attraktiv og som kanskje kan være mottakelig for en samtale. Er det da innafor å rett fram spørre, med et smil: "Hei! XXX heter jeg. Har du lyst og tid til å slå av en prat med meg?", uten noe mer fiksfakseri? Da kan den andre enten svare ja eller nei, og så kan vi gå videre med livene våre. Noen som har gått fram på denne måten? Eller blitt gått fram på, på denne måten? Innspill? Som dere skjønner er ikke dette noe jeg bedriver så ofte, og noe som gjør meg nervøs - derav spørsmålet. Anonymkode: c43aa...da3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Jeg synes det er bedre å bare starte litt smalltalk uten at det føles "bindene" så kan du spørre om hun har lyst til å danse etter hvert om dere er på et sånt type sted. Anonymkode: affff...37d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes det er bedre å bare starte litt smalltalk uten at det føles "bindene" så kan du spørre om hun har lyst til å danse etter hvert om dere er på et sånt type sted. Anonymkode: affff...37d Hvis du noen observeres dansende i parken, så kan det altså være ts. Smalltalk er en fallgruve. Det er jo tross alt om å få vist interesse for noe mer enn "villebarepratelitt". Anonymkode: 47042...dde
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Skrevet 16. januar 2022 Jeg er kvinne og hadde syntes det hadde vært veldig koselig. Anonymkode: 6b76f...383
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå