Gå til innhold

Lukter Omo mer enn Blenda?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og er begge like allergivennlige? Inneholder ingen parfyme? Omo skal jo liksom bevare fargene bedre enn andre merker, betyr dette ekstra tilsatt stoffer?

Anonymkode: 5ea9e...b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omo lukter. Blenda og Neutral lukter ikke. Vi klør av omo så det kan jeg Ikke bruke.

Anonymkode: e70ed...a85

Skrevet

Vi brukte Neutral lenge da vi fikk kjøpt en palle rimelig for mange år siden. Etter at den gikk tom, gikk vi tilbake til Omo. Det er en stor forskjell på lukt - jeg liker den friske lukten til Omo, spesielt når klærne er tørket ute. Men ellers ser jeg ingen forskjell i vaskeevne eller liknende, eneste er kanskje at Omo ikke nødvendigvis løser seg opp like lett. De vaskemidlene som lukter mest er vel polakkene sine. Går du forbi et hus okkupert av østeuropeere, lukter du deres vaskemiddel på 50m avstand. Samme med folk derfra. All in på parfymerte vaskemidler.

Anonymkode: dbafa...3a7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Omo lukter. Blenda og Neutral lukter ikke. Vi klør av omo så det kan jeg Ikke bruke.

Anonymkode: e70ed...a85

Samme her. Opplevde dog for mange år siden at Neutral ikke vasket rent nok (noen klær begynte å lukte) så her brukes kun Blenda. 

Anonymkode: 70149...d89

Skrevet

Omo er parfymert, blenda er uparfymert. Så ja, Omo lukter med enn blenda. 

Anonymkode: 1ae30...d7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...