Gå til innhold

Alltid utmattet og utslitt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har to barn. Er akkurat ferdig med mastergrad, jobbet 60% ved siden av studiet. Jobber nå fullt. Har psykiske problemer, men har aldri lagt meg til for det. Men, inni meg er jeg helt utslitt. Det er vondt å stå på, vondt å gjøre ting i huset, på jobb o.l. Allikevel gjør jeg det, men lurer på hvordan alt kan slutte å gjøre fysisk vondt å gjøre ting. Jeg er aldri uthvilt, sover Max 3 timer om natta for tiden… er så lei..

Anonymkode: 66d9f...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har to barn. Er akkurat ferdig med mastergrad, jobbet 60% ved siden av studiet. Jobber nå fullt. Har psykiske problemer, men har aldri lagt meg til for det. Men, inni meg er jeg helt utslitt. Det er vondt å stå på, vondt å gjøre ting i huset, på jobb o.l. Allikevel gjør jeg det, men lurer på hvordan alt kan slutte å gjøre fysisk vondt å gjøre ting. Jeg er aldri uthvilt, sover Max 3 timer om natta for tiden… er så lei..

Anonymkode: 66d9f...649

Veldig lurt å ta hensyn til kroppen når det begynner å bli fysiske symptomer som hemmer deg i hverdagen. Prioriter å finne ut av utmattelsen din og omprioriter litt i livet ditt. . Søvn er ihvertfall veldig viktig og psykiske problemet kan jo selvfølgelig gå utover fysiske helse. Man «legger seg ikke til» selvom man begynner å ta hensyn til kropp og sjel. Håper du finner ut av det❤️

Anonymkode: e8df6...48c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...