Gå til innhold

Hva syns dere om disse leppene? Bilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Overleppa ser veldig fiksa på ut og det synes ikke jeg er fint. Den blir så bretta oppover og passer liksom ikke med underleppa.🤷‍♀️ Men vanskelig å se siden du ikke «slapper» av med leppene. Skjønner ikke hvorfor enkelte reagerer på nesa? Den ser helt normal og fin ut :) 

Anonymkode: 8428c...3b2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

ser ikke bra ut, klarer ikke putte fingeren helt på det. og overleppa ser heller ikke bra ut den er alt for stor i forhold til underleppa

Anonymkode: c9f40...89f

sånn er det når du ser på kvinner med masse fillers i leppene og opererte neser til det ugjenkjennelige på instagram. Du er blitt blind. TS har kjempefin nese. Og leppa ser helt normal og fin ut. 

 

Eller så er du sjalu på TS

Anonymkode: dce9b...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da ikke ut som fillers spør du meg? Kanskje jeg tar feil, men for meg så ser det heller ut som hun lager verdens hardeste duckface.

For å svare på spørsmålet nei det er ikke pent. Ser utrolig teit ut regner med dette er tull uansett!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Leppene ser OK ut men hva skjer med nesa??

Anonymkode: 6c5db...b40

Hva er galt med nesa? Helt normal nese 

Anonymkode: 517b8...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er lite pent når overleppa er større enn underleppa. Sorry. Mulig det ser bedre ut uten duck face pose.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leppene så greie ut, men nesa så veldig rar ut

Anonymkode: 8e9ef...d99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å se hvordan de egentlig ser ut når du lager duckface, og filleren ligger over leppa. Har du satt helt i kanten av leppa for markert leppekant? 

Anonymkode: ae61d...ee9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fine. Overleppa er ikke proporsjonal med underleppa og stikker for mye ut. Ser bare merkelig ut. 

Anonymkode: 12f59...590

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva faen feiler det dere egentlig som snakker på den måten bak anonym? Hun legger faktisk ut bildet av seg selv. Det går da ann å skrive det på en litt finere måte om svaret deres er negativt. 

Ingenting er galt med deg, Ts, Du har normale lepper og en normal søt nese. Drit i disse idiotene her inne. Du ser garantert bedre ut enn noen av de som har skrevet negativt til deg 💖

Anonymkode: ec17b...3e1

Det er ikke engang sikkert.. Hovedinnlegget sier ingenting om det heller. Bildet kan være av hvem som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Dustete said:

Lenge leve naturligt!

Her har du en naturlig munn: D19C4113-4C23-4581-8006-C85A5DC11F36.thumb.jpeg.515a31d306d5146e32b13ebadd7bc4c2.jpeg

Ingen fillers. Ikke noe annet enn litt balm på. 

Anonymkode: aaa0a...79a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leppene ser tørre ut, kunne trengt noen runder med en god leppomade 💄

Fasongen og poseringen velger jeg å ikke kommentere 💋

Anonymkode: 82c90...344

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin nese, fin munn. Skjønner meg ikke på folk. Tør ikke tenke på hva de hadde sagt om nesa mi, hvis TS sin nese er problematisk. Hva er galt med folk, sier jeg bare.

Anonymkode: 5ec9e...bde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det ser bra ut. Nesa ser også veldig klumpete ut

Anonymkode: 0b77b...cca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fin nese, fin munn. Skjønner meg ikke på folk. Tør ikke tenke på hva de hadde sagt om nesa mi, hvis TS sin nese er problematisk. Hva er galt med folk, sier jeg bare.

Anonymkode: 5ec9e...bde

Stiller man et spørsmål, må man tåle å få svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (Akkurat nå):

Stiller man et spørsmål, må man tåle å få svar. 

Ja, men det var vel munnen hun ville ha folks mening om, ikke nesa.

Anonymkode: 5ec9e...bde

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke overfylte lepper er noe fint, sorry. Duckface-poseringen gjør det nok "verre" enn det er. Leppene dine er sikkert superfine uten fillers :) Nesa ser kjempefin ut, skjønner ikke hva folk mener er galt med den. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekle dere er dere som driver å kommenterer på nesa til TS her! Går ikke an å drive å unnskylde det med at hun må tåle å få svar på det hun spør om, for det var IKKE det hun spurte om. 

Hvis noen hadde spurt deg om hva du hadde syntes om buksa som personen hadde på seg, så hadde du jo ikke svart «Joda, buksa var fin den. Men du har forresten sykt små pupper og altfor tykke armer»??? 

Skjerp dere!! Hvis dere virkelig er så usikker på dere selv at dere har behov for å dra ned andre på den måten, så må dere kanskje begynne å gå til psykolog. 
 

TS har en kjempepen nese! Det er bare vinkelen som gjør at man ikke ser det andre neseboret, og da ser den litt «ujevn ut». Men hun har en utrolig fin nese😍

Anonymkode: 4d1ab...d6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...