AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Del Skrevet 15. januar 2022 Vet ikke om det i det hele tatt er et navn, men synes dette var fint!? Anonymkode: 3ded0...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. januar 2022 #2 Del Skrevet 15. januar 2022 Vel, jeg syns det blir for likt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Del Skrevet 15. januar 2022 Athena79 skrev (1 minutt siden): Vel, jeg syns det blir for likt.... Heter ikke ene ungen til Gro Hammerseng og Anja Edin Milo? Jeg tror kjendiser har det med å gå for skikkelig snowflake-navn. F eks Funkygine sin siste unge heter Indigo, mens Caroline Berg Eriksen sine unger heter Nelia og Naja 🙈 Angående Mileo så høres det veldig hjemmesnekret og ung mor ut. Hva med Emilio som er nesten likt? Anonymkode: bc3d9...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. januar 2022 #4 Del Skrevet 16. januar 2022 Grusomt. Milo er jo faktisk bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #5 Del Skrevet 16. januar 2022 Mannlig versjon av kvisenavnet Millea? Anonymkode: b8d3e...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #6 Del Skrevet 16. januar 2022 Kjenner noen som heter Nilo, synes Milo hadde vært greit åså jeg egentlig Mileo er ikke så ille, man er bare vandt til å si Milo tror jeg? Venner seg fort til det. Jeg liker det. Anonymkode: a980b...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #7 Del Skrevet 16. januar 2022 Nei, ikke noe pent. Er det et navn i det hele tatt?! Vil dere ikke barna deres noe godt eller?? Anonymkode: 378be...6c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Del Skrevet 17. januar 2022 Sukkersøtt på en liten 2-åring, patetisk på en lubben førtiåring i dress. Virker som om dagens generasjon mødre glemmer at gullungene deres skal vokse opp. Anonymkode: 0b9c3...92f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 17. januar 2022 #9 Del Skrevet 17. januar 2022 Hvis alle som får barn kunne tatt jobbsøker-testen på navnene de vurderer til barna sine, hadde verden vært et bedre sted. Se for deg at din lille søte håpefulle skal bli voksen og søke jobb i et seriøst firma. Mileo Hansen Berg får neppe jobb som advokatfullmektig uansett hvor mye juss han studerer, i hvert fall ikke hvis Kristian, Trond eller Øystein også søker samme jobben. Og hvem ansetter en lærer ved navn Melizzah? Eller en lege som heter det samme som en type kvise (Milea/Mileah)? Tenk.Dere.Om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #10 Del Skrevet 17. januar 2022 Lorieen skrev (2 minutter siden): Hvis alle som får barn kunne tatt jobbsøker-testen på navnene de vurderer til barna sine, hadde verden vært et bedre sted. Se for deg at din lille søte håpefulle skal bli voksen og søke jobb i et seriøst firma. Mileo Hansen Berg får neppe jobb som advokatfullmektig uansett hvor mye juss han studerer, i hvert fall ikke hvis Kristian, Trond eller Øystein også søker samme jobben. Og hvem ansetter en lærer ved navn Melizzah? Eller en lege som heter det samme som en type kvise (Milea/Mileah)? Tenk.Dere.Om. Hvis Mileo Hansen Berg har A/B i snitt, så vil neppe et advokatfirma bry seg om navnet hans. Jeg tror de færreste vet om Milea er en type kvise. Jeg hadde ikke hatt noe imot å ansette en lærer som heter Melizzah. Hadde vært nysgjerrig på hvor hun opprinnelig kommer fra/hvor foreldrene hennes kommer fra. Ingen av disse navnene er spesielt kleine.. Anonymkode: b1e91...515 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå