Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Sliter med kronisk tett og slimete hals. Hatt i 1 års tid. Varierer veldig fra dag til dag og når på dagen det er verst. Er nesten alltid sånn når jeg våkner men blir oftere noe bedre utover dagen. Men er stort sett alltid slimete i svelget. 

Har vært hos legen og tatt allergi blodprøver men det slo ikke ut. Hun så derimot at jeg var litt rød i halsen. 

Mek virker som jeg reagerer på et eller annet av og til. Her hjemme kan jeg plutselig få "anfall" av rennende og kløende øyne og nyser. Virker jo som allergi av noe slag likevel. 

Har 2 katter som jeg har hatt i  5 år,men pleier ikke å reagere på dem 

Fikk likevel noen allergitabletter av legen jeg skulle teste, og de virker litt men ikke optimalt. 

Noen som vet hva det kan være? 

Endret av lady90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slimete hals og rennende nese, men ikke påvirkede øyne. Jeg har stille refluks. Noen ganger vondt i halsen, tørrhoste. Blir verre når jeg drikker alkohol eller brus, noen ganger koffein. Trodde lenge det var allergi, men allergitabletter fungerer ikke. Kan ofte være ubehagelig når jeg bøyer meg fremover. 

Mine symptomer er ofte tilstede på morgenen, men blir bedre i løpet av dagen. 

Mye av det ligner på det du opplever, minus øynene. De blir ikke påvirket av refluks. Men man kan jo alltids ha tørre øyne i tillegg til andre ting, det må jo ikke henge sammen? 

Anonymkode: 6501e...b2e

• Liker 1
Skrevet
lady90 skrev (10 timer siden):

Sliter med kronisk tett og slimete hals. Hatt i 1 års tid. Varierer veldig fra dag til dag og når på dagen det er verst. Er nesten alltid sånn når jeg våkner men blir oftere noe bedre utover dagen. Men er stort sett alltid slimete i svelget. 

Har vært hos legen og tatt allergi blodprøver men det slo ikke ut. Hun så derimot at jeg var litt rød i halsen. 

Mek virker som jeg reagerer på et eller annet av og til. Her hjemme kan jeg plutselig få "anfall" av rennende og kløende øyne og nyser. Virker jo som allergi av noe slag likevel. 

Har 2 katter som jeg har hatt i  5 år,men pleier ikke å reagere på dem 

Fikk likevel noen allergitabletter av legen jeg skulle teste, og de virker litt men ikke optimalt. 

Noen som vet hva det kan være? 

høres ut som allergi.

I hvilken forbindelse skjer det utenom det ved morgen.

Har du inntatt noe kaldt eller vært i et kaldt rom f.eks?

Anonymkode: ca198...7ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

høres ut som allergi.

I hvilken forbindelse skjer det utenom det ved morgen.

Har du inntatt noe kaldt eller vært i et kaldt rom f.eks?

Anonymkode: ca198...7ec

Ofte helt tilfeldig egentlig, men skal prøve å tenke litt mer igjennom når det skjer neste gang 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...