AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #21 Skrevet 16. januar 2022 For å si det sånn. Hadde jeg vært i isolasjon med min lille hadde vi definitivt vært i naturen altså 😅 høres ikke forsvarlig ut å stenge dem inne på den måte. Hadde satt oss i bilen og kjørt til en skog, om vi bodde i sentrumsnært strøk. Bot eller ikke, hadde definitivt tatt sjansen så lenge jeg ikke var i nærheten av andre folk 😱 stakar barn Anonymkode: 26829...b36 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #22 Skrevet 16. januar 2022 Min toårig elsker å bygge hytte inne. Tar for eksempel bare noen pledd over bordet så blir det til en hytte. Kan leke lenge med det. Anonymkode: 4948f...55a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #23 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For å si det sånn. Hadde jeg vært i isolasjon med min lille hadde vi definitivt vært i naturen altså 😅 høres ikke forsvarlig ut å stenge dem inne på den måte. Hadde satt oss i bilen og kjørt til en skog, om vi bodde i sentrumsnært strøk. Bot eller ikke, hadde definitivt tatt sjansen så lenge jeg ikke var i nærheten av andre folk 😱 stakar barn Anonymkode: 26829...b36 Det er ikke gunstig med isolasjon om man ikke har eget uteområde, nei. Men reglene er soleklare. Du skal ikke utenfor egen tomt hvis du har korona og et i isolasjon! Å være i karantene er ikke det samme, da kan du gå ut. Anonymkode: 21a94...ff5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #24 Skrevet 16. januar 2022 Er man i isolasjon så betyr det å holde seg isolert. Vi har vært i isolasjon, og barna er det fortsatt. Har vært ute på egen eiendom, men ikke krysset grensen! Det har gått fint, men blir jo lange dager. Ene barnet et 2,5 år. Lest mye, spilt puslespill, prøvd å tegne.. Samt sett mye tegnefilm, sang og rim på YouTube. Skal dog bli godt å komme tilbake til hverdagen. Og at barna kan få treffe andre barn og leke litt igjen 😊 Anonymkode: 36e2f...584
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå