AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 Har nylig flyttet inn i ny leilighet (leier) og er ikke særlig imponert over statusen på denne induksjonstoppen. Har fått skrubbet bort det værste av fastbrent mat men det gjenstår fortsatt en del matte/bleke områder. Toppen er også full av små riper. Toppen er sikkert ødelagt men er det noe jeg kan gjøre for at den kan se litt mindre ille ut? De bleke områdene f.eks - Hva er det? Vasker og vasker men det går ikke bort. Anonymkode: a7522...005
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 https://www.clasohlson.com/no/Koketoppskrape/p/44-3138?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=CjwKCAiA_omPBhBBEiwAcg7smXIJbMZ2zh_5wt-2txh-x0ULFKJMk5WN_VcmPgIKPtTDkHfV-ol_AhoCfGoQAvD_BwE Jeg hadde en nokså identisk induksjonstopp som jeg benyttet en koketoppskrape på. Det tok 10 min med litt intens skraping, og nå ser seriøst induksjonstoppen helt flunka ny ut. Jeg kunne nesten ikke tro det selv. Fikk tipset fra en megler som sa jeg måtte gjøre dette før de tok bilder. Det er magisk! Anonymkode: fc3bf...ca5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: https://www.clasohlson.com/no/Koketoppskrape/p/44-3138?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=CjwKCAiA_omPBhBBEiwAcg7smXIJbMZ2zh_5wt-2txh-x0ULFKJMk5WN_VcmPgIKPtTDkHfV-ol_AhoCfGoQAvD_BwE Jeg hadde en nokså identisk induksjonstopp som jeg benyttet en koketoppskrape på. Det tok 10 min med litt intens skraping, og nå ser seriøst induksjonstoppen helt flunka ny ut. Jeg kunne nesten ikke tro det selv. Fikk tipset fra en megler som sa jeg måtte gjøre dette før de tok bilder. Det er magisk! Anonymkode: fc3bf...ca5 Tilleggsinfo: man skraper jo på glass, så det kan høres litt voldsomt ut når man skraper - men det blir altså ingen riper og fettet/slitasjen preller enkelt av. Anonymkode: fc3bf...ca5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 Takk for svar, men jeg har prøvd en slik skrape. Ingen forskjell. Skraper og skraper og skraper. Må man legge mye press på skrapen? Har også prøvd ovnrens, eddik og bakepulver og t.o.m jif skurekrem (ikke det lureste men ville se om det det gjorde en forskjell). For å nevne noe. Det minner meg om slike "vannflekker" som kan oppstå på antikke møbler. Som om flekken er inni glasset? Jeg aner ikke hva som har skjedd. Anonymkode: a7522...005
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 Virker den ikke? Anonymkode: c48f3...434
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Virker den ikke? Anonymkode: c48f3...434 Jo, den funker helt fint. Men er ikke noe fin å se på. TS Anonymkode: a7522...005
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #8 Skrevet 15. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar, men jeg har prøvd en slik skrape. Ingen forskjell. Skraper og skraper og skraper. Må man legge mye press på skrapen? Har også prøvd ovnrens, eddik og bakepulver og t.o.m jif skurekrem (ikke det lureste men ville se om det det gjorde en forskjell). For å nevne noe. Det minner meg om slike "vannflekker" som kan oppstå på antikke møbler. Som om flekken er inni glasset? Jeg aner ikke hva som har skjedd. Anonymkode: a7522...005 Hmmm, nei da vet jeg ikke. Må jo legge litt kraft i skrapingen, men jeg antar at du gjør det riktig. Sånn utover det estetiske. Siden du bare leier leiligheten, kan du ikke bare prøve å overse det? Anonymkode: fc3bf...ca5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå